Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 21

2005
‎Jabe batzuk konpentsazio sistemari atxiki ez eta jabetza kentzeko egin behar den espedientea presazkoa dela adierazi bada, kasu bakoitzean aplikatu beharreko hirigintza legeria kontuan hartuta, espediente horri errege dekretu honen III. kapituluan jasotako arauak aplika dakizkioke, jabetza baterako tasazioaren bidez kentzearen inguruko erregistro inskripzioari buruzkoak. Halakoetan, jabetza kentzeko legeriak aipatu aurreneurrizko idatzoharra egindakoan, konpentsazio proiektuaren izapideak eta amaiera arruntak izango dira, eta, proiektu hori behin betiko onetsi ostean, Konpentsazio batzaren izenean inskribatuko dira finka okupatuari subrogazio errealaren ondorioz dagozkion emaitza finkak, batza hori baita jabetza kentzearen onuraduna; horrek ez die kalterik egingo hirigintza legeriaren ariora jabeak balioespena zehaztearen inguruan dituen akzioei.
2006
‎Plangintza hau egitean eta jarraipenean parte hartzen dutenen artean, liburutegiko irakasle arduraduna da gehien sartzen dena (ikastetxeen %47, 8), Zuzendaritza Taldea (%21, 7) eta Hizkuntza eta Literaturako Mintegia hurrengoak izanik. Hirugarren irudian, parte hartzeari dagozkion emaitzak behatu daitezke.
‎Bildumari dagozkion emaitzen aurkezpenean honako atal edo alderdi hauek azalduko ditugu: lehenik, liburutegiko osaketari buruzko datuak, dokumentu mota eta kopuruaren arabera; ondoren, euskararen inguruko datuak, dokumentuen jatorria, hautaketan zerikusia duten aspektu guztiak, bilduma gaurkotzea, bildumaren tratamendu teknikoaren maila, antolaketa eta eskuragarritasunari buruzko emaitzak.
2007
‎zentroen %46k (hots, 2002 urtean eginiko azterketako %14 hartatik urruti), izar produktuetan oinarrituriko tratamenduak egiten dituzte; horrek, establezimenduak besterik gabe deskalifikatu egiten ditu, bertan ez direlako elikatze aztura zuzenak irakasten eta pisu galtzeari luzaro eusteko balio ez dutelako.Horrelakoetan bezeroak inoiz baino arreta handiagoa ipini behar du, zentro horietako askok eskaintzen duten ustezko dieta pertsonalizatua, gehien gehienetan, argaltzeko balio omen duten beren produktuak saltzeko aitzakia baizik ez baita.Zentro horiek, horrela, etekin bikoitza ateratzen dute: ...lkatzen zaizkion produktuak ere kobratzen dizkiote.Azterturiko zentroen %56k bakarrik aholkatu zuten mantentzeko aldian behin azterketak egitea; dena den, maiztasun jakin batean jarraipeneko kontsultak egin behar dira, tratamendua amaitutakoan bezeroari jomuga gisa adierazitako pisua mantentzeko (eta, noski, galdutako pisua hartzeko arriskua arintzeko) funtsezkoak baitira.Tratamenduaren iraupenari dagozkion emaitzak ere ez ziren onak izan.Astean kilo bat baino gehiago galtzea ez da komeni eta gizaki bakoitzak modu desberdin batez erreakzionatzen du tratamenduen aurrean.Beraz, data finko bat seinalatzea ez da bidezkoa; halaz ere, azterturiko zentroen %36k horixe egin zuten (2002 urtean proportzioa %60 izan zen). Profesional guztiak ez dira profesionalNutrizioan espezializaturiko sendagileak eta diete... horiek ez dute gizakia hezten elikatze aztura jakin batzuetan, nahi horixe den benetan funtzionatzen duena eta pisu galtzeari eusteko balio duena.Kontuan hartzeko beste elementu bat, tratamendua eginez bermatzen diguten pisu galtzeko erritmoa da; argaltzea hilean lauzpabost kilo baino handiagokoa denean, ez fidatzeko zergatia da:
2008
‎9 kasuak hartu ditugu, hortik aurrerako maiztasunak txiki samarrak direlako. Hona maiztasunari dagozkion emaitzak eta guk hautatutako 9 kasuak marra batez bereizita:
‎Atal honetan oso oinarrizkoak eta ohikoak diren 28 esaldiren ulermena neurtzen da, hala nola aitatxo etorri da, bota kaka, goazen lolo, eta egon hor. Hasierako esaldien ulermenari dagozkion emaitzak 4.1 irudian ikus daitezke. Marraz gaineko eta azpiko marratxoek% 95,5eko konfiantza maila barne hartzen duten balio tarteak erakusten dituzte.
‎acArthur Bates testaren beste hizkuntzetako bertsio batzuetan gertatzen den bezala (Fenson eta beste, 1993; Jackson Maldonado eta beste, 2004 eta LopezOrnat eta beste, 2005) euskarazkoan ere azpiatal guztiak korrelazionatuta daudela aurkitu dugu. Lehen KGNZri dagozkion emaitzak bat datoz gaztelanietako beste ikerketa batzuetan lortutakoekin (Jackson Maldonado eta beste, 2004 eta LopezOrnat eta beste, 2005).
2010
‎«Guri askotan leporatu izan digute eta leporatzen digute herri aldizkariak doan almoadapean sartzen dizkiegula herritarrei. Baina datuek erakusten digute gurea badela modu bat horiengana ere heltzeko, nukleotik irten eta periferiara heltzeko alegia»20 Sarbideari dagozkion emaitzetan ikus daiteke euskarazko herri prentsaren ereduak asmatu duela eta funtzionatzen duela periferia elikatzeko.
2011
‎Hego Euskal Herriko egoerari dagozkion emaitzak heldu den urtarrilaren 14an jakinaraziko ditu INEk. Azarora arte %2, 3 handitu ziren prezioak, eta aipatutako efektuen ondorioz, itxiera okerragoa izango da, ezusterik ezean.
2014
‎Emaitzak Nafarroako Eskola Kontseiluak argitaratu ohi ditu. Hurrengo lerroetan, emaitza guzien erreferentzia gisa, DBH datuak besterik ez ditugu erakutsiko, eta irakurmenari dagozkion emaitzak besterik ez.
2015
‎Semantikari dagozkion emaitzetan, esaldi abstraktu nahiz mugimenduzkoek mu uhinendesinkronizazioa sortzen duten arren, gure datuek ez dute agertzen bien arteko ezberdintasunesanguratsurik. Kontuan izan behar dugu aldaera semantikoak zituzten itemak guztiak esaldiakzirela; hala, guztiek hierarkia sintaktiko bat zuten beren baitan aldaera semantikoaz gain.
2016
‎. EUS Fundazioak ere bere tresna propioa jarri zuen abian 2015ean, PuntuEUS Behatokia hain zuzen ere. Egileak txosten horietan parte hartu du, eta Euskeraagerkariak eskainitako aukera baliatuz, 2016 urteari dagozkion emaitza eta ondorioak zabalduko dira, pentsaturik Euskaltzaindiarentzako interesgarriak izango direla, PuntuEUS Fundazioaren Patronatuko kide eta euskararen biziberritzerako funtsezko eragile den heinean.
2017
‎4.4 Laugarren ikerketa galderari dagozkion emaitzak: euskararen gaineko diskurtsoak eta identitatea eztabaida taldean, gure sailkapenaren arabera, identitate definiturik ez daukaten ikasleek hartu dute parte eta, diskurtsoen azterketan, joera garbirik ere ez dute azaldu. euskararekiko sentimenduei begira, atxikimendua adierazi badute ere, gaztelerak euren bizitzan toki handia dauka, bai ama hizkuntza delako batzuen kasuan edo bai lagunen artean hizkuntza hori nagusi delako. beraz, bi hizkuntzen artean hautaketa egitea kosta egiten zaie. gainera, familiak duen papera garrantzizkoa dela ikusi da; euskararekiko sentimendu sakonagoa dutenek familiarekin lotzen dute eta:
‎4.1 Lehenengo ikerketa galderari dagozkion emaitzak: Euskararen presentzia HUHEZIn eta bilakaera
‎4.2 Bigarren ikerketa galderari dagozkion emaitzak: Lehen mailako ikasleak vs gainontzekoak
‎4.3 Hirugarren ikerketa galderari dagozkion emaitzak: Ikasleen eguneroko bizitzan euskarak duen tokia
2020
‎Hiru hilabete gehiago itxaron da INEk argitaratzen duen biztanleria aktiboaren inkestak enpleguaren egungo errealitatea behar bezala islatzeko. Lehen hiruhilekoari dagozkion emaitzetan daude alarma egoeraren lehen asteak, martxoko bigarren erdialdekoak, baina erabat lausoturik gelditzen dira, hiru hilabeteetako datuen batezbestekoan.
‎Hezkidetzaren egoerari dagozkion emaitzak(% 65,5) hiru ataletan jaso dira: eredua, egitasmoak eta erronkak.
2021
‎Ikasleek duten formakuntza beharraren pertzepzioa neurtzen duen aldagai konposatuaren kasuan (ikus 4 taula), aurreko aldagai konposatuarekin egin dugun gisa, itemak ordenatu ditugu balorazioetan" handia" eta" oso handia" erantzunen baturaren arabera,% handienetik txikienera. Ordena horretan aldagai konposatu honi dagozkion emaitzak argiago interpretatuko direlakoan.
2022
‎Laburpena. Artikulu honetan, Soziolinguistika Klusterrak kaleratu berri dituen 2021eko hizkuntzen erabileraren kale neurketari dagozkion emaitzen irakurketa egiten da Euskaltzaleen Topagunearen talaiatik. Datuen baliagarritasuna eta fidagarritasuna nabarmentzen dira.
2023
‎Atal honetan COVID eraginak (A1 eta A2) etorkizuneko espektatibetan eta bizitza gogobetetzearen mailan (A3, A4, A5, A6, A7, A8) duen eraginaren azterketari dagozkion emaitza nagusiak aurkeztuko dira. Ondorengo taulak aipatutako aldagaien arteko Spearman-en korrelazio indizeak adierazten ditu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia