Emaitzak: 7
2002 | ||
Gizakien artean, igortzea eta hartzea elkarrekin lotuta | dauden ekintzak dira, interdependenteak, eta elkarri eragiten diete: mezua egiterakoan, igorleak hartzailearen balizko deskodifikazio ahalmena du beti gogoan. | |
2003 | ||
Ingurumena tratatzen duen kazetariaren lana benetan izan daiteke garrantzitsua. Izan ere, telebistak iragarki bidez ez ezik, kazetariaren lanari esker ere, zeregin handia joka dezake gizartea sentsibilizatu eta guztion parte hartzea bultzatzeko.Eta bistan da norberaren esku | dauden ekintzak, etxeko hondakinak birziklatzea edogarraio publikoa erabiltzea kasu, askoz errazago egiten direla baldin eta gure ekintza kanpaina edo indar kolektibo baten baitan sartzen baditugu. | |
2006 | ||
Komunikatiboki egituratutako eremuetan hizkuntza da baliabidea; sistemikoki integratutako eremuetan, ostera, dirua eta boterea: «Gero eta jeneralizatuago | dauden ekintza orientazio batzuk oinarri harturik ehuntzen ari da, gero eta trinkoago, interakzioen sare bat; interakzio horiek zuzeneko kontrol arau-emaileari ihes egiten diote eta bestelako bideetatik koordinatu behar dira. Egunetik egunera hazten ari den koordinazio premia horri erantzuna emateko, hainbat elementu erabil daiteke: | |
2010 | ||
Hala ere, esparru horiek guztiak, industri politikaren barne geratuko lirateke, adibidez, industria inbertsiorako zerga pizgarriak, industria sektore batzuetan langileei bideratutako prestakuntza ekintzak, industria sektore zehatz batentzat edo batzuentzat eraikitako azpiegiturak, etab. Hau da, politika horien barne industriara zehazki bideratuta | dauden ekintzak, planak eta politikak. | |
2014 | ||
Kanpoko objektuekin lotuta | dauden ekintza interesgarrien errepikapena. | |
2015 | ||
Kokapen edo analisi fase honi esker, prebentzio estrategian oinarrituta | dauden ekintza etaproiektuekin emaitza positiboak lortu daitezkeela ikusi da. Era berean, esperientzien diseinuaardatz duten proiektuek ekarri ditzazketen aukerak ikus daitezke eta pertsonen motibazio etafuntsezko beharrizanak aztertzearen garrantzia ere nabarmen azaleratzen da. | |
3 Taula: Batezbeste ikasitako ekintzen kopurua, haserako jarduera ereduetan | dauden ekintza kopuruarekin aldaratuz. Emaitzak zortzi pertsonentzako batezbesteko bezala agertzen dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 7 (0,05) |
Lehen forma
dauden | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
egon ekintza | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egon ekintza interesgarri | 1 (0,01) |
egon ekintza kopuru | 1 (0,01) |
egon ekintza orientazio | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |