Emaitzak: 5
2007 | ||
Bistan dago, egun, Euskal Herrian kultura erakundeen menpe | dagoela neurri handi batean, eta hori dela eta, jarrera kritikoa agertzea zaila dela. Kultura esparruan erabateko isiltasuna dago. | |
2008 | ||
Haurrei jakinarazi behar zaie jolasa irreala eta fikziozkoa dela, batzuk gehiegi identifika baitaitezke jolasaren protagonistekin, eta fikzioa errealitatearekin nahas baitezakete. Ondorio nagusia da bideo-jokoen eragina gurasoen inplikazioaren mende | dagoela neurri handi batean. | |
2009 | ||
Herritar elebidunik gabeko elebitasuna itxurakeria eta erretorika hutsa dela ohartarazi behar ditugu. Elebakarrak ulertu behar du bere esku | dagoela neurri handi batean hizkuntza bizikidetzan aurrerapauso sendoak ematea, eta elebidunak ulertu eta baloratu behar du elebakarrak euskara ikasteko egiten duen ahalegin ikaragarria, are handiagoa euskararik gabe, ia Euskadi osoan inolako deserosotasunik gabe, bizitzea guztiz posible duenez gero. | |
Hainbat testuingurutan euskara bakarrik, eta, beste hainbatetan, gaztelania bakarrik. Horrek besteak beste eskatzen du herri administrazioak helburu eta eginkizun horretara egokituz joatea eta bi hizkuntzetako edozeinetan eroso lan egiteko eta zerbitzua emateko prestatzea, eta herritarrak ere hizkuntza ohiturak aldatuz joatea euskararen mesedean, kontziente izanik herritar bakoitzaren esku | dagoela neurri handi batean euskararen erabilera. | |
2019 | ||
pribatutasun eta segurtasun aukerak ezagutzea plataforman daudenak, ahaztu gabe Guraso bitartekotzaren jarraibideak, adingabeei laguntzeko eta haiek gidatzeko. Helburua da «ematen ditugun jarraibideak etxe bakoitzaren errealitatera egokitzea eta kasu bakoitza baloratzea, gehiegizko esposizioa, bideoen gehiegizko kontsumoa edo kontsumo desegokia, sexualizazioa edo hatz marka digital desitxuratua bezalako alderdiak doitzeko eta prebenitzeko, eta lineako plataformekin harreman osasungarria sustatzea, on line izen ona eta portaera onak barne». Gogoan dute, halaber, hori lortzea gurasoen inplikazioaren mende | dagoela neurri handi batean, gurasoen bitartekaritza aktiboa aplikatuz, eta arrisku nagusien eta eskura dituzten mekanismoen gainean eguneratuz, hala nola IS4K en laguntza lerroa() eta seme alabentzako eredu gisa. Bereziki garrantzitsua dela diote Beren bideoen bidez kontatzen dutenek beren pribatutasunean nola eragiten duten aztertzea adingabeekin hau da, beren buruaren irudiak partekatzera bultzatzen dituzten motibazioak eta sor ditzaketen gatazkak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 5 (0,03) |
Lehen forma
dagoela | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Alberdania | 2 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egon neurri | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egon neurri handi | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |