Emaitzak: 5
2002 | ||
María Durán Themis Emakume Juristen Elkarteko lehendakariak “Guía de buenas prácticas y uso forenses para lucha de género en Europa” aurkeztu zuen atzo Madrilen. Duránen arabera, eskuliburu hau prestatzera bultzatu duen arrazoia da senar emazteen arteko indarkeriaren biktima diren emakumeek Espainiako sistema judizialean duten mesfidantza; izan ere, haren ustez, oraindik ez | dago maila berean. Alde horretatik, neurri aringarriak egotea kritikatu zuen, baina ez indarkeria mota hori desagerraraztea. | |
2005 | ||
Porrotaren ondorioen garrantzia eskolaren esparrutik at hedatu da eta herrialde garatu guztietan | dago maila batean edo bestean zabalduta, hori dela eta, hezitzaile eta gurasoen erakunde eta elkarteek interes handia agertu dute gaiarekiko haren eraginak arintze aldera. | |
2007 | ||
Hezkuntza esparruan, besteak beste, 15 urteko eskola errendimendua, 15 eta 19 urte bitarteko gazte eskolatuen ehunekoa edo ikasketak utzi eta prestakuntzarik edo lanik ez duten gazteen ehunekoa, Espainiako haurrek lanik atzeratuena betetzen dute aztertutako dimentsio guztietan. Espainia, hegoaldeko Europako gainerako herrialdeekin batera, azken postuetan | dago maila akademikoan, irakurketan, matematikan eta zientzietan. Alderdi ekonomikoari dagokionez, ez da egoera onera iristen (12 postua), haurren pobrezia erlatiboaren indizea% 15etik gorakoa baita, Portugal, Italia, Irlanda, Erresuma Batua eta AEBekin. | |
2010 | ||
Baina AEBetako kontsumitzaileek gehigarri horiek kontsumitzen jarraitzen dute. FDAk onartu gabeko sendagaitzat har ez daitezen, legamia gorriko arroz ekoizleek ez dute beren produktuak dituzten lovastatinaren edo beste monakolina batzuen mailarik adierazten, eta ekoizleen artean ez | dago maila horien estandarizaziorik. Lanaren egileek gehigarri horien kontsumitzaileei beren medikuei kontsumo hori kontsultatzeko gomendatu zieten, estatinek albo ondorio larriak izan baititzakete. | |
2012 | ||
Enplegatuek, berriz, beren prestakuntzan jarraitzen dute, enpresan gora egiteko aukera izanez gero. Zenbat eta ezagutza gehiago eskuratu, orduan eta aukera gehiago | dago mailaz igotzeko, gainerako ikaskideekiko nagusitasun posizioan baitago. Beren prestakuntzaz arduratzen direnentzako beste aukera bat da beren enpresa sortzean autoenplegura joateko aukera. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 5 (0,03) |
Lehen forma
dago | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egon maila | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egon maila akademiko | 1 (0,01) |
egon maila bat | 1 (0,01) |
egon maila bera | 1 (0,01) |
egon maila horiek | 1 (0,01) |
egon maila igo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |