2006
|
|
Halaber, PLOren 3.a. in fine artikulua ere kritikatu izan da oso zaila delako zehaztea zer den ekintza «bereziki» ez zilegia izatea; ez da ulertzen zer egin behar den publizitatean pertsona jakin batzuen duintasuna bereziki urratzeko eta beste batzuena edo denona ez kaltetzeko, hau da, ez da batere erraza pertsonak bereiztea edo duintasunaren arabera desberdintzea. Izan ere, ikuspegi horretatik, publizitatearen eremuan emakumezkoen alde proposatzen
|
den
babes berezia ere eztabai dagarria liteke, emakumea eta gizona bereiztea diskriminatzailea izan baitaiteke. Hala eta guztiz ere, berriro esan beharra dago ordenamendu juridikoak badituela arau anitz subjektu batzuen (ume, gazte eta emakumeen) babesa bermatzea helburu dutenak, publizitate ez zilegiaren konbentzigarritasunari aurre egiteko subjektu horiek ahulago diruditelako ziur asko.
|
|
Konstituzioaren 20 artikuluak berak honako hau xedatzen du: bertan jasotzen diren eskubideek Konstituzioaren Lehenengo Tituluan aipatutako eskubideak errespetatzea dute muga, eta eztabaidagarri den ondasuna babesteko beharrezkoak izan behar dute; halaber, ezartzen diren murrizketek proportzionalak izan behar dute; hau da, lortu nahi
|
den
babesak eskatzen duena baino urrutiago eraman gabe. Hariarekin jarraituz, ezin da ukatu, alde batetik, publizitate komunikazioari ezar dakizkiokeen mugak eta, bestetik, bestelako edukia duten komunikazioei ezar dakizkiekeenak ezberdinak izan daitezkeela.
|
2010
|
|
Demandan honako hauek agertu behar dira: (1) betearazlearen oinarria den betearazpen titulua, (2) nahi
|
den
babes exekutiboa, (3) bahitu daitezkeen ezagutzen dituen exekutatuaren ondasunak, (4) ondasun horiek ikertzeko edo bilatzeko nahi dituen neurriak, eta (5) betearaziaren identifikazioa. Demandari honako dokumentu hauek lagundu behar diote:
|
2012
|
|
Halaber, PLOren 3.a in fine artikulua ere kritikatu izan da oso zaila delako zehaztea zer den ekintza «bereziki» ez zilegia izatea; ez da ulertzen zer egin behar den publizitatean pertsona jakin batzuen duintasuna bereziki urratzeko eta beste batzuena edo denona ez kaltetzeko, hau da, ez da batere erraza pertsonak bereiztea edo duintasunaren arabera desberdintzea. Izan ere, ikuspegi horretatik, publizitatearen eremuan emakumezkoen alde proposatzen
|
den
babes berezia ere eztabaidagarria liteke, emakumea eta gizona bereiztea diskriminatzailea izan baitaiteke. Hala eta guztiz ere, berriro esan beharra dago ordenamendu juridikoak badituela arau anitz subjektu batzuen (ume, gazte eta emakumeen) babesa bermatzea helburu dutenak, publizitate ez zilegiaren konbentzigarritasunari aurre egiteko subjektu horiek ahulago diruditelako ziur asko.
|
|
Zuzentze akzioa prozesu konponbide bezala aurreikusten da, zehazki, engainuzko informazioak zuzentzeko bideratzen dena. Demandatuarentzat bereziki mingarria
|
den
babes ekintza bat da, zeren aurkako publizitatea hedatzea baitakar, merkatuan adieraziz hark aurretiaz eskainitako informazioen edo iragarkien gezurrezko izaera.
|
|
Konstituzioaren 20 artikuluak berak honako hau xedatzen du: bertan jasotzen diren eskubideek Konstituzioaren Lehenengo Tituluan aipatutako eskubideak errespetatzea dute muga, eta eztabaidagarri den ondasuna babesteko beharrezkoak izan behar dute; halaber, ezartzen diren murrizketek proportzionalak izan behar dute; hau da, lortu nahi
|
den
babesak eskatzen duena baino urrutiago eraman gabe. Hariarekin jarraituz, ezin da ukatu, alde batetik, publizitate komunikazioari ezar dakizkiokeen mugak eta, bestetik, bestelako edukia duten komunikazioei ezar dakizkiekeenak ezberdinak izan daitezkeela.
|
2014
|
|
Korronte hori inbertsore bat erabiliz korronte alternora eraldatzen bada, kontu handia izan behar da. Korronte inbertsoreekiko ahal
|
den
babes distantzia handiena uztea gomendatzen da. Gauez, eguzki argirik ez dagoenean, inbertsoreak eremuz libre egongo lirateke.
|