Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 97

2011
‎Zirkuitu sekuentzialetan, irteerako egoera ez da une jakin horretan sarreretan aplikatutako infor­mazioaren araberakoa bakarrik, memorizatuta duen egoeraren araberakoa ere bada-eta, denborarekin jasoz joan den informazio sekuentziaren araberakoa, alegia?.
‎Sarreran sartzen den informazioa alderantzikatzea edo osatzea.
‎Bi zati ditu: ...gituratua da, eta datu kuantitatiboak eta objektiboak biltzen ditu, hala nola haurdunaldiari eta erditzeari buruzkoak (haurrak jaiotzean zuen pisua, zegokion garaian jaio zen ala ez?), datu medikoak (gaixotasunak, alergiak?), eta familiaren egitura (norekin bizi den, anai arreba kopurua?); bigarren zatia, berriz, ez da egituratua, eta estandarizatua ez den baina hezkuntza prozesurako interesgarria den informazioa biltzen da.Direktibotasun mailaren arabera: Elkarrizketa zuzendua. Elkarrizketa egiten duen pertsona ikerketagai diren eta arakatu behar diren galdera batzuekin hasten da, eta konpondu gabeko gairik ez geratzea bermatu behar du.
‎Kasu bakoitzean, modu argian eta egituratuan antolatu da lortu eta eman nahi den informazioa. Informazio hori idatziz laburbildu da, gidoi batean.
‎Eskubide hori babesteko betebehar bihurtzen da, langileen segurtasuna eta osasuna bermatu baititu enpresariak. Babesteko betebehar hori betetzeko, enpresariak beharrezko neurriak hartzen ditu langileak prebentzio arlorako beharrezkoa den informazio eta trebakuntza oro jasotzeko.
2012
‎8 Zergatik lehenetsi behar da zukako trataera? 9 Nolakoa izan behar du telefonoz ematen den informazioak? 10 Zer behar da teknikoki konferentzia baterako?
‎Mezuaren edukiak ez dio denbora galarazi behar irakurtzen duenari. Hortaz, ez da esaldi luze eta zailik erabiliko, ezta behar ez den informaziorik emango ere.
‎Hierarkia maila handienekoengandik beheragoko mailetara transmititzen den informazioa da.
‎Erkidegoko arau horren transpo­siziorako lege proiektuak, dagoe­neko Kongresuan dagoenak, Lehia­tila Elektroniko Bakarra sortzea aurreikusi du, estatu osoko edozein tokitan zerbitzu jarduerak egiteko behar den informazioa lortzeko eta jarduera horiek egiteko aukera ematearren. Iragarri duenez, urrian, programa pilotu bat ezarriko da zazpi autonomia erkidegotan, eta, hurrengo hilabeteetan, gainerako sistemara zabalduko da.
‎Departamentuak bezeroengandik datorren eta enpresara iristen den informazio guztia biltzen eta sailkatzen du. Informazio hori bezeroek, beren ekimenez edo enpresek eskatuta eta betiere enpresen produktuak eta/ edo zerbitzuak hobetzearren, enpresei egiten dizkieten iradokizun eta gomendioetatik lortzen da.
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 1 Defini ezazu bezeroaren arretarako zerbitzua, epigrafe honetako aurreko orrialdeetan ematen den informazioan oinarrituta. 2 Adieraz itzazu, adibide baten bitartez, bezeroaren arretarako zerbitzuak bete behar dituen hiru funtzio.
‎– Konfidentzialtasuna. Erreklamazioak kudeatzearen ondorioz jasotzen den informazio guztia dagokion erreklamazioa kudeatzeko soilik baliatu behar da. Hortaz, ez da erabili behar beste salmenta batzuk egiteko.
‎2 Estimulu horiek jasotzeko jartzen den arreta. Handiagoa da jasotzen den informazioa hartzailearen gustukoa denean; eta txikiagoa, gustukoa ez denean.
‎Mezuak laburra eta arina izan behar du, irakurleek berehala ulertzeko. Transmititu nahi den informazioa konplexua bada, memorandumaren eranskin gisa azaldu behar da.
‎Marketinaren teoriak bezeroaren definizio ugari biltzen ditu. Hemen, ordea, baldintza jakin batzuk betetzen dituen definizioa aurkitu behar dugu; hain zuzen ere, bezeroari arreta ematen dion eta bezeroa eraginkor gogobetetzeko helburua duen harreman sistema bat antolatzeko behar den informazio guztia eman behar du.
‎Artxibatzea dokumentuak artxiboetan gordetzea da. Zeregin hori ezinbestekoa da dagokion unean behar den informazio guztia eskura izateko. Dokumentuak egoki artxibatu beharrean bulegoan,, hor nonbait?, gordetzen badira, ageriko irizpiderik gabe, azkenean agian ahaztu egingo dugu non utzi genituen.
‎– Enpresa guztientzat beharrezkoa den informazio gune aktiboa da.
‎Teknika bat aukeratzea ezinbestekoa izaten da behar den informazioa noiz eta nola lortuko den erabakitzeko. Ohikoenak behaketak, galdeketak eta testak dira.
‎Bilatu dagokionaren printzipio, teoria eta eraginei buruzko informazioa. Unitatean azaltzen den informazioaz gain, aldizkari espezializatuetan eta Interneten aurkitutako informazio bibliografikoa erabili behar da. Lantzen diren teoriek gaur egun duten indarra eta eragina aipatu behar dira.
‎Irizpide horiek ikaskuntza estrategiak eta prozesuak diseinatzeko, egokitzeko eta banakatzeko aukera eman behar dute. Familiekin elkarrizketa egitea eta elkarrizketa horretan gertatzen den informazio trukea dira ebaluazioan laguntzen duten beste elementu batzuk.
‎Ebaluazio prozesu bat sistematizatu eta abian jartzea ebaluatu nahi den alderdiaren baitan egongo da. Alderdi hori zehaztuta dagoenean, behar den informazio jaso eta ebaluatzea izango da kontua. Baina gauza ez da hain erraza izaten, eta eman beharreko urrats batzuk eskatzen ditu:
‎Metodo edo teknika bat erabiltzeak tresna jakin batzuekin aritzea dakar. Aztertu behar da kasu bakoitzerako zein izan daitekeen baliabiderik erabilgarriena behar den informazioa lortzeko.
‎Elkarrizketaren gidoia. Bertan lortu nahi den informazioari buruzko puntu gakoak zehaztuko dira, eta galdera modura agertuko zaizkio elkarrizketatuari. Adibidez:
‎Noiz lortu behar den informazioa (unea).
‎Atal honetan agertzen den informazioa Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak argitaratutako Hezkuntza proposamena 0 urte eta Partzuergoak argitaratutako Hezkuntza eta laguntza proiektua dokumentuetatik jaso da.
‎Atal honetan agertzen den informazioa Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak argitaratutako Hezkuntza proposamena 0 urte eta Partzuergoak argitaratutako. Hezkuntza eta laguntza proiektua?
‎Atal honetan agertzen den informazioa Infancia aldizkariak, 87 alean,. El reto de trabajar en pareja?
‎Atal honetan agertzen den informazioa Eusko Jaurlaritzako Enplegu eta Gizarte Gaietako Sailaren web orrian eskaintzen dena da http://www.gizartelan.ejgv.euskadi.net.
‎Atal honetan agertzen den informazioa Hik Hasi aldizkariak, 146 alean,. Emmi Pikler.
‎Atal honetan agertzen den informazioa Hik Hasi aldizkariak, 53 alean,. Reggio Emilia.
‎Atal honetan agertzen den informazioa Hik Hasi aldizkariak, 107 alean,. Waldorf eskolak.
‎Atal honetan agertzen den informazioa Hik Hasi aldizkariak, 10 monografikoan,. Antzuolako Herri ikastetxearen proiektua?
‎Atal honetan agertzen den informazioa Amara Berri Sistema jarraitzen duten ikastetxeetan banatzen den txostenetatik eta haien webguneetatik jaso da. Adinaren ezaugarriei dagokienez, hemen 2 urteko haurrei buruzkoa soilik jaso da, luzeegi ez jotzearren.
‎Atal honetan agertzen den informazioa Cuadernos de pedagogía Nº341 Monográfico tik eta Internet bidez lortu da.
‎Atal honetan agertzen den informazioa 12/ 2009 Dekretuaren eranskinetik jaso da, zeinak Haur Hezkuntzako curriculuma zehazten baitu.
‎Atal honetan agertzen den informazioa Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak argitaratutako Hezkuntza proposamena 0 urte eta Partzuergoak argitaratutako Hezkuntza eta laguntza proiektua dokumentuetatik jaso da.
‎Atal honetan agertzen den informazioa Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak argitaratutako. Hezkuntza proposamena 0 urte?
‎Atal honetan agertzen den informazioa Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak argitaratutako. Hezkuntza proposamena 0 urte?
‎Atal honetan agertzen den informazioa Carmen Diez Navarrok,. La oreja verde de la escuela.
‎Atal honetan agertzen den informazioa Hik Hasi aldizkariak, 70 zenbakian,. Adimena garatzeko BITak?
‎Atal honetan agertzen den informazioa Infancia y Aprendizaje aldizkariak, 27 alean, Félix Lópezek eta María José Canterok. Periodo de adaptación escolar: descripción del proceso y su supuesta universalidad cuando los menores ingresan a los 3 años?
‎Atal honetan agertzen den informazioa Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak argitaratutako Hezkuntza proposamena 0 urte eta Partzuergoak argitaratutako Hezkuntza eta laguntza proiektua dokumentuetatik jasoa izan da.
‎Atal honetan agertzen den informazioa Miguel Ángel Zabalzak, Calidad en la Educación Infantil izenburupean argitaratutako liburutik jasoa eta egokitua izan da.
‎Balorazio prozesua laguntza espezializatuaren jardun egokia errazteko egiten den informazio bilketa da. Balorazio hori sistematikoa eta zehatza izango da.
‎– Kudeatu behar den informazio maila.
‎– Jasotzen den informazioaren kantitatea.
‎– Komunikabideetan ematen den informazioa, autoan haurrak atxikitzeko sistemak erabiltzearen onurei buruz. –
‎–giza komunikazioaren zati handi bat maila inkontzientean garatzen da; maila horretan, hitzen garrantzia zeharkakoa besterik ez da?. Haren iritzian, komunikazio inkontzientea ohiko elkarrizketa batean transmititzen den informazioaren% 65 izatera irits daiteke.
‎Segurtasun maila hori kriptografia mekanismoen erabileran oinarritzen da. Izatez, bidaltzen den informazio guztia zifratu egiten da, eta autentifikazio sistema (autenticación, authentication) erabiltzailearentzat gardena da.
‎Kriptografia da biltegiraturik dagoen edo ordenagailuen artean transmititzen den informazioa meha­txuen aurka babesteko dauden segurtasun mekanismoetariko bat.
‎banatu daitekeen gako publikoa eta ezkutuan gorde behar den gako pribatua. Gako sistema hori asimetrikoa da, eta gakoetako batekin zifratzen den informazioa beste gakoarekin soilik deszifradaiteke.
‎Web zerbitzaria programa bat da, ordenagailu batean exekutatzen dena, eta momentu guztietan, entzuten? ari dena, ea bezeroren batek eskaera bat egiten duen bere web nabigatzailearen (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Netscape Navigator,?) bidez. Eskaera bat jasotzen duenean, bezeroaren web nabigatzailean ikusiko den informazioa bidaltzen du. Adibidez, gure etxeko ordenagailuko web nabigatzailearen helbide barran?
‎Bisitariak erakartzea da helburua; horretarako, bada, ibilbidean barrena jartzen den informazioa ikusmenaz bestelako zentzumenez ere jasotzeko modua eman behar da, hala nola ukimenaren bidez, entzumenaren bidez edota usaimenaren bidez. Animalien hotsak, haitzak, belarra eta beste osagai batzuk izaten dituzte instalazio berezi horiek, bisitariak leku horren ezaugarriez jabetzen laguntzeko.
‎Turistek emozioen eremutik bizi nahi dute ondarea, eta norbanakoari eta haren emozioei zuzendutako modalitateek soilik ematen dute horretarako aukera. Ondarea behatu baino ez bada egiten, jasotzen den informazioak indarra galtzen du denboraren joanean; alabaina, ez-ohiko bitartekoek alderdi emozionala ere lantzen dute, eta, hala, denboran luze iraungo duten adigaiak eta bizipenak helarazten dituzten. Bitarteko ez pertsonalek ez bezala, bitarteko pertsonaletan langile adituek parte hartzen dute, haiek baitira esperientziaren gidari eta erakusleak.
2013
‎fitxategiak bereziki babestutako datuak ditu (osasuna, ideologia, sindikatu afiliazioa, eta abar). Fitxategia beste hirugarren batek kudeatzen badu ere (gestoria edo aholkularitza enpresa bat), nahitaezkoa da inskribatzea. Kasu horietan, enpresak, zeinak baitauka datuen gaineko ardura, kudeaketa egingo duen pertsona fisikoa edo juridikoa identifikatu behar du.Informazioa eta datuak tratatzeko baimenaLangileari fitxategiaren berri eman behar zaio lan harremana hasten denean, edota adieraziko zaio datuak tratatu egingo direla, zein den datuak jasotzearen helburua, norentzat den informazioa, zer eskubide dituen datuak eskuratzeko, zuzentzeko, ezerezteko eta haiei aurka egiteko, eta nork tratatuko dituen datuak eta zein den haren helbidea. Jasotako datuak lan harremanari dagokionez bakarrik erabil daitezke, eta, laneko administrazioko edo zerga alorreko erakunde publikoei lagatzekotan, lege batek baimentzen du hori?, ez da behar langileen berariazko baimena Erabilera horretatik kanpo, interesatuaren baimena behar da.«Segurtasuneko dokumentua» egiteaDatu pertsonalen kudeaketan konfidentzialtasuna, segurtasuna eta arreta bermatzeko, neurri tekniko eta antolamenduzko batzuk hartu behar dira; besteak beste, «segurtasuneko dokumentua» egin behar du datu pertsonalak tratatzen dituen erakunde orok, Datuak Babesteko Agentziak www.agpd.esweb orrian ematen duen ereduari jarraiki.Hirugarren bat kontratatu bada zenbait fitxategi kudeatzeko, segurtasuneko dokumentuan adierazi behar da hori, eta, gainera, kontratuaren erreferentzia, haren indarraldia eta zer fitxategiri dagokion zehaztu behar da.Datuak ezereztea eta blokeatzeaLan harremana amaitutakoan, enpresak datuak ezereztu behar ditu, blokeatuz, eta herri administrazioen, auzitegien eta epaitegien eskura jartzeko baino ez ditu gordeko, akzioak egikaritu daitezkeen epean (4 urte). Isilpean gordetzeaFitxategiaren arduraduna eta datu pertsonalen tratamenduaren edozein fasetan parte hartzen dutenak sekretu profesionala gordetzera behartuta daude.
‎Eta pozik gelditzen diren turistak berriz joaten dira helmuga jakin batera edo berriz jotzen dute enpresa horretara, eta horixe lortu behar dugu, bezeroak leialdu nahi izanez gero. Ikus dezagun nola eskuratzen den informazioa, unearen arabera:
‎Norbaitek Istanbulera bidaia bat egin nahi badu edo hotel establezimendu jakin batean ostatu hartu nahi badu, adibidez, ziur asko sarean nabigatuko du informazioa, prezioak eta dagoeneko han egon diren beste erabiltzaileen iritziak bilatzeko. Sarean aurkitzen den informazioak ez al du bada eragiten azken erabakian. Bitartekotza enpresaren egitekoa ez al da bada teknologia horien erabilera erraztea?
‎Horrez gain, sortzen den informazio elementu bakoitza, iruzkin bat, artikulu bat, argazki bat edo bideo bat izan, etiketekin izenda daiteke, gero beste erabiltzaileek errazago topatu dezaten. Hala, Interneteko erabiltzaileak, ia oharkabean, benetan interesgarria dena nabarmentzen du, eta txarra, aspergarria edo faltsua dena bigarren leku batean geratzen da, eta, azkenean, desagertu egiten da.
‎4 Turismo baliabide bat aztertzean behar den informazio guztia biltzeko eredu fitxa bat egitea. Turismo baliabide bat ebaluatzeko informazioa biltzeko fitxa mota desberdin asko daude.
‎Batzuetan, turismo bulegoek turismo informazioko beste zentro finko edo mugikor batzuk sortzen dituzte aldi baterako, turistari informazio zerbitzu hurbilagoa eta irisgarriagoa emateko, denboraldi jakin batzuetan turista asko izaten dituzten eremuetan edo garrantzi turistiko handiko ekitaldi jakin baten inguruan (adibidez, hondartza batean goi denboraldian edo eski estazio batean neguan jartzen den informazio etxetxoa, eta turismo intereseko festa batean jartzen dena).
2014
‎Horrez gain, komeni da uraren tratamendua helburu duen erabilera eremura mugatzea (esaterako, ur beroaren instalaziora). Esanak esan, txorrotako ura tratatzeko gailurik edo sistemarik behar den edo ez erabakitzeko, lehenik eta behin, uraren kalitatea zer nolakoa den jakin behar da, eta horreta rako, ahal den informazio guztia eskuratu behar da, enpresa hornitzailearen eskutik.
‎Horre­tarako, kontsultatu ezazu etiketetan, eta, zabalago, segurtasun datuen fitxetan? agertzen den informazioa.
2015
‎Esperientzia bat hasi aurretik, zehatz mehatz jakin behar dugu zer, eta nola, egin behar dugun. Horretarako, behar den informazioa bildu behar dugu aurrez. Beraz, praktika bat egin aurretik, ondo irakurri behar ditugu argibideak, eta pauso guztietan pentsatu behar dugu, bai eta aurkitu ditzakegun zailtasunetan ere.
‎5 Prozesua definitzeko ezinbestekoa den informazioa bakarrik adierazi behar da (erren­dimendua, bihurketak...).
‎Komunikazio prozesuan transmititzen den informazioa da.
‎Irrati lengoaiarik onena egiazkoa, laburra eta egokia da; izan ere, beharrezkoa den informazioa baino ez da helarazi behar, eta mezuak jasotzeko denbora utzi behar da.
‎T ransduktoreak. Igorri nahi den informazioa tentsio elektriko bihurtzen da; tentsio hori aldakorra eta intentsitatearen aldiuneko balio bakoitzarekiko proportzionala izango da. Soinuaren kasuan, transduktorea mikrofonoa da, eta irudiak igortzeko, berriz, gailu fotoelektriko bat erabiltzen da transduktore gisa.
2016
‎Horretarako, 110/ 2015 Errege Dekretuko VI. eranskineko 1 atalean eskatzen den informazioa emango dute.
‎Igorri nahi den informazioaren arabera, hainbat erredakzio mota erabiltzen dira: gutunak, eskabideak, txostenak, memoriak, esku-orriak, ziurtagiriak, liburuxkak...
‎inkesten, topaketen edota parte hartze foroen bidez bilatzen da herritarrek duten ikuspuntuari buruzko informazioa jasotzea. Hala ere, jasotzen den informazioak edo eskaerak ez du hura derrigor egiteko konpromisorik ezartzen.
‎Komunikazioak interesgarria eta atsegina izan behar du eta, arreta pizteaz gain, arreta horri eusteko gai izan behar du. Horrez gainera, ematen den informazioak guztiz ulergarria eta jasotzen erraza izan behar du.
‎Gidoi logikoa: Ematen den informazioaren hurrenkera da. Aztertu beharreko 5 ideia baino gehiago ez eman euskarri berean, eta gidoia osatzen duten elementuak elkarren artean lotu.
‎Profibus FMS profila sistema ahaltsuagoa dela pentsa badaiteke ere, datu bolumen handiago bat onartzen duelako, ez da profilik egokiena eremuaren mailan lan egiteko, zeren eta, maila horretan, transmisio bakoitzean bidali beharreko datu kopurua ez baita handia. Kasu horretan, garrantzitsuena ez da hori, baizik eta zer abiaduratan iristen den informazioa jasotzailera. Eta ez da nahikoa laster iristea:
‎Informazioaren datuak fidagarriak izan behar dira. Horregatik, jakin behar da nork informatu duen eta nola jaso den informazioa.
‎Enpresatik kanpo lortzen den informazioa eskaintzen dutenak dira kanpo iturriak. Enpresari edo haren interesen beste alderdi batzuei buruz izan daiteke informazioa.
‎Bigarren mailako iturria: Beste enpresa, organizazio edo erakunde batzuek sortu dituzten datuetatik lortzen den informazioa da informazio iturri mota hau. Adibidez, Eustatek Euskal Autonomia Erkidegoko Kontsumoko Prezioen Indizeko datuak argitaratzen ditu.
‎Barne datuen azpisistema: Enpresako zereginetan sortzen den informazioa jasotzen da bertan: txostenak, eskaera orriak, prezioak, fakturak, ordainagiriak, inbentarioak?
‎diote etorkizunean egingo den informazioaren estatistika prozedurari.
‎Gero, prozesatu egin behar da galdetegietan jaso den informazioa, aplikazio informatiko baten bidez. Hori dela eta, aplikazio horrek erabiltzen duen lengoaiara transkribatu behar da informazioa. Horretarako, zenbakizko kode batzuk esleitzen zaizkie galdetegiko erantzun guztiei.
‎Galderak kodetu eta inkestak egin ondoren, datu basean sartu eta gorde egiten da lortu den informazioa, aplikazio informatiko baten bidez; hots, grabatu egiten dira datuak.
‎Marketin sailak nahiz merkataritza ikerketaren departamentuak gainbegiratu egin behar dute enpresan jasotzen den informazioa, probetxuzkoa izan daitekeelako enpresarentzat. Informazioa probetxugarria izateko, honako baldintza hauek izan behar ditu:
‎Informazio hau enpresak berak lor dezake edo beste enpresa batzuei horretarako propio ordainduta. Lortzen den informazioa zehatza eta egokia da, baina, aldi berean, oso garestia eta lortzen nekeza. Hortaz, aurrekontu handiak dituzten enpresek soilik dute horretarako aukera.
‎Informazio hau enpresak berak lor dezake edo beste enpresa batzuei horretarako propio ordainduta. Lortzen den informazioa zehatza eta egokia da, baina, aldi berean, oso garestia eta lortzen nekeza. Hortaz, aurrekontu handiak dituzten enpresek soilik dute horretarako aukera.
‎Horrez gain, aukeratutako partidaren kodearekin zerikusia duten neurriei buruzko datuak ere kontsultatu daitezke. Gainera, datu base ofiziala da eta han ezagutzera ematen den informazioa erabilita egiten dituzte likidazioak aduanetan.
‎Intrastat sistemarako eskatzen den informazioa nahitaez eman behar dute, hileroko deklarazioen bitartez, balio erantsiaren gaineko zergaren subjektu pasiboek, salgaien bidalketa edo sarrera fluxua eragiten dutenek (hau da, salgaiak Espainiaren estatistikarako lurraldetik beste estatu kide baten estatistikarako lurraldera bidaltzen dituztenek; edota, alderantziz, salgaiak beste estatu kide baten estatistikarako lurraldetik Espainia...
‎Baina, diseinua egina dagoenean, langileak arduratuko dira datuak sartzeaz. Datuak sartzen diren heinean, kontsultak egin ahal izango dira, berreskuratu nahi den informazioa lortzeko.
‎Bitartekariaren funtzio nagusiak: aldeen arteko komunikazioa erraztea eta haiei beharrezkoa den informazioa eta laguntza ematea. Bitartekariak ezin izango du alde baten kaltetan edo mesedetan aritu.
‎Harreman horren bidez, saltzailea bezeroaren arreta lortzen saiatuko da eta haren erreakzioak behatuko ditu; saltzaileak negoziazio eta akordiorako baliagarria den informazioa jasoko du; eta, informazio horren bidez, bezeroari egokitzen zaion produktua saltzen saiatuko da.
2017
‎...era horri buruzko informazioa eskuratzeko eskubidea arautu eta bermatzea, arduradun publikoek bete beha rreko gobernu onaren betebeharrak ezartzea eta horiek ez betetzearen ondoriozko ondorioak ezartzea.Beraz, legea betez, administrazio publikoek aldizka argitaratuko dute jarduera publikoaren funtzionamen duaren eta kontrolaren inguruan egiten duten jardueraren gardenta suna bermatzeko beharrezkoa den informazio eguneratua.
‎Jakinarazpen telematikoek baldintza horiek betetzen dituzte, baldin eta Administrazioak ezarritako prozedu rari jarraitzen badiote. Jakinarazpen telematikoa egiteko, Presidentetza Ministerioak Jakinarazpen Elektro nikoen Zerbitzua sortu du (www.notificaciones.060.es), eta, haren bidez, gaur egun paperean ematen den informazioa modu telematikoz jasotzeko aukera eskaintzen zaio nahi duenari. Zerbitzu hori eskatzea boron datezkoa da eta doakoa, eta konfidentzialtasuna, autentikotasuna eta pribatutasuna bermatzen ditu guztiz, bai erabiltzaileen identitatea bai komunikazioak segurtatzeko.
‎Adierazi dugunez, Espainiako estatuaren aldizkari ofiziala da, eta legeak, xedapenak eta nahitaez ezagutzera eman beharreko egintzak argitaratzeko baliabidea, eta, beraz, oso garrantzitsua da han argitaratzen den informazioa beti eguneratuta edukitzea. Lege edo iragarki berriak egunero begiratzen aritu behar ez izateko, BOE a la carta izeneko zerbitzua eskaintzen du BOEk, eta aukera ematen du posta elektroniko eta web bidezko harpidetza eginez eskuratzeko BOEren egoitza elektronikoko edukiak.
‎Neurtutako argiaren intentsitatearekin proportzionala den informazioa ematen duten sistemak topa ditzakegu, edota irteera aktibatzen edo desaktibatzen dutenak, sentikortasunaren egokitzapenean aldez aurretik konfiguratu dugun mailaren arabera. Askotan, argitasun detektagailuok mekanismo bat izaten dute barruan unean uneko argi distirekin aktibatzea edo desaktibatzea saihesteko; izan ere, etengabe aktibatzen eta desaktibatzen arituko lirateke.
2018
‎Historia Klinikoan agertzen den informazio guztia konfidentziala da. Osasun zentroek arau eta prozedura zehatzak garatuko dituzte hori ziurtatzeko.
‎Autonomia erkidegoko osasun zerbitzuek igortzen dute eta estatu osoan ziurtatzen du osasun artapena. Txartelean agertzen den informazioa hauxe da: txartela igorri duen osasun administrazioa (Osakidetza?), titularraren identifikazioa (izen abizenak, NA?), eta pazientearen informazio klinikoa berehala ematen duen identifikazio pertsonalaren kodea (IPK).
‎. Zuzen erabili behar da dokumentazio klinikoan jasotzen den informazioa.
‎Balorazio prozesua laguntza espezializatuaren jardun egokia errazteko egiten den informazio bilketa da. Balorazio hori sistematikoa eta zehatza izango da.
‎Lanaren antolaketarekin: erantzukizun maila, lan erritmo altua, ordutegia eta lan banaketa, kudeatu behar den informazio maila, harreman hierarkikoak, langilearen ezaugarrietarako desegokia den lana...
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia