2010
|
|
Arrifeko jendea sistema tribalean bizi izan da eta bakoitza bere tribukoa sentitu da. Beste maila batean, identitate definizio zabalez, musulman sentitu dira, Umma deitzen
|
den
komunitate mosaiko horren parte. Marokoarrak izan dira beraz, Marokoko sultana delako komunitate horren buru espirituala eta tenporala.
|
2013
|
|
Iritzi gidari modernoa oro har urduri jartzen du komunitate terminoak, eta lasaiago sentitzen da ‘gizarte’ terminotan bakarrik hitz egiten bada. Hots, susmo gabe onartzen
|
den
komunitate bakarra lurraldeari dagokiona da. Botere batek zedarritutako espazio berean mugitzen diren pertsonak, horiek bai, horiek komunitate bat dira, eta berebiziko garrantzia dauka moderno progresistarentzat horiek trinkotzeak.
|
|
Ez dakit sen onekoa
|
den
komunitate kontzeptuarekin urduri jartze hori. Segregazioaren aurkako lelopean egiten da, baina apur bat pentsatuz gero, banaketa oro da segregazio.
|
2015
|
|
Komunitate haren forma, Hipermodernitateko anomalien biziraupenean, metonimikoa da: praktiken askotariko jarioan hara hona lerratzen eta korritzen, adiera eta sentiera anomaloetan, konfiguratzean
|
den
komunitatea. Beste kontu bat da, zein aukera duten anomalia horiek Egitura izateko konglomeratu soziopolitiko globalizatuetan.
|
|
Galfarsororen ustez, berriz, diasporako hibridazioak" arin, mehe eta osasuntsuak" izanda ere, ezin da ezkutatu zein den etnizaturik dagoen aldea eta zein den zentzu zibikoan ulertu behar dena. Hots, zein
|
den
komunitate identitario jolasgarri, zentzu emaile eta hautazkoa, eta zein den derrigorrezko identitate ofizial eta eskubide emailea. Diasporan bezala, Euskal Herrian ere identitate gioidunetan (euskal espainolak, euskal frantsesak, euskal nafar espainolak...) asimetria eta funtzio banaketa argia dugu.
|
|
historikotasuna dute, edo bestela esan, zentzu jarioetatik sortu dira. Praktikan mamitu
|
den
komunitatea sentiera komun batetik dator. Anomalietan auzia ez da edozer egitea eta horrela zernahi izatea (kolektiboki izatea), hori da Agambenek zernahi ere deritzon singulartasuna.
|
2018
|
|
Dokumental horiek ez ote diote Frantziaren behar bati erantzuten? XIX. mendean bezala," Frantzia anitzaren" irudia zabaltzeko baliatzen dira, dokumentalean ageri
|
den
komunitatea Frantzian eroso sentitzeko.
|
|
gizatalde bati buruz ari da, eta gizatalde horrek ohitura berdinak ditu, antolatzeko molde bat, ezkontzaren bidezko gertuko ahaidetasun loturak, hizkuntza komun bat, e.a. Azurmendik diosku arraza ulertzeko molde klasiko hori grekoen garaikoa dela, funtsean: ez da bakarrik hizkuntza komun batean mintzo
|
den
komunitate bat, baina lege natural bat hizkuntza horren baitan artikulatzen duen komunitatea.
|
|
Honela, oraindik orain, Turku hiriburu duen eskualdean suedieraz mintzatzen
|
den
komunitatea bizi da (Finlandiako hiritarren %6 dira). Herrialdeko hizkuntza ofiziala finlandiera izanagatik ere, biztanle horien hizkuntza eskubideak errespetatu egiten dira, eta, esate baterako, suediar jatorriko ikasleek suedieraz ikas ditzakete ulermen eskolako 9 ikasmailak eta baita goi mailako bigarren hezkuntza ere.
|
2019
|
|
" Forma ekonomiko espezifiko honek, zeinean kapitalistak ordaindu gabeko sobera aparteko lana erauzten dien zuzeneko ekoizleei, agintari eta menpekoen arteko erlazioa taxutu du, ekoizpenetik bertatik garatzen baita, eta beronengan elementu erabakigarri gisa dihardu. Beronetan oinarritzen da, hala ere, ekoizpen erlazioetatik garatzen
|
den
komunitate ekonomikoaren eraketa osoa, eta bide batez haren forma politiko espezifikoa. Behin eta berriz, ekoizpen baldintzen jabeen eta zuzeneko ekoizleen arteko harreman zuzenak du[...] agerian uzten sekretu gordeena, egitura sozial guztiaren ezkutuko oinarria; eta horrekin batera burujabetza eta menpekotasunaren arteko erlazioaren forma politikoa, hots:
|
2020
|
|
Kostata itzularazten zaio alegiazko heroiari pertsona arruntaren izaerara. Eroritako heroia, esaten zaio berriz gizaki arrunta bihurtzen
|
den
komunitatearen ikur hari. Zer esan, heroi hori baldin bada, Leyre Olcoz kasu, jende ikusezin, entzunezin, bere burua gezurtatzen ezin duena.
|
2021
|
|
Komunitate horren baitakoek, hortaz, zientzia nolakoa den eta nola izan behar duen partekatzen dute, matrizea partekatzen dute. Eta, beren Egia defendatzeko, Lakatos ek esan bezala, paradigmarekiko leiala
|
den
komunitate zientifikoak teoriaren inguruan sortzen du babes gerriko bat, teoriez osaturiko zirkulu bat arerioen zartadak saihesteko. Hortik aurrera, zientzialari ahalik eta gehien Egia edo Fede berrira erakartzea dago; bestela esanda, makineria guztia martxan jarri beharra dago, engranaje guztiek behar bezala funtzionatu dezaten, zirrikiturik edo matxurarik egon ez dadin.
|