2002
|
|
Lagin baten gainean egindako ikerketa baten datuen estrapolazio teknika da iritzi sondeo deitutakoa; datuak gizarte osoarenak balira bezala aurkeztu ohi dira. Sondeoek, kalean
|
dagoen
iritziaren berri emateaz gain, kaleko iritzia, iritzi publikoa, konformatzen laguntzen dute.
|
2006
|
|
Publizitatearen Lege Orokorrak 10 artikuluan jasotzen duen publizitate subjektuen sailkapena asistematiko samarra den arren, malgua ere badela esan dezakegu23 Egun zabalduen
|
dagoen
iritziaren arabera, PLOk publizitatearen komunikazio prozesuaren barruan erregulatzen ditu publizitate subjektuak, hau da, publizitate komunikazioa merkatu ekonomian dagoen informazio eskubidearen islatzat hartzen du (Santaella, 2003: 136).
|
2007
|
|
Joxemari Iturralde idazlearen hitzek ondo laburbiltzen dute euskal munduan zabalduta
|
dagoen
iritzia.
|
|
Joxemari Iturralde idazlearen hitzek ondo laburbiltzen dute euskal munduan zabalduta
|
dagoen
iritzia:
|
2009
|
|
Honek guztiak ikergai dugun gaiari aberastasuna eman diezaiokeela pentsa bagenezake ere, datuak eskuan izanik, gauzak ez dira horren argiikusten (izatezko aberastasun hori ez da horren argi ikusten). Horren adibide gisaagresibitatearen definizioaren inguruan
|
dagoen
iritzi kontrajarrien kopuru altua hargenezake: Coie eta Dodge k (1998) euren errebisioan 200 definizio baino gehiagozhitz egiten dute.
|
2010
|
|
Antzeko terminoetan, Bodas Martín, R.,. La prueba en el proceso laboral?, Aranzadi Social, 1991/ 5 zk. Bere aldetik, Gómez de Liaño, F., Álvarez de Linera, S., Pérez Cruz Martín, A. J., Roca Martínez, J. M., Hernández Galilea, J., Iglesias García, C. k, Derecho procesal laboral, op.cit., 183 or., egia horien artean desberdinketarik egin behar ez dela diote, egia ura bezain argia dela edo bestela ez dela argudiatuz. Oin ohar honetan lan prozesuak bilatzen duen egiaren gainean
|
dagoen
iritzi nagusietariko bat argi geratzen da. Egilearena, aipatutakoa ez bezalakoa, berehala azalduko da, lan prozesuaren eta prozeduraren printzipioak aztertu ondoren, eta horrela, eztabaida bukatutzat emanen da.
|
2011
|
|
Elkarreragina ez da denbora errealean gertatzen, eta, beraz, azalpena pentsatuaeta konprometitua da. Ez dago espazio edo denbora mugarik adierazteko.Eztabaidarako leku aproposa da, erabiltzailea jada emanda
|
dagoen
iritzi baten aldeager daitekeelako, beste bati erantzun diezaiokeelako, eta nahi adina aldiz esku hardezakeelako. Ildo horretan, foroak hedabide digitalak eskaintzen dituen eztabaidagune aberatsenetakoak dira, erabiltzaileen arteko eztabaida arrazoitua sustatzendutelako.
|
2012
|
|
Publizitatearen Lege Orokorrak 8 artikuluan jasotzen duen publizitate subjektuen sailkapena asistematiko samarra den arren, malgua ere badela esan dezakegu23 Egun zabalduen
|
dagoen
iritziaren arabera, PLOk publizitatearen komunikazio prozesuaren barruan erregulatzen ditu publizitate subjektuak, hau da, publizitate komunikazioa merkatu ekonomian dagoen informazio eskubidearen islatzat hartzen du (Santaella, 2003: 136).
|