Emaitzak: 7
2010 | ||
Aurreko ataletan egin bezala, oraingoan ere, hizkuntzaren pedagogiatik pedagogiaren hizkuntzarako pausoa emango dugu, eta, zehazki, komunikazio didaktikoaren alde psikolinguistikoa zertan | den argitzen saiatuko gara, berriro, Titoneren laguntzarekin. Bada, testuinguru horretan, eta lehenik, psikolinguistikak berak —batez ere Vygotskyren eraginaren ondorioz— ezagutu duen zabaltze prozesua azpimarratuko dugu, zeinen ondorioz" jarduera linguistikoa, egiaz, osotasun bateratu bezala kontsideratzen den" 299 Gogora dezagun, zentzu horretan, aipatutako autoreak —Skinnerren soziologismo eta Chomskyren psikologismo erradikalak gaindituz— gizakiaren garapen kognitiboa eta linguistikoa uztartzen dituen planteamendu" interakzionista" defendatzen duela300. | |
2011 | ||
Sevillako fiskaltzak ikerketa abiarazi du, azken urteotan Maria Auxiliadora espezialitate zentroko langileen artean hautemandako hogeita hamar minbizi kasu baino gehiagori dagokionez deliturik egin | den argitzen saiatzeko. | |
Dagoeneko inork ez du eztabaidatzen zer lotura zuzena duen gizentasun kasuen gehikuntzarekin eta osasungarriak ez diren eta sedentarioak diren bizi ohiturekin. Zergatik gertatzen | den argitzen saiatzen dira ikertzaileak.’ Irakasten bazaie, zerbitzatutako zatiarekin osatzen dira haurrak Haurrei elikagai kopuru agortezinak eskaintzen bazaizkie, gehiago jaten dute Txostenaren egileek bi adin tarteren kontsumoak aztertu zituzten: haurrak eta nerabeak, eta talde horiek janariarekin duten erreakzioa. | |
2016 | ||
Gizarte zerbitzuen euskal sistema zer | den argitzen saiatuko da EDE Fundazioko Jaime Garcia. 2008ko abenduan onartutako Gizarte Zerbitzuen Legeaz jardun ondoren, egungo egoeraz eta etorkizun hurbilaz berba egingo du. | |
2017 | ||
Edonola ere, etimologia eta hiztegiko definizioa alde batera utzita, guretzat diseinatzea zer | den argitzen saiatu behar dugu, eta horretarako diseinu baten atzean zer dagoen aztertuko dugu. | |
2019 | ||
" Ergatibo sintagmarekin komunztadura adierazten duen aurrizkiaren leku aldaketa zergatik gertatzen | den argitzen saiatu dira hizkuntzalariak, gaurko teoria linguistikoetan oinarrituz. Gomez & Sainzengan (1995: | |
2021 | ||
COVID izurriak hamaika esparru eta diziplinatan izan duen eragina medio, udalgintzaren inguruko hausnarketa prozesua zabalduko dute, irailean, Errenteriako Udalak eta EHU Euskal Herriko Unibertsitateak, udako ikastaroen bitartez. COVID ondorengo tokiko gobernantza publiko komunitarioen erronkak izenburua izango du ikastaroak, eta etorkizun hurbilean munizipalismoaren gaineko eredua zein izango | den argitzen saiatuko dira bertan. Irailaren 9an eta 10ean izango da ikastaroa, Errenteriako Lekuona fabrikan, eta dagoeneko eman daiteke izena parte hartzeko, udako ikastaroen webgunean: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
izan | 7 (0,05) |
Lehen forma
den | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
LANEKI | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
barren.eus | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |