Emaitzak: 7
2002 | ||
Honetaz egin nahiko genuke hausnarketa jarraian eta, lehenago egin dugun bereizkuntzari berriro ere helduz, kritika publikoaren eta akademikoaren bilakaeraz eta hedapenaz mintzatuko gara ondoko lerroetan. Bi kritika moten artean | dagoen eten edo distantzia nabarmendu nahiko genuke lehenik. Espainiako literatur sisteman, esaterako, Dario Villanueva kritika moten arteko hurbiltze prozesuaz mintzo bada (ik. | |
2007 | ||
gabe ez dago ulertzerik positibismoa, giza eta gizarte zientzia modernoen sorrera (soziologia, antropologia), etab., h. d., idealismoarekin etena XIX. mendearen erdi aldera Europako kultura osoan, zientzian bereziki. Volksgeistaz ari bagara, bada, Herder-engandik Hegel-engana dagoena baino are gehiago, erabakigarria da bi aldion artean | dagoen etena eta leizea kontuan edukitzea (Hegel-en, zientzia, filosofikotik Taine ren, zientzia? | |
zeinu linguistikoaren arbitrario edo konbentzionalaren arazoan, tesi tradizional hori bi biek ukatzen baitute ukatu, baina ukoaren fundamentazio arras diferenteagaz. Trabant en azalpenak astiroago ikustea merezi du, Ilustrazio frantsesetik idealismora | dagoen etena, ongi ikusarazten baitu; beraz, hizkuntzaren filosofian, Condillac engandik Humboldt-engana. | |
2012 | ||
Testu idatziaren eta ahozkoaren arteko jauzia hain handia ez izateko, enuntziatu parentetikoak estrategia egokiak gertatzen zaizkio; baliabide honiesker, ahozkoaren eta idatziaren arteko etena arindu egingo da; horiei esker, idazketak ez baitu ahozkotasuna zeharo estaliko, eta zubi interesgarria bihurtzen da idatzian ere ahozkotasunarekiko lotura ez eteteko, edo behintzat, egon | dagoen eten hori arintzeko. | |
2014 | ||
Testu idatziaren eta ahozkoaren arteko jauzia samurtzeko enuntziatuparentetikoak erabiltzea estrategia egokia gertatzen zaio; baliabide horri eskerahozkoaren eta idatziaren arteko etena arintzeko itxura ematen dio testuari, zubiinteresgarria osatzen du idatzian ere ahozkotasunarekiko lotura ez eteteko, edobehintzat, | dagoen etena ahultzeko. | |
2020 | ||
Denboran gertuen | dagoen etena 1997koa da. Hori 24 ordukoa baizik ez zen izan, dena den. | |
Hezkuntzaren kasuan, ahulezia egoeran dauden ikasleengan jarri du arreta; ehuneko handi batek ez ditu online prestakuntzarekin jarraitzeko behar diren baliabide teknikoak, eta agerian utzi du gure gizartean | dagoen eten digitala. Horretarako, UNESCOk, beste neurri batzuen artean, COVID Hezkuntzarako Mundu mailako Koalizioa abiarazi du, baliabideak mugiarazteko eta konponbideak emateko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 7 (0,05) |
Lehen forma
dagoen | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egon eten | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egon eten ahuldu | 1 (0,01) |
egon eten digital | 1 (0,01) |
egon eten hori | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |