Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2003
‎Gainera, ohikoak diren kasu batzuetan (interes tasa altuegia egokitzea edo gure hipoteka baldintza hobeak eskaintzen dizkigun beste erakunde batera pasatzea, adibidez) prest egoteko, mailegua kitatzea zehazki zer den ezagutu behar da.
2004
‎Bi aldetako euskaldunok hurbildu nahi badugu, ezagutza eta onarpen horretatik partitu behar dugu. Elkarrekin loturak egiteko bestea zertan ari diren eta nolakoa den ezagutu behar da.
2010
‎Arantzaren familiarekin esku hartzea egitea komenigarria da. Horiek Arantzaren egoera zein den ezagutu behar dute, zenbait jarraibide eskainikozaizkie etxean dagoen egoerari aurre egiteko eta Arantzari ahal den neurrianlaguntzeko.
2012
‎­­­­­«Genero indarkeria identifikatu eta nola ematen den ezagutu behar dugu. Ondokoa ulertzen saiatu eta ingurukoei eredu egokiak eskainiz, indarkeriarik onartu edo justifikatu gabe».
‎Egoerari buelta emateko arazoaren identifikazioa da funtsa Teresa eta Maite, Leitzaldeko gizarte zerbitzuetako langileen ustez «genero indarkeria identifikatu eta nola ematen den ezagutu behar dugu. Ondokoa uler­tzen saiatu eta ingu­rukoei eredu egokiak eskainiz, indarkeriarik onartu edo justifikatu gabe».
2014
‎Hasteko, enpresen errealitatea zein den ezagutu beharra zegoen eta joan zen ikasturtean inkesta egin zieten Gipuzkoako LHko 711 ikasleri. 490 enpresen datuak eskuratu zituzten.
‎Eman dizkiete sos batzuk, katedral barnetik heldu diren Libera me doinuak entzutera geldituz, mantelinak buruan mezetarat doazen emazteei so. Gero, Manexek zinema zer den ezagutu behar duela tematu da Etien, eta han harat eraman du airean Manex, sekula irudi bizi horiek ikusi gabea izaki. Eta zinema deabru horretan ikusi dituzte pertsonak iduri duten zer batzuk, pertsonak bezala higitzen ere, baina fitsik erraten ez dutenak, harat honat dabiltzanak espantu eta keinu hanpatu batzuk eginez.
2020
‎Mundu horretan bizirauteko, eta, batez ere, aurrera egiteko, emozioen aurrean trinko mantendu eta malgutasun handiz jokatu dugu. Esan dezakegu, beraz, gure operazio sistema nolakoa den ezagutzeko beharra izango dugula aurreko eginkizun horretan arrakasta izan nahi badugu.
2021
‎Ezagutzeak ulertzea eta onartzea ekar lezake, eta, aldi berean, horrek nerabeen interes, grin eta bizipenei egokituta lan egiteari atea zabal diezaiokeela uste du BIR1 ek. Horrekin batera, zer nolako pertsonekin lan egiten den ezagutu behar dela adierazten du NE1 ek, irakas jardunaren egokitzapenak ez baititu interesak soilik aintzat hartu behar; tokian tokiko ikasle profilak zein diren presente izan behar dela dio. Elkarrizketatuak eransten duenez, egokitzapen horien partaide egin behar dira, eta, haien ikas prozesuen ardura hartzea eskatuko bazaie, prozesuen hartzaile pasibo izatetik subjektu aktibo izaten utzi behar zaie.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia