2013
|
|
2 Irakur ezazue arretaz unitatearen ardatz izango
|
den
egoera. Ondoren, emandako irudien artetik aukera itzazue egoerarekin zerikusia dutenak eta arrazoitu hautaketa.
|
|
3 Irakur ezazu unitatearen ardatza izango
|
den
egoera. Ba al du egoerak geometriarekin erlaziorik?
|
2014
|
|
2) Lehenengo argazkia deskribatutakoan, taldekide guztien artean, diskurtso partekatua eraikiz, galdera honi erantzungo diote: zergatik eta nola iritsi da argazkian islatzen
|
den
egoera horretara?
|
|
solasaldian egindako ekarpenetan argazkiei buruz jardun badut: argazkian islatzen
|
den
egoeraren kausa posibleak adierazi baditut. argazkian islatzen den egoerak zer ondorio arriskutsu izan ditzakeen adierazi badut.
|
|
solasaldian egindako ekarpenetan argazkiei buruz jardun badut: argazkian islatzen den egoeraren kausa posibleak adierazi baditut. argazkian islatzen
|
den
egoerak zer ondorio arriskutsu izan ditzakeen adierazi badut.
|
|
hipotesiak adierazteko ikasitako hizkuntza baliabideak zuzen erabili baditut argazkian islatzen
|
den
egoeraren kausa eta ondorio posibleak adierazteko.
|
|
Pasartean agertzen
|
den
egoera: Zaldunen eta armaginaren arteko elkarrizketa
|
|
Pasartean antzezten
|
den
egoera (elkarrizketa, borroka&):
|
|
Pasartean antzezten
|
den
egoera (elkarrizketa, borroka&):
|
|
Pasartean antzezten
|
den
egoera (elkarrizketa, borroka&):
|
|
3 Deskriba ezazue etorkizuneko gizartea nolakoa izango
|
den
egoera hauetako bakoitzean. Lehena egina duzue adibide gisa.
|
2016
|
|
Urari, erabili ahal izateko, bi eratako trataerak ematen zaizkio: batetik, naturatik hartutako ura edangarri bihurtu eta kontsumo sareetara bideratzeko egiten dena; eta bestetik, etxeetan zein enpresetan erabilitako urak garbitu eta ura naturara ahal
|
den
egoerarik onenean itzultzeko egiten dena.
|
|
Lurzoruak jasaten dituen mehatxuak identifikatzen dira bertan, eta erabilera iraunkorraren (jasangarria) alde egiten du. Hurrengo belaunaldiak ondare hori ahal
|
den
egoera onenean jasotzea bermatzeko, etorkizunerako politika ildoak ere azaltzen dira txostenean.
|
|
Hemendik mila bat urtera gertatuko
|
den
egoera bat irudikatzen du.
|
|
t Eragin nahi
|
den
egoera edo egoeraren alderdia eta hura deskribatzeko oinarrizko datuak.
|
|
Idatzi testua hautaketaren arrazoiak zehazteko. Arrazoiek eragin nahi
|
den
egoeraren edo haren alderdiaren garrantziari lotuta egon dute, bai eta proposatutako testuaren egokitasunari eta eraginkortasunari ere.
|
|
Horien erabileran, hasiera batean, eztabaida gertatzen
|
den
egoeraren formaltasunak ez du eragiten deiki eta pertsona deiktikoen kasuan bezainbeste. Halere, kontuan hartu da egoeraren formaltasunak eskatzen duen lexiko edo hiztegia:
|
|
Oro har, amaierarik edo mugarik gabeko kantitateak irudikatzen ditu, eta zeinuarekin adierazten da. Era horretan,+ ren bidez etengabe eta mugarik edo limiterik gabe handitzen
|
den
egoera bat adierazten da, eta, ren bidez, berriz, etengabe eta mugarik gabe txikitzen den egoera bat. Infinitua adierazten duen ikurra() John Wallis matematikariak erabili zuen lehenengoz, 1656 urtean.
|
|
Oro har, amaierarik edo mugarik gabeko kantitateak irudikatzen ditu, eta zeinuarekin adierazten da. Era horretan,+ ren bidez etengabe eta mugarik edo limiterik gabe handitzen den egoera bat adierazten da, eta, ren bidez, berriz, etengabe eta mugarik gabe txikitzen
|
den
egoera bat. Infinitua adierazten duen ikurra() John Wallis matematikariak erabili zuen lehenengoz, 1656 urtean.
|
2017
|
|
3 Eskaerak modu askotan idatz daitezke, eta ideiak lotzeko hizkuntza baliabide andana erabil daiteke; halere, eskaera orok behar ditu aurreko jardueran ikusitako hiru atalak: (1) arazotzat jotzen
|
den
egoeraren azalpena; (2) hari lotutako, hura hobetzeko, hari konponbidea emateko eskaera; (3) eta eskaeraren justifikazioa. Identifikatu Ikasletxuren mezuaren berridazketetan balekoak ez direnak.
|