Emaitzak: 4
2001 | ||
prozesuaren metodologia hartzea; norabide nagusiak finkatzea; prozesuen emaitzen finkatzea; plangintzaren jarraipena egitea; herritarrei prozesuaren aurrerapenaren etahartutako konpromisoen berri ematea; b) plangintza egiteko ardura duenbatzordeak: prozesuaren metodologia ezagutu eta hartzea; erabakiak hartzeko irizpideak proposatzea; prozesuak dirauen bitartean behar | den informazioa ematea; iritzi publikoaren aurrean Plangintzaren lidergoa eramatea; prozesuan zehar egiten diren pausoak aztertu eta balioztatzea; lan-taldeetan/ batzordeetan parte hartzea; giltzarrizko eragileekin hitzarmenaksinatzeko negoziatzea; c) Eskualdekako Sektore Batzordeek: sektorebakoitzean euskarak duen egoeraren azterketa eta diagnosia egitea; sektorebakoitzerako helburu estrategikoak definitzea; jardunbideak definitzea etaekimen proposamenak egitea. | |
2009 | ||
50 Bestaldetik, aurrera begirako izaeragatik, oso erabilgarria | den informazioa emateko gai dira finantza merkatuak, ekonomia eta finantza sistemen geroko bilakaerari buruz (edo, gutxienez, bilakaera horietaz merkatuak duen pertzepzioaz). Bestaldetik, merkatu horien informazioa interesgarria da ere banku zentralaren politikaren sinesgarritasuna eta gardentasuna neurtu ahal izateko (Bain eta Howells, 2003). | |
2010 | ||
Lehen esan bezala, Lurralde antolamenduaren Europar Gutunak lurraldeantolamenduari buruzko politika oro herritarren parte hartze aktiboan oinarritubehar dela azpimarratzen du, eta horretarako ezinbestekoa da herritarrek informazio argia eta ulergarria izatea plangintza prozesuaren fase guztietan. Funtsezkoada tokiko biztanleriaren ezagutzara jotzea, denbora luzean zehar metatutako bizipenen eta esperientziaren bidez eskuratutako informazio enpirikoaren jabe delako.Horrela, tokiko biztanleriak ordeztu ezin | den informazioa ematen du, ezagutzateknikoa osatu eta planek helburu daukaten lurralderako diagnosi eta proposamenegokiak egin ahal izateko. Planak jasotzen duen dokumentua planteatutakoproposamenak erraz zabaltzeko gauza izan behar da, beraz, gauzapena eta ondorengo aurkezpena helburu horri egokitu behar zaizkio. | |
Araudi honetako prozedurak hastea, enpresa, enpresen elkarte edo kide diren estatuei dagokie. Aurkezten den salaketan, batez ere, merkataritza oztopo horrek sortzen dituen kalteak frogatzeko beharrezkoa | den informazioa eman behar zaio Europako Batzordeari. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |