Emaitzak: 10
2000 | ||
Peter L. Berger ek eta Thomas Luckmann ek errealitatea sozialki eraikitzen delaadierazi zuten eta gizarte zientziari eginbehar zehatz hau jarri zioten behinola: errealitatearen eraikuntza nola burutzen | den aztertu beharra. Autore horien ustez, gizarte zientziek zehazki aztertu lituzkete edozein, ezagutza corpus? | |
2008 | ||
Hala ere, garapenean gertaera edo esperientzia batek norainoko eragina izan dezakeen ulertzeko, gizabatzateke. Hala, ondoriozta daiteke egonkortasuna adina baino garrantzitsuagoa dela.nakoaren adina bainoago, gertaeraren inpaktua nolakoa izan | den aztertu behar li | |
Hitzak idazteko zailtasunak baditu, idazten ez dakielako edo arazo periferikoengatik | den aztertu behar da. Kopiaren bidez jakin daiteke hori: | |
– Plangintza prozesua diagnostikatu aurretik, tratatu nahi duen gaiari buruzko informazioa berreskuratzeko gai | den aztertu behar da, gaiari buruzko galdera batzuk eginez. | |
Hitzak idazteko zailtasunak baditu, idazten ez dakielako edo arazo periferikoengatik | den aztertu behar da. Kopiaren bidez jakin daiteke hori: | |
Hori bada izan, pisuzko arrazoia. Hala ere, teknologia berrien arabera antzeko isilpekotasun maila lortzea bideragarria | den aztertu beharrekoa da. Teknologikoki horrela izanik, hauxe pentsatu behar dugu: | |
2014 | ||
Jarraitutasun horren erantzuleak gizakiaren barne ezaugarriak (trebezia sozialak, ezagutzak eta abar) eta haren ingurunean dagoen egonkortasuna dira (Elder eta Caspi, 1988). Hala ere, garapenean gertaera edo esperientzia batek norainoko eragina izan dezakeen ulertzeko, gizabanakoaren adina baino, gertaeraren inpaktua nolakoa izan | den aztertu behar litzateke. Hala, ondoriozta daiteke egonkortasuna adina baino garrantzitsuagoa dela. | |
Depresioa ongi ulertzeko eta egoki tratatzeko, haren ibilbidea ere aztertu behar da. Depresio nagusiaren aurretik nahaste distimikoa edo nahaste ziklotimikoa jasan | den aztertu behar da, horrelakorik jasan bada tratamendua zailagoa izango baita. Era berean, nahaste bipolarretan urtean zehar pazienteak zenbat depresio aldi jasaten dituen jakin behar da, pasarte horietako asko izaten dituztenak sendatzea zailagoa baita. | |
2015 | ||
Erreakzio ontzian gas geldo bat gehitzen bada, gehikuntza hori presio konstantean edo bolumen konstantean egin | den aztertu behar da. Gehikuntza bolumen konstantean egiten bada, ontzian zeuden substantzien presio partzialak eta kontzentrazioak ez dira aldatuko, hortaz, orekari ez dio eragingo. | |
Kasu bakoitzean protoi transferentzia nola gertatu | den aztertu behar da. Protoia ematen duen espeziea azidoa da eta protoia jasotzen duena basea da, BrönstedLowryren teoriaren arabera. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
izan | 10 (0,07) |
Lehen forma
den | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
UEU | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |