Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2011
‎Gainera, ibilbide osoan Gernikako bizilagunek leihoetara irtenez edota argiak piztuz eta itzaliz, abeslariekin sortzen den komunikazio sekuentzia betetzen dute. Horrela, auzotarrek abeslariengan delegaturiko autoritatea aintzat hartzen eta onesten dute.
2013
‎Ikasgelako diskurtsoaren analisia egiteko beharrizana, ikaste irakaste prozesuko erdigunea den komunikaziotik eratortzen da. Cazden ek (1991:
2014
‎Norabideak bermatzen du komunikazio errituala. Hitz berriz, hitzen arteko harreman berriz, erreferentzia berriz, berrantolatzen den komunikazio kulturala da. Funtsean, komunikazio erritualaren predikazio gertaerak erakusten diguna zera da, formaren eraberrikuntzak mamiaren jarraipena izan duela helburu.
2015
‎Azterketa unitateak: eduki analisia oinarrituko den komunikazio elementuak dira. Hiru unitate bereizten dira:
2017
‎Lehenik eta behin, salaketa jartzen duenetik jarduerak ulertzeko eta ulertua izateko eskubidea aintzatesten zaio, baita zigor prozesuan ere (4 art.). Horretarako, biktimarekin egiten den komunikazio oro, idatzizkoa zein ahozkoa, hizkuntza argi, erraz eta ulerterrazean, haren ezaugarri eta beharrizanekin bat, egiteko betebeharra jasotzen da. Eskubide hau, dudarik gabe txalogarria, aurretik herritar ororentzat aurreikusten zuen Herritarrek Justiziaren aurrean dituzten Eskubideen Gutunak43 Bada berrikuntza bat:
‎Urte horretan (2015) argitaratu zuen urtekarirako egindako bilketa bibliografikoan 400 erreferentzia baino gehiago batu ziren (Azpillaga, 2015), artikuluak, liburuak, txostenak eta besterik batera hartuta. Erreferentzia horietan euskarazko hedabideen gaineko ikerketaz gain, Euskal Herrian beste hizkuntzetan egiten den komunikazioaren gaineko ikerketak sartu ziren, ikuspegi orokor batetik abiatuta.
2020
‎(2) Identitatearen eraikuntza diogunean, haurrek genero identitatearen kontzientzia garatzeko prozesuaz ari gara, horretarako, prozesuaren garrantzia, infantilizazioa eta horren baitako ikasketa eta desikasketak identifikatuz. Azkenik, (3) gorputzaren atalean, egiten den lanketa, mugimendua eta jolasa eta erabiltzen den komunikazioa izango dira ikergai.
2021
‎Zuzenekoa ez den komunikazio mota bakarrean (I2: Grabatuak diren kontaketak egitea) dute ikasleek beren gaitasunaren hautematerik positiboena:
‎Pantaila bidezko heziketan sortzen den komunikazio zailtasunaren hautematea neurtzen duen aldagai konposatuaren kasuan (ikus 3 taula), itemak ordenatu ditugu balorazioetan" handia" eta" oso handia" emaitzen baturaren arabera,% handienetik txikienera. Izan ere, zailtasunaren hautemateari dagokion aldagai konposatuaren kasuan datu multzoak ahalik eta argien aurkezteko modua bilatu dugu.
‎Aldagai konposatu honetan, balorazioetan zailtasun maila" txikia" edo" oso txikia" erantzun gehien jaso duten itemak izan dira irakasle lanean gertatzen den parekoen arteko komunikazioa (I10: Lankideekin bilerak izatea) eta zuzenekoa ez den komunikazioa islatzen duen item bakarra (I12: Grabatutako kontaketak egitea) (I10:
‎Bada alderik, orobat, Haur Hezkuntzako ikasleekin izanen luketen pantaila bidezko heziketan, komunikazio sinkronoari eta asinkronoari dagokienez; izan ere, komunikazio asinkronorako hobeto prestatuak direla uste dute. Inkestan zuzenekoa ez den komunikazioari buruz galdetu zaien kasuan, gaitasun maila altua izanik, zailtasun eta formakuntza behar txikia dutela baloratu dute, komunikazio sinkronoari buruzkoetan ez bezala.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia