Emaitzak: 3
2021 | ||
Zentzu horretan, irakurketa planen garrantziaz jabetzen hasita | daudela adierazten dute (IE3, HIR1), baita ikastetxe batzuetan garatzen hasita ere, ez administrazioaren eskariz soilik, baizik eta irakurketa eta irakurmena bezalako gaitasun baten garapenaren lanketa zeharkakotasunez eta ikuspegi oso batez artikulatzeko tresna ere badelako. IIR1 k bere ikastetxean saiakera horretan dabiltzala diosku, Euskara, Ingeles eta Gaztelaniako mintegietako irakasleak elkarlanean, bateratua eta orokorrean ikastetxe osoari dagokion zerbait, baina zalantza handiekin ari direla zeregin horretan lanean, eta oraindik egitasmoa borobildu ezinik dabiltzala onartzen du. | |
Euskarria edo adierazpidea edozein dela ere, irakurritakoa interpretatzeko zailtasunak | daudela adierazten dute zenbait parte hartzailek (IE4, IE5, IE6, IE7, AIR1) eta logikak hala aginduta, ulertzeko zailtasunak badaude, testuak interpretatzea ez baita ariketa sinpleagoa. Pentsamendu kritikoak eskatzen dituen trebetasun kognitibo desberdinek, hala nola, arrazoitze logiko kritikoak, analisiak, inferentziak egiteak edota interpretazioak berak garapen pertsonalak eta heziketak eskaintzen duten ibilbidea behar dute, eta hezkuntzak horretarako ahaleginak egiten dituen arren, gaur egungo gizarte ereduak ez ditu, alabaina, halako gaitasunak sustatzen (IE7). | |
Ikasleei galdetuta, motibazio eza nabarmentzen da modu argi batean, nola hezkuntzarekikoa, hala literaturaren nahiz arloaren irakaskuntzarekikoa ere. Irakasleen kasuan, haiei galdetuta, motibatuta | daudela adierazten dute, baina, inguruan, ordea, motibazio faltaz antzematen dituzte lankideak. Edonola ere, hezkuntza garaikideari endemiko zaion arazoa da hori, eta larritzat har daiteke ikas prozesuaren arrakastarako funtsezko eragile aktiboa baita. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 3 (0,02) |
Lehen forma
daudela | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Labayru | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
egon adierazi | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
egon adierazi ukan | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |