Emaitzak: 5
2002 | ||
Txerto horiek haurrei intoxikatzen zaizkie, nahiz eta txostenak egin dituzten metal astun horren intoxikazioa sintoma autistak dituzten haurren kasuak gehitzearekin lotzen dutela, eta, nazioarteko osasun erakundeen presioari esker (esaterako, Osasunaren Mundu Erakundea, OME), laborategiek formulatu dutela. Fernandorenak bezala, Espainiako guraso askok ez ulertzeko horma bat aurkitu dute, diagnostiko baten bila dabiltzanean, eta ez | dakite semeak duen merkurio maila jaitsaraziko duen tratamendu bat eskatzen duten, “oso litekeena baita administrazio horiek berak inokulatutako txertoen ondorio izatea”. “Gainera, autismoa “liburukoa” ez bada —gehitu du Fernanden aitak— gorreriaz, disfasiaz edo are atzerapen helduez hitz egiten dizute, eta diagnostiko goiztiarra ukatzen dizute, hain beharrezkoa baita hobekuntzak lortzeko”. | |
2009 | ||
Harengana bere buruaz beste egin duten gaztetxoen gurasoak doaz. Gurasoek ez | dakite semeek (beti mutilak ageri dira) zergatik hartu duten halako erabaki latza, ume normalak ziren, bere buruaz beste egiteko arrazoi agerikorik ez zuten. | |
2019 | ||
Hain da ezaguna, ezen INCIBEren zibersegurtasuneko laguntza ildoan kontsulta gehien jasotzen dituen bideo-jokoa baita. Normalean, familiek ez | dakite semearen adinerako egokia den, zer arrisku izan ditzakeen haurraren erabilerak edo zer jarraibide aplika daitezkeen semeak segurtasunez joka dezan. Zibersegurtasunaren Institutu Nazionalak (INCIBE), Internet Segura For Kids (IS4K) erabiliz, modako bideojokoari buruz gehien kezkatzen diren alderdiak aztertuko ditu artikulu honetan. | |
2022 | ||
Ez dakite irakasleak eta lagunak han egongo diren ongietorria emateko. Guraso askok ez | dakite seme alabak eskolara bidali ala ez. UNICEF Gobernuarekin lanean ari da Ukrainako neska mutilek beren ikaskuntzari berrekin diezaioten, bai ikasgeletan leku segurutzat jotzen direnean, bai on line dauden aukeren bidez, bai komunitateetan bertan, bertaratzea ezinezkoa denean. | |
2023 | ||
Aintzat hartu behar dugu Lehen Hezkuntzan gurasoak direla hizkuntza ereduaren hautatzaileak eta, ez | dakite seme alabek nolako bidea eginen duten ziklo horretan zehar eta aise edo nekez jarraikiko dioten irakasgaiaren eskakizunari. Egia da, zenbait ikaslek oso nekez egiten dutela aurrera eta salbuespena erdiesten dutela, irakasgai samurrago batera igaroz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jakin | 5 (0,03) |
Lehen forma
dakite | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
jakin seme | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
jakin seme alaba | 2 (0,01) |
jakin seme adin | 1 (0,01) |
jakin seme ukan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |