Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2013
‎Hizkuntzaren ikuspegi komunikatiboa da (hizkuntza komunikazio tresnatzat hartzen da, beraz, horretarako irakatsiko da: komunikatzeko) ikastetxeetan erabiltzen den material didaktikoen oinarria.
‎Lehen azterketan sakonduz, hizkuntzaren ikuspegi komunikatiboa da (hizkuntza komunikazio tresnatzat hartzen da, beraz, horretarako irakatsiko da: komunikatzeko) ikastetxeetan erabiltzen den material didaktikoen oinarria. Horixe aitortu eta aipatzen da material didaktikoetan.
‎Ekintza ikerketan sortu den materialaren nolakotasuna ebaluatzeko tresna ezberdinak erabili dira: ikasle eta irakasleentzako galdetegi bana eta irakasleekin elkarrizketak SDak gauzatu ondoren.
2015
‎Ekintza ikerketan sortu den materialaren nolakotasuna ebaluatzeko tresna ezberdinak erabili dira: ikasle eta irakasleentzako galdetegi bana eta irakasleekin elkarrizketak SDak gauzatu ondoren.
2019
‎53, 57). errolda ofizialetan edo bestelako ohiko behategietan interakzio digitalean aritutako populazioaren tamaina edota ospe digitala neurtzen ez direnez, beharrezkoa izan da bizindar digitaleko adierazleez baliatzea. hizkuntza jakinetan gertatzen den komunikazio digitala neurtzea izan da benetako helburua. metodo ezin hobea litzateke Skypez, telefonoz, twitterrez, Facebookez eta bestelako komunikazioak eskuratzea eta dagokion hizkuntzaren proportzioa kalkulatzea; gainera, gaur egungo teknologiak ebatzi du hizkuntza identifikatzeko arazoa; adibidez, Crúbadán proiektuak (Scannell kp, 2007) halako softwarea eraikitzen du hizkuntza bakoitzerako. teknologia horrek edukiak ulertzeari uko egiten dionez, konfidentzialtasunaren inguruko arazoak minimizatuta geratzen dira, eta bizindar digitala neurtzea erronka metodologikoa da nagusiki: testuak anonimoak izan daitezen bidea landu behar da, komunikatzen diren pertsonen baimena ere behar da eta beste hainbat lan. halako azterketa exhaustibo bat osatu arte, eskuragarri den material publikoa erabili dugu (abantaila hori dugu: material horren egileek publiko egin dutenez materiala, konfidentzialtasunaren kezka aurrez ebatzi dugu). online dagoen materialaren tamaina zséder a, recski g, Varga d, kornai a, (2012) artikuluan dago azalduta, eta emaitzetako batzuk eskuragarri daude publikoki (http: //hlt.sztaki.hu/resources/webcorpora.html).
2021
‎Anna Augustyniak. Eskoletan zegoen bitartean, behaketak egin zituen, ikaskideak elkarrizketatu, ikastaroa publizitatzeko erabiltzen den materiala aztertu eta Euskara Zerbitzuko teknikariak ere elkarrizketatu zituen. Material horrekin guztiarekin bere doktorego tesia atondu zuen:
2022
‎Baina lehenik eta behin, 4.2 atalean soziolinguistika terminoaz aipatutakoak eta 4.3 atalean azaldutako adituen iritziak gogoratu nahi ditugu. Lan honen muina den material bilketa egiterako orduan, terminoaren adiera ahalik eta zabalena izan dugu buruan, Amonarrizek (2019) aipatu joera horri eutsiz. Bilketa ikuspegi horrekin egiteak aukera eman digu ikusi ahal izateko material eta baliabide ugari dagoela eta askotariko helburuak izan ditzakeela material horrek, baita askotariko gaiak jorratu.
‎Elkarrizketatutako eragile batzuen kasuan eskaini diguten materialak" tailer" formatua dauka. Tailerrean bertan erabiltzen den materiala gurekin partekatu ezin dutenez tailerren nondik norakoak biltzeko, aztertzeko eta sailkatzeko deskribapen fitxa batzuk erabili ditugu. Fitxak tailerrak eskaintzen dituzten erakundeei bidali dizkiegu zuzenean eta beraiek bete dituzte fitxak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia