Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 17

2011
‎Zer hargune mota egin behar den aztertu (monofasikoa edo trifasikoa).
‎Babesak berriz jarri aurretik, zergatik desarratzen diren eta, beraz, matxura horren eragilea edo arrazoia zein izan den aztertu behar da.
‎5.3 Zure herriko Gabonetako argiztapenetan zer lanpara mota instalatzen diren begiratu, eta egun horietan kale edo plazetako bat argiztatzeko zenbat kontsumitzen den aztertu.
‎Ekintza bakterizida, bakteriostatikoa edo ospitalean erabiltzen diren desinfektatzaileen diluziorik egokiena zein den aztertzen dituzten teknikak dira. Ahalmen testa dugu horietako bat.
‎Agerraldia kontrolatzeko neurri berezirik hartu behar den aztertzeko.
‎Pazienteak daukan antsietate mailari buruzko informazioa bildu, eta zergatik den aztertu.
2012
‎Mezua igorri baino lehen, zenbateko informazioa emango den aztertu behar da, gehiegizko informazioa emanda hura ulertzea zailagoa izan ez dadin.
‎Proiektua zein neurritan gauzatu den aztertzea. Planifikazioaren bidez lortu nahi ziren helburuak bete badira, haurrek planteatutako helburuen araberako maila lortuko dute.
‎Zer ebaluatu behar den aztertzeko, kontuan hartu behar ditugu aipatu ditugun alderdiak:
2013
‎Kommutadore birakari espekadun baten bidez motor trifasiko bat abiaraztea, eta abiatzeko unean korrontearekin zer gertatzen den aztertzea.
‎Proiekturako definitutako helburu operatibo bakoitza zenbateraino lortu den aztertzea.
2014
‎Perspektiba axonometrikoan marraztutako eskema horretan oinarrituta, zirkuiturik okerrena zein den aztertzen da: alegia, karga galera handiena eta, aldi berean, altuera geometriko handiena zeinek izango duen; normalean, ibilbide luzeenekoa izaten da (7.1 irudian, gorriz markatutakoa).
2015
‎Jarraian, alerta emailearekin hitz egiten du egoera zein den jakiteko eta deiaren arrazoia zein den aztertzeko. Informazio hori guztia eskaeraren datuak dira, eta eskaerari buruzko formulario batzuen bidez jasotzen du.
2016
‎Esku hartze soziokultural guztiek dute hezkuntzatik zerbait eta, horregatik, hezkuntzaren atal hori nola gauzatzen den aztertu aurretik, zer hezkuntza modalitate dauden ikusiko dugu:
‎Ibilbidea aldez aurretik egin, zorua nola dagoen eta gorabeherarik izan ote den aztertzeko.
‎Eskabidea baieztatzen edo kontratua indarrean sartzen denean, garraio epea zehaztu behar da, eta ea aurreordainketarik badagoen edo dokumentu kreditu bat ireki den aztertu behar da. Horrez gain, behar beste aldaketa egiteko edo dendena argitzeko (zalantzarik baldin badago) unea da.
2018
‎Pazienteak daukan antsietate mailari buruzko informazioa bildu, eta zergatik den aztertu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia