Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 3

2017
‎Izan ere, batetik, postmodernismoak ukatu egiten du altruismo erabatekoaren posibilitatea, edozein emate ekintza banaezina baita aldi berean eta ezinbestez gertatu beharreko bereganatzeedo kapitalizatzeefektutik.205 Ildo beretik Iñakik aldarrikatu bezala, konpromiso esentzialaren ideia ez da fantasia hutsa baizik, gizabanakoak engaiatzeko daukan arrazoi nagusietakoa, hain zuzen ere, nor izateko nahia baita, subjektu emaileak beti ere esker oneko aitorpenen bat jasotzea espero duelarik trukean hark bere buruari eginikoa baino ez bada ere, nortasun indibiduala sendotu eta finkatzeko balio izango zaiona. Horregatik nabarmentzen dira hainbeste Hamaika pauso n Danielek onarturiko konpromisoaren azpian dauden arrazoi nartzisistak.206 Nartzisismo saihestezin hori azpimarratu asmoz egiten du Iñakik, orobat, beldurraren aldarrikapena, beldurrak gizabanakoaren nor izateko nahia ezabatzerik ez dagoela frogatzen baitu, beldurra gizabanakoaren singulartasun desiraren adierazlerik objektiboena baita. Horregatik bilatzen du beldurraren aztarna hain modu etsian Danielek fusilatua izan aurretik sinaturiko
2021
‎Azaltzen dutenaren arabera, inplementatzen diren proposamen ugarik ikaslearen alderdi kognitibo eta psikomotorra garatzea dute helburu, eta" gutxitan ebaluatzen dituzte aspektu afektiboak gelako ikaskuntzan" (op.: 26). ...ten eragina kontuan hartuta, horiek ere ebaluazioan txertatzea garrantzitsutzat jotzen dute hainbat autorek, batetik, interesa, lorpena eta motibazioa moduko jarrerazko elementuei buruzko informazioa eskaintzen dutelako (Brookhart, 2007; Stiggins, 2008; Biggs eta Tang, 2011; Qadar, Samisah eta Haryanto, 2018), eta, bestetik, kognizioaren eta afektibitatearen artean" korrelazio positiboa" dagoela frogatuta dagoelako (Carretero, 198580; Qadar, Samisah eta Haryanto, 2018: 26).
‎Bere analisian Beauden gogoetez gain, Octobre, Jauneau, Jonchery, Donnat eta beste ikertzaile batzuen ikerketa lanak ere aintzat hartzen ditut horretarako kontuan hartzeko hainbat ondorio eskaintzen ditu: ...ioa haien esku dago hein handi batean; (2) familian gertatzen den transmisioa giltzarri da atxikimendua, ohitura eta zaletasuna garatzeko; (3) horretarako, kultur giro aberatsa eta jarrera egokia egon behar direla familian, kultur praktikaren beharra eta garrantzia kontatzeko eta ez irakasteko; (4) familian dagoen garapenekonomiko maila eta kultura praktikaren arteko lotura edo menpekotasun handia dagoela frogatzen dute ikerketek: esate baterako, sektore herrikoietan tresna digitalen erabilera kultur kontsumoa ordezkatzera iritsten den bitartean, maila ekonomiko altukoetan, berriz, kultur kontsumoari eusten zaio apur bat jaisten bada ere; (5) liburuekiko harreman afektibo emozionala, eta ez kognitiboa soilik, eraikitzeko gaitasuna erabakigarria da literatur transmisioan. edota bestearekiko harremanean apurtutako zerbait konpontzeko; fantasiazko beste lurraldeetarako bidea zabaltzeko, horiek gabe fantasiarik eta sormenik ez baitago".
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia