Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2000
‎Esate baterako, guk Haur/ Gazteentzako programazioagenero modura definitu ditugun arren, Sofres ek Fikzioan sailkatzen ditu marrazki bizidunak, gazteentzakotelesailak eta antzekoak. Hala ere, badira Albistegiak, Dokumentalak/ Kulturalak eta Magazinak bezalakogeneroak, zeinetan nabaria den bi ikerketen arteko aldea; horietan, nola ez, laginaren estazionalitatea (udaberria versus urte osoa) eta programa askotan aurki daitekeen eduki anitzaren aurrean erabilitakokodeketa desberdina izan daitezke desberdintasunen oinarrian.
2001
‎delakoaren kokagune teorikoan (Azurmendi, 2000) sartzendira, batez ere, aztertutako teoriak. Paradigma hori horrela deitzen da kognizioan eta ezagutzan oinarritzen delako; dena den bi mota hauetako faktoreen arteko elkarreraginkortasunaren bitartez gauzatzen da: gizabanakoenbarneko eta berezko ahalmen kognitiboa eta berezko ezaugarriak (subjektua) alde batetik, eta gizabanakoaren kanpoko bestelako errealitateak, gehienbat errealitate sozialak direnak (objektua), bestetik.
2002
‎Bestelakoak badaude ere, bibliografian bi metodo gailentzen dira: duela urte batzuk ohikoak ziren programa bidezko metodo ad hocak eta gaur egun arrakastatsu bihurtu den bi mailatako formalismoa. . Lexikoan gordetzen diren osagai motak.
‎Konpilazioen eta konposaketaren ondorioz lortzen den bi mailatako itzultzailea corpusetan probatzeko, bi programa laguntzaile dugu eskura: tokenizer eta lookup.
2004
‎Paradigma berriak AKE ra ekarritako bi aldaketa eta ondorio azpimarratukoditugu: batetik, ortodoxia kooperatiboaren haustura eta kooperatiba eredutik kanpoia edozer gauza egiteko aukera13; eta bestetik, Arrasateko mugimendu sozioekonomikoan gertatu den bi talderen arteko banaketa: bazkideak eta soldatapeko langileak; alegia, gu eta besteak.
2007
‎Egileak berak planteatzen du, ordea, hori horrela izatea zailtzen duen gakoa: herri aginteetan antzematen den bi logika desberdinen arteko tira-bira, alegia.Batetik, gobernuaren logika dago, politikoa, neurri batean, logika instrumentala.Eta bestetik, administrazioaren zerbitzurako logika dago. Harreman horiek argitzeaeta bien arteko oreka lortzea ezinbestekoa da erakundeen komunikazioarenorientazioa argitzeko, eta ondoren, erabakiak hartzeko erabakiak hartu behardirenean.
‎EKA delakoan integratzearren, Europar Kitatze Sistemak kontuan edukibeharko du FTEko sistema multilateralen kudeaketa. Praktikan herrialdehautagai bakoitzean egun existitzen den bi mailako bankugintza egituraribeste maila, supranazional, bat gehitu litzaioke, nazioartekotransakzioen azken kitatzea ahalbidetzeko.
‎Hori horrela, ezagutzaren ulertze instituzionala aztertzeko, hirudira kontuan hartuko ditudan ideia nagusiak: batetik, nola ulertzen den ezagutzazientifikoa (4.1 atala); bigarrenik, nola konfiguratu den zientziaren eta gizartearenarteko harremana (4.2 eta 4.3 atalak); eta, hirugarrenik, nolakoa den bion artekoharremanean ezagutzak jokatzen duen rola: hau da, uste tradizionalari segitzera, jendearen hautemate eta portaerak ezagutza mailaren araberakoak diren (4.4.atala) 7 8.
‎den hizkuntza eta zer pentsamendua, eta zer den biok bat izatea, bion artean diferentzia batzuk nabari nabariak baitira. Hizkuntza eta pentsamendua bakoitza bere aldetikoak direla, esango dizu besteak.
2008
‎Begiratu marrazkiari, eta esan zein den bi zuhaitzetatik zaharrena. Ziur egon zaitezke ala ezin da jakin?
‎Ikusmen aferentziak lehen mailako ikuseremuan (lobulu okzipitaleko fisura kalkarinoaren ertzetan) jasotzen dira. Seinale grafikoen eta horien segidako disposizioaren lehen identifikazioa bigarren mailako gainazal parakalkarinoan (Broadmannen 18 eta 19 esparruetan) gertatzen da, eta hortik jasotzen den bi hemisferioetako informazioa ezkerreko bidegurutze tenporo okzipitalean biltzen da. Ondoren, bi prozesu gerta daitezke:
2015
‎Beraz, UDA garapen etametabolismo sekundarioko bideak elkarri konektatua daude. Gainera, kontutan hartu behar da, aurretikdba klusterraren indukzioa deskribatu den bi artikuluetan, klusterra genoman bere ondoan kokatzenden azido ortselinikoaren klusterrarekin batera aktibatzen dela deskribatu dela. Ondorioz, biklusterren erregulazioa lotuta egon daitekeela proposatu da eta metabolito sekundarioen produkzioanbien arteako kooperazioa egon daitekeeela.
‎Lan honekin hidrogenoa lortzeko erabili den bi etapako erreakzio sistema egokia dela frogatuda. Alde batetik, iturri ohantze konikodun erreaktoreak biomasaren pirolisirako erakusten duenegokitasuna aipatu behar da, erregimen isotermoan lan egiteko duen ahalmenagatik.
‎Bigarren irudian ikus daiteke nola aldatzen den bi makakoen oxalato kopurua denboran zehar. HPadministratu ondoren (0 eguna) oxalato kopuru igoera nabaria ikusi genuen eta mantendu egin zenazken administrazioa eman arte.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia