Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2000
‎Peter L. Berger ek eta Thomas Luckmann ek errealitatea sozialki eraikitzen delaadierazi zuten eta gizarte zientziari eginbehar zehatz hau jarri zioten behinola: errealitatearen eraikuntza nola burutzen den aztertu beharra. Autore horien ustez, gizarte zientziek zehazki aztertu lituzkete edozein, ezagutza corpus?
2008
‎Hala ere, garapenean gertaera edo esperientzia batek norainoko eragina izan dezakeen ulertzeko, gizabatzateke. Hala, ondoriozta daiteke egonkortasuna adina baino garrantzitsuagoa dela.nakoaren adina bainoago, gertaeraren inpaktua nolakoa izan den aztertu behar li
‎Hitzak idazteko zailtasunak baditu, idazten ez dakielako edo arazo periferikoengatik den aztertu behar da. Kopiaren bidez jakin daiteke hori:
‎– Plangintza prozesua diagnostikatu aurretik, tratatu nahi duen gaiari buruzko informazioa berreskuratzeko gai den aztertu behar da, gaiari buruzko galdera batzuk eginez.
‎Hitzak idazteko zailtasunak baditu, idazten ez dakielako edo arazo periferikoengatik den aztertu behar da. Kopiaren bidez jakin daiteke hori:
‎Hori bada izan, pisuzko arrazoia. Hala ere, teknologia berrien arabera antzeko isilpekotasun maila lortzea bideragarria den aztertu beharrekoa da. Teknologikoki horrela izanik, hauxe pentsatu behar dugu:
2014
‎Jarraitutasun horren erantzuleak gizakiaren barne ezaugarriak (trebezia sozialak, ezagutzak eta abar) eta haren ingurunean dagoen egonkortasuna dira (Elder eta Caspi, 1988). Hala ere, garapenean gertaera edo esperientzia batek norainoko eragina izan dezakeen ulertzeko, gizabanakoaren adina baino, gertaeraren inpaktua nolakoa izan den aztertu behar litzateke. Hala, ondoriozta daiteke egonkortasuna adina baino garrantzitsuagoa dela.
‎Depresioa ongi ulertzeko eta egoki tratatzeko, haren ibilbidea ere aztertu behar da. Depresio nagusiaren aurretik nahaste distimikoa edo nahaste ziklotimikoa jasan den aztertu behar da, horrelakorik jasan bada tratamendua zailagoa izango baita. Era berean, nahaste bipolarretan urtean zehar pazienteak zenbat depresio aldi jasaten dituen jakin behar da, pasarte horietako asko izaten dituztenak sendatzea zailagoa baita.
2015
‎Erreakzio ontzian gas geldo bat gehitzen bada, gehikuntza hori presio konstantean edo bolumen konstantean egin den aztertu behar da. Gehikuntza bolumen konstantean egiten bada, ontzian zeuden substantzien presio partzialak eta kontzentrazioak ez dira aldatuko, hortaz, orekari ez dio eragingo.
‎Kasu bakoitzean protoi transferentzia nola gertatu den aztertu behar da. Protoia ematen duen espeziea azidoa da eta protoia jasotzen duena basea da, BrönstedLowryren teoriaren arabera.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia