2004
|
|
–Frantziako erregea, ren gisako deskribapen zehaztuak ulergarrilirateke nahiz eta ezer ez denotatu, hori osatzen duten tenninoak(. Frantzia? eta, errege?) zuzenean edota deskribapen bidez ezagutzen baititugu.Bestalde, (4) ere ulergarri gertatzen zaigu bere forma logikoa aintzat hartzen badugu.Funtsean (4) k ez dio elementu bati inexistentziazko propietaterik ematen, baizik eta formagramatikalean subjektu papera betetzen duen deskribapen zehaztua(, zirkulu karratua?) aseko lukeen elementurik ez
|
dagoela
azaltzen du. Russellen deskribapen zehaztueninterpretazioan existentzia ez da predikatua, kuantifikatzailea baizik, Bide horrekin zentzuabaztertzen du Russellek eta ezagutza zuzenean oinarritutako epistemologia baterako egokialitzatekeen Hizkuntzaren Filosofiaren eskema bat eratzen du.Horrekin, Russellek izen propioen arazoari eta identitatezko perpausen arazoari ereerantzun diezaieke, Lehen ere aipatu dugunez, Russellen ustez, izen propio puru batekdenotatu egingo du soilik, eta ez du inolako arrasto konnotatiborik izango.
|
2006
|
|
Horren lekuko da diskoaren aurkezpena, adibidez, Donostiako Pitilin Gorri sex shopean egin izana. Taldekideek sexua edozein gautako solasaldietan beraien kantetan baino presenteago
|
dagoela
azaltzen dute gaiari garrantzia kenduz. Bengoaren ustetan, euskaraz sexuari buruz berba egiterakoan mezua gazteleraz baino bigunago gelditzen da:
|
2017
|
|
Anboton, ordea, bestelako esangura du. Hodei eta behe lainoek gangarra estaltzen dutenean, Anbotoko Dama Mariurrika haitzuloan
|
dagoela
azaltzen du. Hala dio elezaharrak, behintzat.
|
|
Nire kolaboratzaileak azaltzen duen ikuspegia, ikastetxe honetan irakasle askok duen ikuspegi bera da. Ikasle migratzailea arazo moduan kontsideratuta
|
dagoela
azaltzen du, eta ez berez dena bezala: aurkikuntzarako eta beste kultura batzuen ezagutzarako bide moduan, alegia.
|
2018
|
|
Egile horrek pedagogia kritikoaren eta ikaskuntza/ irakaskuntza prozesuen arteko baldintza sozialen lotura lehen baino ahulduago
|
dagoela
azaltzen du. Egun, justizia sozialaren mailak berdintzen saiatu beharrean, hezkuntzaren arazoa garunean fokuratu da.
|
2019
|
|
Formakuntza dela eta, ikerketa ugari ondorio berera iritsi dira eta erizainen artean formakuntza falta
|
dagoela
azaltzen dute. Ezinbestekotzat hartzen dute erizainei komunikazioaren inguruko etengabeko formakuntza eskaintzea (17, 21, 29, 35).
|
|
Etxearen arkitekturan nabarmena da maitasunaren ulerpen hegemonikoak eta mugatuakoraindik zeinen funtsezko papera duen. Maitasunaren teorian aurrerapauso handiak egin badira ere, ideien garapen intelektualaren eta teoriaren praktikaratzearen artean dislokazio handia
|
dagoela
azaltzen dute etxe eta kaleen espazioek, maitasun ideologiaren berrikuntzaren integrazio hastapenetan garelako. Etxearen eraikuntzarako hartzen diren erabaki espazialetan, ezin diegu ihes egin gure balio eta ikuspegiei indibidual eta kolektibo, memoria materialari, espazioarekin lotutako bizipen eta esperientziei, ikasitako ohiturei, intolerantzia eta erresistentziei, eta espaziora eramaten ditugu, filtrorik gabe.
|
2021
|
|
Elkarrizketatutako ikasleen artean gehiengoak etxean irakurtzeko ohitura edota literaturarekiko kontsumoa
|
dagoela
azaltzen duen bitartean, ikaskide edo lagunen artean ez dagoela oso hedatuta aitortzen du, eta kasu horietan, ikastetxean agindutakoak izan ohi direla zehazten dute.
|
|
Horrek ez du esan nahi, bere iritzirako, edukiez, oinarri teorikoez, printzipioez nahiz kontzeptuez jabetu behar ez denik, baina formazioak esanguratsua eta eraginkorra izan nahi badu, irakasleak irakasteko moduak ere aldatu ditu. Modu berean, zenbait irakasleengandik, batez ere, material didaktikoaren erabileran trebatzea eta pedagogia berritzaileetan janztea eskatzeko joera
|
dagoela
azaltzen du, baina hori gaur egun nahikoa ez dela uste du, eta urrunago iristeko beharra dagoela irakasleen egiteko moduetan inpaktua bilatzeari ekinez.
|
2022
|
|
2 taulak berrikuntza taldeen azterlanaren aldagaien emaitza deskribatzaileak eta korrelazioen analisien emaitzak erakusten ditu. ...agokienez, lidergo eraldatzailearekin erlazio positiboa eta esanguratsua ikusten da (r=. 36, p. 01). Ekintzak fase berean planifikatzeari dagokionez, positiboki lotuta dago, bai lidergo eraldatzailearekin (r=. 62, p. 01), bai jokabide berritzailearekin (r=. 51, p. 01). Bestalde, gure emaitzek taldea itxiera fasean jokabide berritzailearen eta lidergo eraldatzailearen artean lotura esaguratsurik ez
|
dagoela
azaltzen dute, ezta ekintzen plangintzarekin ere.
|