2006
|
|
sendagaiaren eragina bermatuta dagoela, adibidez. Europako Kontseiluaren 31/ 2000ko Zuzentaraua, informazio gizartearen zerbitzuen hainbat alderdiri buruzkoa, ere azpimarratu behar da; barne merkatuan garatzen
|
den
merkataritza elektronikoaz dihardu bereziki. Azkenik, Europako Kontseiluaren 33/ 2003ko Tabakoaren Produktuen Babesletza eta Publizitatearen Erregulazioari buruzko Zuzentaraua aipatuko dugu.
|
|
Auzitegi horren ondorengo epaiek zehaztu dute zergatik babestu behar
|
den
merkataritza informazioa, abokatu kataluniarraren (Casado Cocaren) kasua barne. Gai horretan, zehaztu beharra dago elkarteen arauen edo izaera deontologikoa duten arau batzuen aurrean adierazpen askatasunaren norainokoa zehaztea dela helburua publizitate sorkuntza bera baino gehiago publizitarioa edo komertziala den helburu batekin ari garelarik, aipaturiko abokatuaren bulegoaren promozioan bezala.
|
|
Hori egokia da publizitate mota bat adierazteko, merkataritza publizitatea, alegia. Publizitate mota horren jarduera eremua komertzio munduaren berezko interes pribatuei dagokie, eta iragarlearentzat onuragarria izango
|
den
merkataritza jokabide bat hartzaileengan lortzera bideratzen da haren edukia. Hortaz, enpresa eremu ekonomikoa izango da publizitate mezuen ekoizpen eta helburuen iturri erreala.
|
2010
|
|
suspertu nahi diren ekonomia jarduerei emandako diru-laguntza estatalak; inportazioei ezarritako kupo kuantitatiboak edota muga sariak (inportazioengaineko eskubideak edo tasak); muga sariak ez diren trabak (inportazio gaien gaineko arautegi teknikoak, administratiboak, osasun arautegiak, etab. edota esportaziorako «borondatezko» mugak). Halaber, azken harmarkadako joera liberalarenikurra izan diren Estatu Batuen merkataritza legean, artikulu super 301 delakoan, haien interesen aurkakoa
|
den
merkataritza jokabidea duen herrialdea zigortzekoneurriak aurreikusten dira.
|
2012
|
|
enpresariak jokabide kodea errespetatuko duela jakinarazi badu publikoki. Ez da beharrezkoa konpromiso hori zabaltzea edo aipatzea jokabide kode hori ez betetzeagatik epaitua
|
den
merkataritza jardueran. Alde horretatik, 5.2 artikuluak hauxe besterik ez dio eskatzen merkatariari:
|
|
kodeari atxiki zaiola adieraztea «merkataritza jarduera» batean. Ildo horretatik, adibidez, webgune edo publizitate iragarki batean konfiantza zigilua jartzea nahikoa da enpresaria edo profesionala jokabide kode bati atxikitzen zaiola adierazteko, bai eta iruzurrezkotzat epaitu nahi
|
den
merkataritza jarduerak webgunearekin edo merkatariak konpromisoa zabaltzeko erabili duen iragarkiarekin loturarik ez badu ere.
|
|
Amaitzeko, enpresariak borondatez hartutako eta gero hautsitako konpromisoen xede
|
den
merkataritza jarduerak kontsumitzaileen jokabide ekonomikoan eragina izateko modukoa izan behar du. Hori ere edozein jarduera iruzurrezko jardueratzat kalifikatzeko aurresuposamendu orokorra da.
|
|
Lehiaketa Desleialaren Legearen 29.2 artikuluak jokaera erasotzailetzat jotzen du urrutiko beste baliabideen bidez egiten
|
den
merkataritzako komunikazioa, baldin eta arauak berak ezartzen dituen betebeharrak betetzen ez baditu.
|
|
Auzitegi horren ondorengo epaiek zehaztu dute zergatik babestu behar
|
den
merkataritza informazioa, abokatu kataluniarraren (Casado Cocaren) kasua barne. Gai horretan, zehaztu beharra dago elkarteen arauen edo izaera deontologikoa duten arau batzuen aurrean adierazpen askatasunaren norainokoa zehaztea dela helburua publizitate sorkuntza bera baino gehiago publizitarioa edo komertziala den helburu batekin ari garelarik, aipaturiko abokatuaren bulegoaren promozioan bezala.
|
|
Hori egokia da publizitate mota bat adierazteko, merkataritza publizitatea, alegia. Publizitate mota horren jarduera eremua komertzio munduaren berezko interes pribatuei dagokie, eta iragarlearentzat onuragarria izango
|
den
merkataritza jokabide bat hartzaileengan lortzera bideratzen da haren edukia. Hortaz, enpresa eremu ekonomikoa izango da publizitate mezuen ekoizpen eta helburuen iturri erreala.
|
|
sendagaiaren eragina bermatuta dagoela, adibidez. Europako Kontseiluaren 31/ 2000 Zuzentaraua, informazio gizartearen zerbitzuen hainbat alderdiri buruzkoa, ere azpimarratu behar da; barne merkatuan garatzen
|
den
merkataritza elektronikoaz dihardu bereziki. Azkenik, Europako Kontseiluaren 33/ 2003 Tabakoaren Produktuen Babesletza eta Publizitatearen Erregulazioari buruzko Zuzentaraua aipatuko dugu.
|