Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 3

2009
‎Gutxien gainbegiratutako irakasleak dituzten herrialdeetako bat da Espainia Italiarekin batera, Espainia gutxien gainbegiratutako irakasleak dituzten eta nagusiekin harreman gutxiago duten herrialdeen artean dago, eta ez dira ohikoak edozein motatako konpentsazioak lan profesional hobea bultzatzeko. Irakasle lana gainbegiratzeko eta sustatzeko mekanismoak “oso gutxi garatuta” daude beste herrialde batzuekin alderatuta, esan zuen Michael Davidson inkestaren koordinatzaileak. Hala, kontsultatutako Espainiako hamar irakasletik seik diote ez dutela inoiz ebaluatu beren lana egiten duten ikastetxeko zuzendariak, eta ez dutela jaso inolako “feedbackik”; kontsultatutako 23 herrialdeetatik, berriz, %22k, batez beste.
‎Baina krisiak estutu egiten du, ez dago bidaiatzeari utzi beharrik. Formula ugari daude beste herrialde batzuetara joateko eta haiek ezagutzeko, eta, aldi berean, opor tradizionalen kostuak aurrezten dira. Hori lortzeko modu bat erabiltzailearen bizitokia ezagutu nahi duten beste pertsona batzuekin etxea trukatzea da.
2010
‎Fase horretan, merkatariekin harremanetan jartzen dira beren jarrera argitzeko edo atzemandako akatsak zuzentzeko eskatzeko. Mugaz gaindiko kasuetan, harremanetan daude beste herrialde batzuetako homologoekin. Horrez gain, gure herrialdeak, Belgika, Frantzia, Irlanda, Errumania, Suedia eta Erresuma Batuarekin batera, sakonera handiagoko miaketa batean parte hartu zuen, webguneek erabiltzailearengandik transferitu ezin ziren sarrerak saltzen ote zituzten (hori baimenduta dago, baina adierazi egin behar da) edo existitzen ez ziren ikuskizunetarako tiketak saltzen ote zituzten jakiteko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia