2005
|
|
Jabe batzuk konpentsazio sistemari atxiki ez eta jabetza kentzeko egin behar den espedientea presazkoa dela adierazi bada, kasu bakoitzean aplikatu beharreko hirigintza legeria kontuan hartuta, espediente horri errege dekretu honen III. kapituluan jasotako arauak aplika dakizkioke, jabetza baterako tasazioaren bidez kentzearen inguruko erregistro inskripzioari buruzkoak. Halakoetan, jabetza kentzeko legeriak aipatu aurreneurrizko idatzoharra egindakoan, konpentsazio proiektuaren izapideak eta amaiera arruntak izango dira, eta, proiektu hori behin betiko onetsi ostean, Konpentsazio batzaren izenean inskribatuko dira finka okupatuari subrogazio errealaren ondorioz
|
dagozkion
emaitza finkak, batza hori baita jabetza kentzearen onuraduna; horrek ez die kalterik egingo hirigintza legeriaren ariora jabeak balioespena zehaztearen inguruan dituen akzioei.
|
2006
|
|
Plangintza hau egitean eta jarraipenean parte hartzen dutenen artean, liburutegiko irakasle arduraduna da gehien sartzen dena (ikastetxeen %47, 8), Zuzendaritza Taldea (%21, 7) eta Hizkuntza eta Literaturako Mintegia hurrengoak izanik. Hirugarren irudian, parte hartzeari
|
dagozkion
emaitzak behatu daitezke.
|
|
Bildumari
|
dagozkion
emaitzen aurkezpenean honako atal edo alderdi hauek azalduko ditugu: lehenik, liburutegiko osaketari buruzko datuak, dokumentu mota eta kopuruaren arabera; ondoren, euskararen inguruko datuak, dokumentuen jatorria, hautaketan zerikusia duten aspektu guztiak, bilduma gaurkotzea, bildumaren tratamendu teknikoaren maila, antolaketa eta eskuragarritasunari buruzko emaitzak.
|
2007
|
|
zentroen %46k (hots, 2002 urtean eginiko azterketako %14 hartatik urruti), izar produktuetan oinarrituriko tratamenduak egiten dituzte; horrek, establezimenduak besterik gabe deskalifikatu egiten ditu, bertan ez direlako elikatze aztura zuzenak irakasten eta pisu galtzeari luzaro eusteko balio ez dutelako.Horrelakoetan bezeroak inoiz baino arreta handiagoa ipini behar du, zentro horietako askok eskaintzen duten ustezko dieta pertsonalizatua, gehien gehienetan, argaltzeko balio omen duten beren produktuak saltzeko aitzakia baizik ez baita.Zentro horiek, horrela, etekin bikoitza ateratzen dute: ...lkatzen zaizkion produktuak ere kobratzen dizkiote.Azterturiko zentroen %56k bakarrik aholkatu zuten mantentzeko aldian behin azterketak egitea; dena den, maiztasun jakin batean jarraipeneko kontsultak egin behar dira, tratamendua amaitutakoan bezeroari jomuga gisa adierazitako pisua mantentzeko (eta, noski, galdutako pisua hartzeko arriskua arintzeko) funtsezkoak baitira.Tratamenduaren iraupenari
|
dagozkion
emaitzak ere ez ziren onak izan.Astean kilo bat baino gehiago galtzea ez da komeni eta gizaki bakoitzak modu desberdin batez erreakzionatzen du tratamenduen aurrean.Beraz, data finko bat seinalatzea ez da bidezkoa; halaz ere, azterturiko zentroen %36k horixe egin zuten (2002 urtean proportzioa %60 izan zen). Profesional guztiak ez dira profesionalNutrizioan espezializaturiko sendagileak eta diete... horiek ez dute gizakia hezten elikatze aztura jakin batzuetan, nahi horixe den benetan funtzionatzen duena eta pisu galtzeari eusteko balio duena.Kontuan hartzeko beste elementu bat, tratamendua eginez bermatzen diguten pisu galtzeko erritmoa da; argaltzea hilean lauzpabost kilo baino handiagokoa denean, ez fidatzeko zergatia da:
|
2008
|
|
9 kasuak hartu ditugu, hortik aurrerako maiztasunak txiki samarrak direlako. Hona maiztasunari
|
dagozkion
emaitzak eta guk hautatutako 9 kasuak marra batez bereizita:
|
|
Atal honetan oso oinarrizkoak eta ohikoak diren 28 esaldiren ulermena neurtzen da, hala nola aitatxo etorri da, bota kaka, goazen lolo, eta egon hor. Hasierako esaldien ulermenari
|
dagozkion
emaitzak 4.1 irudian ikus daitezke. Marraz gaineko eta azpiko marratxoek% 95,5eko konfiantza maila barne hartzen duten balio tarteak erakusten dituzte.
|
|
acArthur Bates testaren beste hizkuntzetako bertsio batzuetan gertatzen den bezala (Fenson eta beste, 1993; Jackson Maldonado eta beste, 2004 eta LopezOrnat eta beste, 2005) euskarazkoan ere azpiatal guztiak korrelazionatuta daudela aurkitu dugu. Lehen KGNZri
|
dagozkion
emaitzak bat datoz gaztelanietako beste ikerketa batzuetan lortutakoekin (Jackson Maldonado eta beste, 2004 eta LopezOrnat eta beste, 2005).
|
2010
|
|
«Guri askotan leporatu izan digute eta leporatzen digute herri aldizkariak doan almoadapean sartzen dizkiegula herritarrei. Baina datuek erakusten digute gurea badela modu bat horiengana ere heltzeko, nukleotik irten eta periferiara heltzeko alegia»20 Sarbideari
|
dagozkion
emaitzetan ikus daiteke euskarazko herri prentsaren ereduak asmatu duela eta funtzionatzen duela periferia elikatzeko.
|
2011
|
|
Hego Euskal Herriko egoerari
|
dagozkion
emaitzak heldu den urtarrilaren 14an jakinaraziko ditu INEk. Azarora arte %2, 3 handitu ziren prezioak, eta aipatutako efektuen ondorioz, itxiera okerragoa izango da, ezusterik ezean.
|
2014
|
|
Emaitzak Nafarroako Eskola Kontseiluak argitaratu ohi ditu. Hurrengo lerroetan, emaitza guzien erreferentzia gisa, DBH datuak besterik ez ditugu erakutsiko, eta irakurmenari
|
dagozkion
emaitzak besterik ez.
|
2015
|
|
Semantikari
|
dagozkion
emaitzetan, esaldi abstraktu nahiz mugimenduzkoek mu uhinendesinkronizazioa sortzen duten arren, gure datuek ez dute agertzen bien arteko ezberdintasunesanguratsurik. Kontuan izan behar dugu aldaera semantikoak zituzten itemak guztiak esaldiakzirela; hala, guztiek hierarkia sintaktiko bat zuten beren baitan aldaera semantikoaz gain.
|
2016
|
|
. EUS Fundazioak ere bere tresna propioa jarri zuen abian 2015ean, PuntuEUS Behatokia hain zuzen ere. Egileak txosten horietan parte hartu du, eta Euskeraagerkariak eskainitako aukera baliatuz, 2016 urteari
|
dagozkion
emaitza eta ondorioak zabalduko dira, pentsaturik Euskaltzaindiarentzako interesgarriak izango direla, PuntuEUS Fundazioaren Patronatuko kide eta euskararen biziberritzerako funtsezko eragile den heinean.
|
2017
|
|
4.4 Laugarren ikerketa galderari
|
dagozkion
emaitzak: euskararen gaineko diskurtsoak eta identitatea eztabaida taldean, gure sailkapenaren arabera, identitate definiturik ez daukaten ikasleek hartu dute parte eta, diskurtsoen azterketan, joera garbirik ere ez dute azaldu. euskararekiko sentimenduei begira, atxikimendua adierazi badute ere, gaztelerak euren bizitzan toki handia dauka, bai ama hizkuntza delako batzuen kasuan edo bai lagunen artean hizkuntza hori nagusi delako. beraz, bi hizkuntzen artean hautaketa egitea kosta egiten zaie. gainera, familiak duen papera garrantzizkoa dela ikusi da; euskararekiko sentimendu sakonagoa dutenek familiarekin lotzen dute eta:
|
|
4.1 Lehenengo ikerketa galderari
|
dagozkion
emaitzak: Euskararen presentzia HUHEZIn eta bilakaera
|
|
4.2 Bigarren ikerketa galderari
|
dagozkion
emaitzak: Lehen mailako ikasleak vs gainontzekoak
|
|
4.3 Hirugarren ikerketa galderari
|
dagozkion
emaitzak: Ikasleen eguneroko bizitzan euskarak duen tokia
|
2020
|
|
Hiru hilabete gehiago itxaron da INEk argitaratzen duen biztanleria aktiboaren inkestak enpleguaren egungo errealitatea behar bezala islatzeko. Lehen hiruhilekoari
|
dagozkion
emaitzetan daude alarma egoeraren lehen asteak, martxoko bigarren erdialdekoak, baina erabat lausoturik gelditzen dira, hiru hilabeteetako datuen batezbestekoan.
|
|
Hezkidetzaren egoerari
|
dagozkion
emaitzak(% 65,5) hiru ataletan jaso dira: eredua, egitasmoak eta erronkak.
|
2021
|
|
Ikasleek duten formakuntza beharraren pertzepzioa neurtzen duen aldagai konposatuaren kasuan (ikus 4 taula), aurreko aldagai konposatuarekin egin dugun gisa, itemak ordenatu ditugu balorazioetan" handia" eta" oso handia" erantzunen baturaren arabera,% handienetik txikienera. Ordena horretan aldagai konposatu honi
|
dagozkion
emaitzak argiago interpretatuko direlakoan.
|
2022
|
|
Laburpena. Artikulu honetan, Soziolinguistika Klusterrak kaleratu berri dituen 2021eko hizkuntzen erabileraren kale neurketari
|
dagozkion
emaitzen irakurketa egiten da Euskaltzaleen Topagunearen talaiatik. Datuen baliagarritasuna eta fidagarritasuna nabarmentzen dira.
|
2023
|
|
Atal honetan COVID eraginak (A1 eta A2) etorkizuneko espektatibetan eta bizitza gogobetetzearen mailan (A3, A4, A5, A6, A7, A8) duen eraginaren azterketari
|
dagozkion
emaitza nagusiak aurkeztuko dira. Ondorengo taulak aipatutako aldagaien arteko Spearman-en korrelazio indizeak adierazten ditu.
|