2000
|
|
mailan. Bai, zaila izango zaiguhori nola ulertu behar
|
den
azaltzea. Zailago oraindik neurketa egitea.
|
|
Arturo Merayo k (1992: 43) programazio buruaren figura zer
|
den
azaltzen digu, beraren zeregina zehaztuz: –gauza izan behar du irratsaioak planifikatzeko eta koordinatzeko, hitz mintzatu edo idatziaren bitartez, edozein motatako saioa izanik ere, dela informatiboa, dela ez informatiboa?.
|
2001
|
|
Heziketarako materiala idatzikoduten irakasle eta teknikarientzat, HABEn heziketan arituko diren teknikarientzat etamaterial horiek erabiliko dituzten irakasleentzat. Euskaltegietako irakasle askoaldaketarako prest baitaude une honetan, baina, aldaketarik egin ahal izateko, material hezitzaileak behar dituzte, aldaketa hori nola gauzatzen
|
den
azalduko dutenereduak (Azkue, 1999).
|
|
testua ahozkoa ala idatzia izango
|
den
azalduko zaigu,
|
|
Azkenik, komunikazio eginkizun bakoitzean aukeratutako testua jasotzea alaekoiztea proposatzen
|
den
azalduko da.
|
|
Orientabidea sistematikoa eta zuzena bada, irizpideak eman litzake ondokoarloetan: ikasle helduek nola ikasten duten, gidaritza estua behar duten ala ez, ikasgelako informazioa nola komeni
|
den
azaltzea, talde eta azpitaldeak nola osatu, ebaluaziorako prozedura egokiak aukeratu, etab. Badira irakasle ugari, behaketa, esperientzia, ebaluazio eta entzute saio sistematikoen bitartez beren ikasleen ikas estiloen diagnostiko egokia egiteko gai direnak. Hala ere, Smith-ek (1988) dio, propio horretarako prestaturiko tresna egoki batek denbora aurrezten eta okerrakbaztertzen lagun lezakeela.
|
|
erraten diogun bazter zoko honetan gure lekua, euskalliteraturarena, euskal kulturarena, are euskaldunena ere? zein
|
den
azaltzean, adostasunetik hain urrun gaudelarik. Politikatik gertuen dagoen alorrean haztadezakegu aferaren norainokoa:
|
|
Izanen da gure artean, guri ez ezik, kanpotarrei ere galderak eginarazikodizkien eta mundua nolakoa
|
den
azalduko dien euskal sortzailerik. Izanen daizkiriatzaile arrotzik, gure hizkuntza bitarteko dela, bihotzaren zolaraino landatukozaiguna, amorrua eta bakea, mina eta plazerra txertatuz.
|
|
Lehen aipatutako Handbook of Language and Social Psychology (Giles etaRobinson, 1990) izeneko lanean, etnien arteko ukipenetan komunikazioaren egoera zein
|
den
azaltzen saiatzen diren hiru atal daude eta, horregatik, lan horren testuinguruan garrantzitsuak dira; atal horien izenburuak honako hauek dira: –Bilinguality and Multilinguality?
|
|
Gudykunst eta Ting Toomey (1990), biak estatubatuarrak,. Ethnic Identity, Language and Communication BreakdoMns? izeneko lanean, komunikazioarenarloaren egungo egoera zein
|
den
azaltzen saiatzen dira. Autore horiek, Ipar Amerikan nagusi den ikuspegi kognitibo batetik abiatuta, interakzio komunikatiboanarrakasta edo porrota lortzeko dauden aukerak ikertzen dituzte.
|
|
Hurrengo kapitulu batean, usaimena nola landu eta entrenatu ahal
|
den
azalduko dugu.
|
2002
|
|
Horretarako, ikaslea ariketa horietan nola sentitu den, nolako zailtasunakizan dituen, eta, azken finean, zer lortu duen ikertu behar du irakasle tutoreak. Horrez gain, ikasleari fase honen garrantzia argitu behar diogu, noizeta zertarako egingo
|
den
azalduz.
|
|
Arkeologia eta medikuntza konbinatuz, iraganekogaixotasunak ezagutarazten dizkigu. Ondoren, Belen Bengoetxeak hiri arkeologiazer
|
den
azaldu eta ikerketa mota berri horren inguruan hausnarketa egiten du, Euskal Herrian garatzeko abiapuntuak proposatuz.
|
|
Laugarren eta azken blokean, Aro Garaikideko lau artikulu bildu ditugu.Aurrenik, Joseba Agirreazkuenagak gogoeta egiten du historiaren izateaz: postmodernismoak diziplina honen izaera kolokan jarrita, Euskal Herrian historia nolaerabili eta ulertu
|
den
azaltzen digu, baita aurrera begira dituen erronkak planteatuere. Bigarren artikuluan, Ludger Mees ek, euskal nazionalismoaren historiografiaerrepasatzen du.
|
|
19). Hori guztia nola gertatzen
|
den
azalduko da ondoren bi zatitan banatuta.
|
|
Gizabanakoak boterearen iritziak bere egiteko abian jartzen duen prozesuaz berba egiten du autore horrek, isiltasunaren espirala deitutako lanean. Iritzi publikoa zelan eratzen
|
den
azaltzen du autore horrek, eta bere teoriaren oinarrian hauxe dago: pertsonak boterearen iritziak bere egiteko duen gaitasun aparta, izugarria.
|
|
Paralelismo bat egitearren, azterketa eredu honetan geologiaren antzera jardungo dugu: geologiak lurrazalaren ezpain desberdinak aztertzen ditu, mundua lekuan lekuan denboraren poderioz zelan egituratu
|
den
azaltzeko; guk testua aztertuko dugu bere dibertsitate osoan, bere maila desberdinak azaleratuz. Testuaren ezpainak ikertuko ditugu, hormari begira geologoak harrobi batean lurraren konposizioa azter dezakeen moduan.
|
|
Bi mailatako morfologiaren barruan, lexikoaren definizioa nola egin behar
|
den
azaldu da 3.2 pasartean. lexc programa erabiliz bi aukera gehiago dago:
|
|
Erregela sinple batzuk ikusiko ditugu atal honetan, fenomeno morfologiko ezagunen deskribapena sinplifikatua hainbat kasutan bi mailatako erregelen bidez nola egiten
|
den
azaltzeko.
|
2004
|
|
Sokratesentzat Justizia gurebaitan dagoen Ongi bat da, hau da, pertsona bakoitzaren baitan eta hiri osoaren baitandagoena: Ongi partikularra eta Ongi orokorra.Bigarren liburuan hiria nola sortu eta garatzen
|
den
azaltzen du Sokratesek; gauzagutxi hastapenean, eta hastapenetik dira haxean ezarri, egiari loturik, moralarisegituz eta, beraz, gazteria zuzentasunean altxatuz, adin horretan baitira plegu on edotxarrak hartzen.Hirugarren liburuan justiziaren definizioaren bila ari da Sokrates. Hasi lehenik edertasunari buruzko maitasunetik, musikarenetik bereziki?, horrela zentzu ederrera lerratukobaikara.
|
|
Descartesen abuntz, niak ezaugarri batzuk baldin baditu, gogo egoeren egitura (ikus Metafisika eta Gogoaren Filosofia)?, nza azaltzeko aukera bakarra ezaugarrihorietariko bakoitza gogotik kanpoko zerbaitek kausatzen duela jakiteak emango liguke.Argudioa ez da batere sendoa, baina bai zehatza; bat bateko bultzada itsu bati esker, nikJainkoaren ideia neureganatzen dut. Jainkoa infinitua da, independentea, ahalguztiduna, etahura zer
|
den
azaltzeko haren ezaugarriak dituen izaki batek kausatzen duela suposatubeharko nuke. Eta Jainkoari biiruzko ideia badudanez, zerbait dago gogotik at Jainkoadcna.
|
|
Bcste aldetik, bizidunak antolakuntza bcrezi batez. horniturik ikustcn dituzte, Kant ckzioen bezala{ Kritik der Urteilskra/ t). Anlolakuntza horrek bizidunaren osotasuna nolaeratz.cn
|
den
azaldu behar du: zati bakartuen forma eta zercgina ezagutzea ez da, beraz, nahikoa. horien integrazioa bchar baita.
|
2005
|
|
Artikulu honen xedea ez da Alardearen esanahia zein
|
den
azaltzea. Era horretan, bertan ez da azalduko zergatik pertsona batzuk hiltzeraino prest dauden Alardean parte hartzeko; eta aldiz, beste batzuk, aurrekoen nahiak eragozteko hiltzeraino kapaz diren argituko.
|
|
Koordinazioaren eragileak zeintzuk diren argitu ondoren, koordinazioarenedukia edo objektua zein
|
den
azaltzera goaz. Zer koordinatu behar dugu?
|
|
6.2 irudia. Luzapen faktorea zer
|
den
azaltzen duen irudia. A:
|
|
Hau da, liburu honetan animalia taldeak aztertu beharrean, ahalegindu egin gara azterketa horretarako erabiltzen diren printzipioak erakusten. Lehenengo ikasgaian, zoologiaren esparrua zein
|
den
azaldu dugu; horrenbestez, bilakaera historikoari jarraitu diogu laburki, bizidunen bost erreinuetako sistemara iritsi arte: sistema horretan kokatu dugu animalia, gainerako bizidunen artean.
|
2006
|
|
Neutraltasunhori lortzeko, lagungarria izaten da jokabide hori zerbait pertsonala balitz bezala ezhartzea, hau da, jokabidean zentratzea, eta ez, gure ustetan, berau sortzen dutenmotibazioetan. Zigortua zergatik
|
den
azaltzean, gure azalpenak motza izan behardu, negoziagaitza eta sendotasunez agertua (ez garrasi egin, ezta oihukatu ere).
|
|
Beheko erreferentzian ere zein beste lekuetan agertzen
|
den
azaltzen du egile berak.
|
|
Fede erlijiosoaren eduki batzuek eragin zuzena izango dute mentalitate ekonomikoan. Horixe da Etika protestantearen helburua, harreman hori zelan gertatzen
|
den
azaltzea:
|
|
13.2 atalean planeten orbiten kalkulu zehatza teorikoki nola egin behar
|
den
azaldu dugu. Hala ere, irakurleak eguzki sistemako planeten benetako kalkulu praktikoa egin nahi badu, planeta bakoitzaren elementu orbital zehatzak erabili behar izango ditu, hain zuzen ere ondoko taulan aurkezten ditugunak:
|
2007
|
|
Guretzat, komunikazio korporatiboa, enpresa zer nolakoa
|
den
azaltzea da: izaera duen, zer nolako ideiak dituen eta zer nola jokatzen duen esatea.
|
|
Abiapuntu bezala harturik bizitza kulturala pertsonaren onerako dela, eta horriloturik, jendarteari begira, guztion onerako dela, gehiago interesatzen zaiguezagutza prozesuaren azterketa antropologikoa eta horrek gizartean duen isla, kultura hitzak historian barrena izan dituen adierak aztertzea baino. Bestela esanda: eliteen interes sozialen, politikoen edo ekonomikoen arabera, kultura era desberdinetan nola erabiltzen
|
den
azaltzea baino, hobe dugu aztertzea elite horiek nolaegituratzen diren eta nola eragiten duten; izan ere, globalizazio aroko boterearengaineko lehian ari baitira, nahiz eta hitzez ezagutzaren gizarteaz mintzo diren.
|
|
Euskal kulturaz diagnostikoa osatzeko jendeak euskal kulturaz zer ulertzen duen esan ostean, kultur industria eta kontsumoa nolakoa
|
den
azaldu genuke. Kopuruak zehaztera eman direnikerketetan, berriro ere, oinarrizko afera topatu ahal dugu:
|
|
Gizarte nortasuna zelan eratzen
|
den
azaltzeko, Turner ek (Tajfel en lanei jarraituz). Niaren kategorizazioa edo burukategorizazioaren teoria, plazaratu du50.Eredu horrek pertsonaren nortasuna, taldekidetasuna eta gizarte harremanak uztartzen ditu.
|
|
Furth ek orekatu kontzeptua erabili zuen, estadio batetik bestera nolaigarotzen
|
den
azaltzeko. Orekatzea hauxe da:
|
|
Definizioa garbia da: abortua zer
|
den
azaltzen du, edozein aborturen esentzia zein den azaleratzen du; ez du balio juiziorik egiten.
|
2008
|
|
6 Piagetek funtzionamendua zer
|
den
azaltzean, bi kontzeptu garrantzitsu erabiltzen ditu:
|
|
7 Piagetek egokitzapena zer
|
den
azaltzean, bi kontzeptu garrantzitsu erabiltzen ditu:
|
|
Aurkeztu behar den txostenak sei atal izango ditu: lehenengoan, zeharkako diseinuari buruzko azalpen teorikoa egingo da (zeragatik erabili
|
den
azaldu, diseinu mota, horren abantailak eta desabantailak, beste diseinu batzuekin konparatu eta abar); ondoren, laginaren datuak zehaztuko dira (adina, sexua, egoera zibila, ikasketak, lanbidea eta abar); horren ostean, zeharkako diseinua nola erabiltzen den azalduko da (metodologia eta zergatiak); gainera, egindako diseinuaren errepresentazio grafikoa egingo da; gero, emaitzak azalduko dira, et...
|
|
Aurkeztu behar den txostenak sei atal izango ditu: lehenengoan, zeharkako diseinuari buruzko azalpen teorikoa egingo da (zeragatik erabili den azaldu, diseinu mota, horren abantailak eta desabantailak, beste diseinu batzuekin konparatu eta abar); ondoren, laginaren datuak zehaztuko dira (adina, sexua, egoera zibila, ikasketak, lanbidea eta abar); horren ostean, zeharkako diseinua nola erabiltzen
|
den
azalduko da (metodologia eta zergatiak); gainera, egindako diseinuaren errepresentazio grafikoa egingo da; gero, emaitzak azalduko dira, eta, amaitzeko, praktika honetan izandako zailtasunak eta ondorioak zehaztuko dira.
|
|
Dokumental horretan, maitasuna nola sortzen
|
den
azaltzen da. Horretarako, gizakiekin zein animaliekin egindako ikerketetan oinarritzen da.
|
|
Estimuluaren eta erantzunaren arteko harremana nola sortzen
|
den
azaltzea.
|
|
Estimuluaren eta erantzunaren arteko harremana nola sortzen
|
den
azaltzea.
|
|
Estimuluaren eta erantzunaren arteko harremana nola sortzen
|
den
azaltzea.
|
|
Azpiatal honetan 2 galdetegiko (16 hilabete) adibideak azpiataleko puntuazioa nola kalkulatzen
|
den
azalduko da.
|
|
fitxategi mota: fitxategitzat hartzen diren objektuen artean zein
|
den
azaltzen da4: fitxategia(), katalogoa (d), fitxategi bereziak (b, c), FIFOak (f), socket, ak (s)
|
|
martxan jartzea, daemon izenarekin ezagutzen diren prozesu zerbitzariak eta prozesu periodikoak. Dena den, martxan jartzeko urratsak ikusi aurretik, sistema bertan behera nola uzten
|
den
azalduko da.
|
2009
|
|
Aitatasunera/ amatasunerako trantsizio aldi honen iraupena familia batetik bestera alda daiteke. Ikertzaileen artean aro hau non bukatzen
|
den
azaltzerakoan erabateko adostasunik ezdagoen arren, familia egoera berrira egokitu eta oreka lortzen duenean amaitukolitzatekeela esan genezake, gutxi gorabehera jaioberriaren lehen eta bigarren urteenartean.
|
|
Definizioak: edozein hitz tekniko zer
|
den
azaldu.
|
2010
|
|
Mariak eta Juanek bi seme alaba dituzte. Maria beraiekin hitz egiten arituda eta egoera zein
|
den
azaltzen saiatu da. Seme alabek, nahiz eta neurologoarendiagnostikoa eskuan izan, amak kontatzen duenaren erdia sinesten dute.
|
|
la justicia y sus límites temporales, Bosch, Bartzelona, 1997, 98 or., eskubide publiko subjektibo bat, botere publikoen aurreko uzi bat, prestazio eskubide bat, estatuak duen betebeharra delako eta berme instituzionala? eta epai bidezko babes eraginkorrerako eskubide orokorraren arteko harremana zein
|
den
azaltzen ahalegintzen da. González Ortega, S. k,. El derecho a un proceso sin dilaciones indebidas (Comentario a la STC 139/ 1990, de 17 de septiembre)?, Revista Española de Derecho del Trabajo, 1991/ 48 zk., aipatutako bi eskubideak desberdintzea ezinbestekotzat jotzen du «nahiz eta biak estuki loturik egon, azken horren asetzea epaile ebazpena ematen denean, berandu bada ere?, bakarrik ematen delako».
|
|
Eztabaida askoren ondorio, akzioaren gainean hamaika teoria sortu dira, eta guztiak kapitulu honetan aztertuko diren bi teoria nagusien gainean sailka daitezke55 Argi gera bedi ez dela gure asmoa teoria horien formulazioan eta ñabarduretan indar egitea. Nahiz eta haiek aipatuko diren, egun akzioa ordenamendu juridikoan nola ulertzen den eta nola positibizatu
|
den
azaltzea da helburua, horretarako kontzeptu horren eboluzioari so egin behar bazaio ere.
|
|
Zalantzarik gabe, egun pil pilean dagoen gai bat da. Sistema jurisdikzionalaren eraginkortasunaren aldeko edo kontrako argudioak aurkeztu aurretik, eraginkortasun prozesala zelan ulertzen
|
den
azaldu behar da, betiere kontuan hartuta jurisdikzioaren eta prozesuaren eraginkortasunaz galdetzean, azken finean, Botere Judizialaren eraginkortasunaz mintzo garela532, eta«eraginkortasun prozesalak eta herritarraren bermeak beti arauketa prozesal ororen oinarrizko printzipio izan behar dutela»533.
|
2011
|
|
Errekusazioa idatziz proposatuko da, kasu zehatzean BJLOren 219 artikuluko zein ingurumari eta zergatik ematen
|
den
azalduz. Berorien gaineko froga gaineratu zaio idazkiari.
|
|
Aurreko kapituluan Espainian udal mailako epaitegi eta epaileen historia aztertuta, oraingoa egun gure ordenamenduan bake justizia nola ulertzen
|
den
azaltzera zuzenduko dugu. Horretarako, lehen defi nizio bat eman ondoren, EK-k egituratzen duen Zuzenbidezko Estatu Sozial eta Demokratikoan bere ezaugarriak aipatuko ditugu.
|
|
Aurreko gaian, bake epaileen estatutu juridikoa aztertzean, EKrekin bat bake epaileek independenteak izan behar dutela, legearen menpe soilik jardunez, azpimarratu ondoren, gai honetan kasu edo kontu zehatzean, eguneroko lanean, independentzia hori nola babesten
|
den
azalduko dugu. Inpartzialtasunaren eremuan sartuko gara.
|
2012
|
|
49). Gehienbat nafarzer
|
den
azaltzea zaila bada ere, hiru heren egin daitezke datu hauekin: nafar, nafareuskal herritar eta nafar espainiar sentitzen direnak4.
|
|
Bigarrenik, sexu/ genero desberdintasunak duen identitate efektua performantziaren bidez nola sortzen
|
den
azaldu eta kritikatzen du Butler-ek. Hots, gorputzaren azalean generoaren bidez diferentzia sexuala irakurtzen badugu ere, diferentzia horri eransten dizkiogun hitz, esaera, keinu eta desirek sakontasun batematen diote, hiru dimentsioko errealitate bihurtzen dute diferentzia sexuala.
|
|
Alderantziz, Marxen arabera, Klase dominatzaileen ideiak garai guzietan diraideia dominatzaileak. Bestela esanda, Marxentzat, jakintza eta ezagutza klaseharremanetan oinarrituta daude historikoki. ...ominazioaren moduak ezkutatuz, burgesiaren ideologiak langileriakontzientzia faltsuaren egoeran mantentzen du; Marxen eginbeharra honen guztiarenaurrean, gainegituraren mailan zilegitzen den eta gordetzen den dominazio bistakoaagerrarazten saiatzea da, eta produkziozko giza harremanen distortsio nagusiagainegituraren mailan barik (aparientzia) funtsezko oinarri ekonomikoaren mailan (esentzia) nola
|
ematen
den azaltzen du (soldaten/ plusbalioaren teoria).
|
|
Etengabeko hobekuntza eraginkorki ezarriz gero, erabateko kalitate egoera batera irits daiteke, zeinean kalitatezko kudeaketa erakundearen arlo guztietara zabaltzen den. Eskuman urrats bakoitzean erabil daitezkeen erreferentziazko arauak edo testuak aipatzen dira eta ziurtapen prozesua noren ardurapean egongo
|
den
azaltzen da. 2.2.3.2.8 Teknika estatistikoak
|
2014
|
|
Lehenengo azpiatalean, jaio aurreko garapena eta jaiotza prozesua analizatuko dira. Ondoren, 3.2 azpiatalean, garapen zerebralaren eta garunaren hazkundearen gainean hitz egingo da; ondoren, 3.3 azpiatalean, bizi zikloaren lehen etapetan garapen fisikoa nola gertatzen
|
den
azalduko da; gero, 3.4 azpiatalean, garapen motorraren garrantzia; horrez gain, 3.5 azpiatalean, garapen sexualari ekingo zaio bere etapa desberdinetan, jaio aurretik nerabezaro arte. 3.6 azpiatalean, pubertaroan eta nerabezaroaren gertatzen diren aldaketa garrantzitsu batzuk azpimarratuko dira, esaterako heldutasun sexuala.
|
|
Txosten bat prestatu behar da, honako 6 atal hauek osatua: lehen atalean, zeharkako diseinuaren azalpen teorikoa eman behar da (azaldu zergatik aukeratu den, zer diseinu mota den, zer abantaila eta desabantaila dituen, beste diseinu batzuekin dituen aldeak, eta abar.); jarraian, laginaren datuak zehaztuko dira (adina, sexua, egoera zibila, ikasketak, lanbidea, eta abar.); ondoren, zeharkako diseinua nola erabiltzen
|
den
azalduko da (metodologia eta arrazoiak); horrez gainera, emaitzen berri emango da, eta, amaitzeko, praktikan aurkitutako zailtasunak eta ateratako ondorioak zehaztuko dira.
|
|
Bigarrengoan, garun garapenaren eta garunaren hazkuntzaren gainean hitz egingo da. Ondoren, bizi zikloaren lehen etapetan garapen fisikoa nola gertatzen
|
den
azalduko da. Gero, garapen motorraren garrantzia.
|
|
Hain zuzen, hirugarren gai honetan, jaiotzatik nerabezaroko etapara bitartean gertatzen diren aldaketa fisiko nagusietan jarriko dugu arreta. Lehenik, gorputza nola hazten
|
den
azalduko da, garaieraren, pisuaren eta gorputzaren proportzioen aldaketak kontuan hartuz. Ondoren, eskeletoaren eta giharren garapena izango da mintzagai.
|
|
iker eremua ordenatu eta kontzeptualizatzeko forma orokorrak dira, egiaztagarriak ez diren hipotesi orokorrez osatuak, gertaera garrantzitsuak aukeratzen laguntzen dutenak; paradigmaren sinonimotzat hartu izan dira. Anormala zer
|
den
azaltzeko, ikerketa egin eta aurkikuntzak interpretatzeko orientazio orokorrak ematen dituzte ereduek. Horien barruko hipotesi batzuk ez dira egiaztagarriak, baina aztertu nahi den errealitatea definitzeko erabiltzen dira.
|
2015
|
|
Egunerokoaren egiturari dagokionez, hasieran bizitza estiolari dagozkion datu batzuk biltzendira. Ondoren, astean zehar jan dutenaren eta soberakinekin zer egin
|
den
azaltzeko tartea dago.Eta janaria eta honen kudeaketaren inguruan galdera orokorrak gehitu dira, eta azkenik beraienhausnarketa eta ideien proposamena emateko aukera luzatzen da.
|
|
Jarraian formula hau ebazteko, probabilitate bakoitzak zein ezagutza deskribatzen duen eta nolazenbatetsi
|
den
azalduko da.
|
|
Artikulu honetan euskararen sorkuntza automatikoa nola gauzatzen ari
|
den
azaldu dugu. Horretarako, atzerriko hizkuntzetan egin dituzten lanak aipatu ondoren, HS euskaraz hiru ikerketa lerroetan nolaaplikatzen den azaldu dugu.
|
|
Artikulu honetan euskararen sorkuntza automatikoa nola gauzatzen ari den azaldu dugu. Horretarako, atzerriko hizkuntzetan egin dituzten lanak aipatu ondoren, HS euskaraz hiru ikerketa lerroetan nolaaplikatzen
|
den
azaldu dugu.
|
|
Hau bera ikusteko beste modu bat; txostena ikusten baduzue horrelako taula erraldoi bat aurkituko duzue bertan [11 irudia]. Ez da irakurtzen ongi, pixka bat zer
|
den
azalduko dizuet. EAEko udalerri guztiak hurrenkeran jarri ditugu:
|
|
Ipuinaren irtenbideona magiatik datorrela pentsatzen dugu baina inoiz ez dugu pentsatzen zer den ipuinaren magiahori. Mari Errauskinen ipuina erabiliko dut partaidetza zer
|
den
azaltzeko.
|
|
Ipuinaren irtenbideona magiatik datorrela pentsatzen dugu baina inoiz ez dugu pentsatzen zer den ipuinaren magiahori. Mari Errauskinen ipuina erabiliko dut partaidetza zer
|
den
azaltzeko.
|
|
BPG p/ c a adierazlea BPGaren balioaren eta biztanle kopuruaren arteko zatidura da (zeinari zenbakitzailean eta izendatzailean gertatutako aldaketek eragingo dioten), baina horrekin ez dakigu benetan errenta nola banatzen den biztanleen artean. Eta BPGaren hazkunde tasa positibo batek ez du informaziorik ematen ere errenta hazkundea nola banatu
|
den
azaltzeko.
|
|
Horren definizioaren eta kontzeptuaren analisitik abiatuta, terminoaren interpretazio ortodoxoak eta horien kontraesanak azalduko dira. Horren harira, Ekonomiatik iraunkortasunaren auzia nola jorratu
|
den
azalduko da, baita ikuspegi sistemikotik nola ulertzen den ere, aurreko gaietan jorraturiko hainbat kontzepturi helduz. Ostean, berriki aldarrikaturiko Nazio Batuen Garapen Iraunkorreko Helburuak azalduko dira eta horien inguruko hausnarketa egin ere.
|
|
Egungo ekonomia modernoaren eta haren sistemaren definizio bat ematearren, honako hau ontzat jo genezake: Definizio horrek ezartzen duen testuingurutik abiatuta, ekonomia zer den eta nola egituratzen
|
den
azaltzeko ohikoa da errenta fluxu zirkularraerabiltzea (ikus 1.1 irudia). Horren arabera, ekonomia bi merkatu nagusitan banatzen da:
|
2017
|
|
Ikerketaren muinaren metodologia aurkeztuko da. Tesia burutu baino lehen ikerketa prozesua zein izanen
|
den
azaltzeko. Euskal gatazkari loturik, Espainiar estatuan gertatu tortura kasuak aztertuko dira 1960 urtetik 2013 urtera arte.
|
|
Ebaluazio sozialak aktoreen posizioa alternatiba bakoitzarekiko azaltzen du, eta baita aktoreen artean eman daitezkeen koalizioak alternatiben aurrean ere. Koalizioen dendogramatik, ondorioztatzen den antzekotasun eta gatazka analisian, aktore talde bakoitzarentzat alternatiba egokiena zein
|
den
azaltzeaz gain, onartzen ez dituzten edo onarpen maila baxuen duten alternatibak ere ikus daitezke. Hala, ebaluazio soziala ere NAIADE erabiliz burutu dugu.
|
|
Azterketa horretan aurkitutakoak laburbilduz, 3.3 atalean aipaturiko hiru ulermen blokeetatik bat, DMArena, ia ez
|
den
azaltzen, 4 Irudian ikus daitekeen moduan. Bestalde, 5 Irudian azterketetan hainbatgaitasunen agerpen kopurua azaltzen da.
|
2019
|
|
Irudikapen sozio profesionalean genero soslaia nola agertzera ematen
|
den
azalduko dajarraian. Hain zuzen, testuinguruari erreferentzia egiten dieten edukietan eta identitate mailakoesanahietan atzeman dira genero soslaia duten edukiak.
|
|
Azterketahorren ideianagusiak ekarrikoditugu hona, baina garrantzia euskarazko zatiari emanez. Hasteko, UFen agerpen literalen inguruan zer ikerketaegin
|
den
azalduko dugu (2 atala). Gero, PARSEMEren corpusaz eta hura etiketatzeko irizpide nagusiez jardungodugu (3 atala), eta agerpen literalen inguruko azalpenei ekingo diegu jarraian (4 atala).
|
|
Alde batetik, konstrukzio osoari zegokiona (HA3x:: FlbD:: GFP), eta bigarrena HA3x:: FlbD k edukiko lukeen tamainari zegokiona. Beraz, badirudi neurri batean GFP ren degradazioa gertatzen dela, GFP z etiketatzeak anduiarenfenotipoan aldaketarik zergatik ematen ez
|
den
azalduz.
|