Emaitzak: 5
2006 | ||
Hori da dependentzia era modernoa, gizarte tradizionaletan gertatzen zenaren oso bestelakoa. Touraine ren ustetan dominazio molde biak dira beldurgarriak, baina, bere ustean onartu beharra dago gizarte modernoak ezartzen dituenak ez direla hain koaktiboak, eta gizarte makinaren adierazpen hutsa garelako ideia ez | datorrela guztiz bat esperientzia modernoarekin. | |
2015 | ||
Kontinenteka ikasleen jatorriari begiratuta, erantzun dutenen %55, 8 europarra da (120), %23, 4 hegoamerikarra (61), %11, 2 iparramerikarra (24), eta %4, 2 asiarra (9). Matrikulazio orokorreko datuekin alderatuta (2014koak), 837 ikasle europar (%46, 4), 781 iparramerikar (%43, 34), eta 184 ikasle hegoamerikar (%10, 21) zeuden iaz, eta aurtengo datuak antzekoak izango direla pentsatuz (nahiz eta aurten Asia ere sartu Tokioko irakurletzarekin), ikus dezakegu ez | datorrela guztiz bat erantzun duten ikasleen kopurua jatorriaren araberako matrikulazio datuekin. Ezberdintasun nagusia honakoa da: | |
2021 | ||
18). Autore horien ikuspuntutik, hiztunak uste duenean aurretik adierazitakoa ez | datorrela guztiz bat adierazi nahi denarekin, lehengo ideia horretara itzultzen da, baina hura bestelako hitz batzuekin adieraziz; hots, ideia birformulatuz. | |
Nerabeek literaturarekin duten harremanari buruzko hainbat iritzi eta informazio eskaini da dagoeneko lerrootan, eta ondorio nagusi batera irits gaitezke: oro har, literaturarekiko atxikimendu falta antzematen bada ere, galdekatutako ikasleen esanak kontuan hartuta pertzepzioa errealitatearekin ez | datorrela guztiz bat esan genezake. Nolabaiteko urruntasun hori gazteek eurek aitortzen dute, baina ez horrenbeste irakurtzea edota sortzea ez dutelako maite, baizik eta haiek gustuko dutenari hezkuntzak ez duelako asmatzen erantzun egokirik ematen, BHn behinik behin. | |
2022 | ||
Gainera, 4.4 atalean EAEko, Nafarroako zein Ipar Euskal Herriko curriculumetan ideia eta lanketa hauek defendatzeko eta praktikara eramateko zenbait ahalegin badirela ikusi dugu. Hala ere, gure ikerketa laneko landa lanean egin ditugun elkarrizketetan ikusi dugu ikastetxeetako errealitatea adituek defendatu eta curriculumak proposatzen duen horrekin ez | datorrela guztiz bat. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
etorri | 5 (0,03) |
Lehen forma
datorrela | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
etorri guzti | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
etorri guzti bat | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |