Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2010
‎Ikasleek aurreko baldintza betetzen badute, irakasgai horiek ingelesez lantzeko gai izango direla bermatzen da. c) Hirugarren urteko lehenengo hiruhilekoan, mugikortasun programetan parte hartuko du ikasleen %25ak. B2 maila eduki behar dute derrigorrez ingelesa hitz egiten den herrialdeetara joateko. C1 maila eduki behar dute Ivy Ligako unibertsitateekin antolatutako trukeetan parte hartzeko. d) Itzultzen direnean, ingelesez irakasten diren bi irakasgaiak landuko dituzte hirugarren urtean. e) Laugarren urtean, beren tituluko beste bi irakasgai landuko dituzte ingelesez. f) Ingelesez idatzitako gradu amaierako proiektuak prestatzen ari dira titulu batzuetan (ingeniaritza, enpresen administrazioa, itzulpena eta interpretazioa). g) Gradu batzuek nazioarteko lanpostuak eskaintzen dizkiete ikasleei (ingeniaritza). ah) Ikasleek parte har dezakete topaketak antolatzen dituen hizkuntza boluntariotza batean:
‎Zergatik sartu zen indarrean euroa? Zergatik sartu da euroa sartu den herrialdeetan eta ez beste zenbaitetan. Axola al dio horrek euskal herritarrari?
‎" esta [perfección nueva] no puede alcanzarse, si todos la dejamos caer por nuestra parte entregándola al vulgo grosero y poco curioso". horra, bada, belaun berrientzako zeregin norabidea erakutsita. eta, hona iristean, beharbada espero ez genuen eremura pasatuko da Malon etxaide, gaztelako humanismo hizkuntza herrizaleak lehendik zekarren kapitulu batera49 etxaidek ez du mugatzen teologiara gaztelaniaz ere idatzi behar den gaien esparrua; aitzitik, zernahi dela ere gaztelaniaz emana ikusi nahi du, eta asmo politiko kulturalez hornituta ikusiko dugun pasartean ausarki zera dio,: " con el favor de dios, hemos de ver muy presto todas las cosas curiosas y graves escritas en nuestro vulgar". horra iristeko, ordea, tresneria egokia izango da politika, kultura eta eraikuntza inperial osatuarena; horra, bada, azken buruan plangintza orokor baterako deia, banderak, armak eta hizkuntzak elkarri lagunduz eraikiko den herrialde unibertsal berria: bere lan eta ideia hauekin, Malon etxaidek aitzindaritzat dauka bere burua, etorkizunari aurrea harturik dabilela uste du, garaipen politiko linguistikoaren eguna ez dagoela hain urrun, alegia:
2011
‎Sarrera oso pozik nago euskal herrira etortzeaz eta euskararen berreskuratzeprozesua nola ari den gauzatzen ikusteaz; izan ere, zinez da prozesu garrantzitsua eta miresgarria. ez zarete jabetzen zeinen garrantzitsua den herrialde honetan euskara, antzinako hizkuntza dena, berreskuratzeko eta gure garaira ekartzeko egiten ari zareten lana. ezohiko prozesua da, eta, batzuetan, prozesu horretan buru belarri sartuta daudenak ez dira konturatzen zeinen garrantzitsua den gertatzen ari dena. Aspaldian ez naiz etorri euskal herrira, baina sinets iezadazue:
2016
‎210 Bere hizkuntza egiten den herritik zeharo beste bat egiten den herrialde batera joaten bada jendea (bere gogoz, edo hartara beharturik), edota berea ez den hizkuntza bat egiten duen jendea etortzen bazaio herrira, samaldan, bere hizkuntza galtzeko arriskua begien bistakoa da.
2017
‎...gertatu bezala adibidez (G15, 60). 7 baliteke Gaeltacht eremuko hizkera idealizatuta egotea baina, hala ere, hiztun berri askori beren aukeretatik kanpo dagoela edo ezin iritsizkoa dela iruditzen zaie. hiztun berri askok Gaeltacht eremuko hizkeraren mailara iristeko ahaleginei buruz hitz egiten dutenean, adierazten dute uste dutela haien moldea ez dela inoiz izango tradizioz irlandera hitz egiten den herrialdeko tokietan hazitako norbaitena bezain" naturala".
2018
‎Ingelesa da hizkuntza nazionala, eta biztanleriaren% 80ak du etxeko hizkuntza. Australiarren% 20 88 kanpoan jaiotakoa da, eta horien erdia ingelesa hitz egiten ez den herrialdeetan.
2021
‎Gogoeta horretan sakontzeko asmoz eta nazioarteko ezagutza gureganatzeko bildu genituen Katedraren argitalpen batean (Idiazabal eta Perez Caurel, 2019) munduko hainbat adituren ekarpen. Hizkuntza aniztasuna bermatzea garapen iraunkorraren baldintza ezinbestekoa dela ikus daiteke munduan zehar herrialde eta komunitate ezberdinetako pobrezia, marjinazioa, edo berdintasunik ez duen emakumeen trataera ohikoa den herrialdeetan; alegia, garapen ezarekin lotzen diren hainbat arazo bertako hizkuntzen galerarekin batera ageri dira Romainek (2013, 2019) azpimarratzen duen bezala. Aldi berean, bertako hizkuntzaren biziberritze edo berreskuratze ahaleginetan diharduten herrialdeek kultura eta hizkuntza aberastasuna bermatzeaz gain bestelako ongizate eta onura ekonomikoak ere lortzen dituztela ikus daiteke (Baztarrika, 2019).
2022
‎Enpresentzat, sozialki kohesionatua eta ekonomikoki liderra den herrialde bat eraikitzen laguntzeko asmo handiko erronka partekatzea, non identitate aktiboak pertsonen zerbitzura egongo diren, RSCaren konpromiso batekin lotzen da, bai eta ezagutzan oinarritutako ekonomia indartzearekin eta balio sozial eta ekonomikoa sortzeko gaitasunarekin lotura estuagoa duten kultura aktiboak sendotzearekin ere.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia