Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2000
‎Seaskako pedagogiarako Alazne Petuya aholkulariak koordinatzen ditu tokian tokiko ikastoletan garatzen den proiektua: " Euskara ikastolako eremu bakoitzean zertan den ezagutu nahi dugu. Geletan, jolasgaraian, jantokian, bulegoko partaide nahiz gurasoen artean.
2006
‎Batasunak hauteskundeetan izanen dela dio eta guk horixe nahi dugu. Euren indarra zein den ezagutu nahi dugu Na Bairekin alderatzeko. Legez kanpo daude eta zilegi da hori esatea.
2012
‎Bai, eta jartzen dut hor, Orbegozotarrentzat interesgarria dela. Norbaitek bere jatorria zein den ezagutu nahi badu, hor du aukera, eta Orbegozotarren beste adarren batetik datozenentzat ere, Orbegozo abizenaren jatorriaz hitz egiten dut, esaterako.
2014
‎Galdetegi irekian hainbat galdera egin da aurreko ataleko maiztasunen taulan ikus daitekeen moduan. Galdera horiekin Azpeitiko gazteen artean herriko hizkuntzen erabilera nolakoa den ezagutu nahi izan da, besteak beste. Hala ere, erabileraren inguruko informazioaz gain, hemen ere, nolako lotura afektiboa duten agertu da hizkuntza horien gain.
2019
‎" Zertan pasatzen duten denbora, zenbat denbora eskaintzen dieten teknologia berriei, kalean ibiltzen al diren edo ez, gazte lokaletan ibiltzen al diren edo ez... Beren errealitatea zein den ezagutu nahi dugu". Sudupek nabarmendu du galdetegiaren" lehen zirriborroa" talde eragilean osatu ondoren," gazteekin kontrastatuta" osatu dutela galdetegia bera.
‎Komunikabideek oihartzun berezia egiten diote, entrenamenduetan ere bisitan izaten dira, eta arraunlariek begiz jota izaten dute. Badira irabazi nahi dutenak, zortzikotean postua lortzera datozenak, parte hartu besterik gabe eta lehorreratzeko unea bizitzea zer den ezagutu nahi dutenak, baina 700 kilometro egindakoek ere zerbait nahiko dute, bada. Argi ibili hauekin.Elkarte askoren ohitura da estropada eremuan entrenamendu saioren bat edo beste egitea.
2020
‎Lan handia egin den arren Lehen eta Bigarren Hezkuntzan, gauza gutxi sistematizatu dira Haur Hezkuntza etapan. Lan honen bidez, beraz, helburu orokor bezala, hezkidetzaren eremuan Haur Hezkuntzaren egoera zein den ezagutu nahi da, eta horretarako alderdi ezberdinetatik egiten diren lanak ezagutzea, kasuan kasu. Eta lan horiek feminismoarekin duten harremana ezagutzea.
‎Ikerketa honen helburuetara bagoaz, argi ikusten da prozesua bera ulertzea lortu nahi dela, parte hartzaileen euren ikuspuntutik, eta haien bilakaera nolakoa izan den ezagutu nahi dela. Prozesua ulertu nahi izate horrek, bai eta informatzaileen esperientzia kontuan hartzeak ere, ikerketa hau interpretatzailea bilakatzen du.
2023
‎Etorkinen integrazio soziolinguistikoa etorkinen eta harrera lurraldeko biztanleriaren arteko harremanen gainean eraikitzen den prozesu dinamikoa da. Integrazio sozialarekin batera, prozesu horretan euskararen eta gaztelaniaren presentzia eta erabilera zein izan den ezagutu nahi izan da; hala nola, erabilera horrek sorturiko irudien eta jarreren nolakotasuna.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia