Emaitzak: 7
2005 | ||
d. Ikasleek ikasteko dituzten arazo orokorrenak konpontzen laguntzea eta, ahal den neurrian, aurrea hartzea, programazioan | dagozkion egokitzapenak eginez?; halaber, banakako hezkuntza premiei erantzuten laguntzea, eta egokitzat joz gero, curriculum egokitzapena egitea. | |
2008 | ||
Alderdi fisikoari | dagozkion egokitzapenak. | |
Komunikazio alderdiari | dagozkion egokitzapenak. | |
2019 | ||
75 Beste baterako utzi dugu testuek koherentzian irabazteko erakusten dituzten moldaketa esanguratsuenen azterketa. Argitu beharrik ez da aditz denborari | dagozkion egokitzapenez (artu dituen> artu cituen, maite cenuen> maite duzun...), pertsonenez (aguer nindequean> aguer litequean, utci cenuen> utci cenion...) eta bestelakoez ari garela. | |
2021 | ||
gizona re kin [gizona ren kide+ n] (Mitxelena 1972a). Horrenbestez, hemen ere, genitiboari | dagozkion egokitzapen arau morfofonologiko berak (§ 18.6.1a) aplikatzen dira. Bestalde, leku/ denborazkoetan ez bezala,[+/ animatu] tasuna ez da kontuan hartzen, eta, horrenbestez, ez du inolako eraginik sintagmaren morfologian. | |
Gainera, lankideen arteko harremanetan, giza harremanetan oro har gertatzen den legez, bestelako faktore batzuk ere sartzen dira elkarrekintzan horien definizioan eta eraikuntzan, are gehiago ikastetxeen moduko ekosistema sozialetan; hala nola, komunikazioa, asebetetze maila, konfiantza, konpromisoa edota ikastetxearen antolaketa zein funtzionamendu elementu objektiboak50 Baina egia da, halaber, urkoarekiko pertzepzio positibo batek eta egiten den lana balioan jartzeak saretzea sortzea eta indartzea sustatzen duela. Horretan ere inertziak sortzen direla ematen du eta ikastetxe/ erakunde barruko kultura edo Gellermanen klima organizazionala eraikitzen dela51 Horrek berekin dakarren ondorioetako bat kolaboraziorako espazio zabalak eraikitzeko baldintza egokiak sortzea da, antolaketari | dagozkion egokitzapenak edo | |
Malgutasuna da, hain justu ere, azpimarratu nahiko genukeen ezaugarrietako bat, lan honetan aurkezten eta garatzen dena proposamen bat besterik ez delako. Gelaratu nahiko den ikasle taldearen ezaugarrien arabera, errutinak | dagozkion egokitzapenak eskatuko ditu, eta, horretarako, testuinguru soziolinguistikoak, hezkuntza testuinguruak, ikasleen garapen mailak, kopuruek eta abarrak baldintzatuko baitute estandarra den proposamen hau. Hortaz, irakasleak edo erraztatzaileak horiek guztiak eta beste batzuk aintzat hartu ditu errutinari berak egoki ikusten dituen aldaketak egiteko, ebaluazio adierazleak, iraupena edo proposatzen diren testuak, besteren artean, betiere, proposamenaren esentziari eta oinarri pedagogikoei eutsiz, noski. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 7 (0,05) |
Lehen forma
dagozkion | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Labayru | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egon egokitzapen | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egon egokitzapen arau | 1 (0,01) |
egon egokitzapen egin | 1 (0,01) |
egon egokitzapen eskatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |