Emaitzak: 4
2010 | ||
Gizartean | dagoen ezberdintasuna eta bazterketa kolonialismoaren eta lehen esportatzailearen ereduaren ondorioak dira. Errepublikako kolonialismoak, sortu zenetik, populazio indigenaren ezberdintasuna eta bazterketa instituzionalizatu ditu, bai gizartean, bai politikan bai ekonomian. | |
2012 | ||
Barneko autodeterminazioaren aldeko apustua UNESCOk zein buruzagi indigena askok egingo dute. Autodeterminazioeskubidearen ikuspegi mugatzailea ezartzeko ahalegin hau ere 31 artikuluaren «ingelesezko» edo «gaztelaniazko» itzulpenen artean | dagoen ezberdintasunean eta ondorengo eztabaidan antzeman daiteke. Ingelesez autonomia ezartzeko moduetariko bat dela dioen artean, gaztelaniaz, berriz, modua, bera eta bakarra omen dena, dela dio. | |
2014 | ||
Jarrera horrek anbiguoki eta paradoxikoki lotuta jarraitzen duzenbait feministak hain sutsuki aldarrikatzen dituzten (eta beste batzuek, adibidez, Rowlandek, hain sutsuki kritikatzen dituzten) in vitro ernaltze programekin; izanere jarrera horrek derrigorrezko ugalkortasuna hartzen du emakumetasunaren (gukezagutzen dugun moduan) ezaugarri nagusi edo definitzaile gisa, baina, aldi bereangorputz emeak desegokitzat jotzen ditu, alegia, (kasu honetan kirurgikoki) osatuakedo ordezkatuak izan behar diren gorputzat. Bien artean | dagoen ezberdintasuna daberdintasunaren feminista horientzat amatasuna dela gainditu beharrekoa, eta invitro programen jarraitzaileentzat, aldiz, amatasuna dela emakumetasunaren helburugorena edo nagusietako bat. Emakumeen ugaltzeko gaitasunaren alderdi positiboaketa negatiboak dira17. | |
2015 | ||
bigarren zikloan haur batek ere ez du P= A identifikazioa egin; aldiz, hirugarren zikloan, tasa hori% 13koa da. Esan den modura, bigarren eta hirugarren zikloko haurren artean | dagoen ezberdintasun nagusia zera da, hirugarrenekoek prozedura gisa lantzen dutela azaleraren eta perimetroaren kalkulua, eta, horrela, zantzuak daude ondoko aierua esateko, hau da, prozesu horiek ondoko oztopo didaktikoa sortzen dute: «perimetroaren eta azaleraren arteko identifikazioa». |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 4 (0,03) |
Lehen forma
dagoen | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egon ezberdintasun | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egon ezberdintasun nagusi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |