2007
|
|
Baina ez zegoen legeetan. Orain jurisprudentzia dago, bainaez
|
dago
koderik jakiteko posta elektronikoz bideo pornografikoak bidaltzeabidezkoa den ala ez. Sindikatuak ere hasi ziren esaten eurek ere posta elektronikoaerabili nahi zutela sindikalgintza egiteko.
|
2009
|
|
Honezkero ondo asko dakizu akats txiki batek nolako eragina izan dezakeen programaren portaera orokorrean. Baina akatsez jabetzeko, ez
|
dago
kodea norberak idaztea bezalakorik. Saia zaitez beraz eskemari jarraitu (zurea edo guk proposatua) eta programa idazten.
|
|
Hitz batean, ezagun zaharra
|
dago
kode estetikoen esklabo bizitzearen hondo hondoan: marjinazioari diogun beldurra.
|
2014
|
|
Koloreei dagokienez, ez
|
dago
kode jakinik. Dena dela, formatua edozein dela ere hodiak isolatzeko materialak beltzak edo grisak izatea da ohikoena, eta erabilera berezi batzueta rako, hala nola eguzki instalazioetarako, egon ere badaude kolore argiko atorrak (adibidez, zuriak).
|
2015
|
|
Era berean, aplikazioan egin diren hobekuntzek atea ireki dute tamaina horretako beste hainbatsistema simulatu ahal izateko. Software librea izaki, fisikarien eskura
|
dago
kodea, eta ziur gaude bestehainbat fenomeno ulertzeko baliagarria izango dela.
|
|
Sexualitateari loturiko gaiei dagokienez ere antzeko zerbait gertatzen da, zakilari buruz milaka bertso kantatu izan direnez, bertsolariak badaki nola egin umorea horren inguruan, baita entzuleak nola erreakzionatu ere. Aitzitik, aluari buruz ez denez abesten, ez
|
dago
koderik, eta lehen azaldurikoa errepikatzen da, bertsolariak ez du erreferentziarik eta publikoak ez daki nola erreakzionatu. Gizarteko rolak ere askotan birproduzitzen dira bertsolariek hartzen dituzten roletan, adibidez, gizonezko pertsonaiak sexurako gogoa azaltzearena.
|
2016
|
|
Argi
|
dago
kode aldaketa egiteko ondo menperatzen direla bi sistemak, baina zalantza egiten dut: a) Kode aldaketa egiteak, luzaroan egiteak eta asko egiteak ez ote dion eragin handiagoa egingo hizkuntzarik ahulenari —’mendekotasun sintomatzat’ jotzen zuen Coyosek (2010) —; b) Bereziki, ez ote duen eragotziko euskaren erabilera hizkera informalean —kode aldaketa aldaera herrikoiagoetan errazagoa erabiltzen dela zioen Rotaetxek (1999) —; eta c) Ez ote duen zailduko Aiatik kanpokoen parte hartzea bertako hizketa erkidegoan, nekezago erabiltzea bertako euskara bizia hala eskatzen duen testuinguruetan, lagunarteko elkarrizketa informaletan esate batera, eskura dutelako kode aldaketaren makulua.
|
2021
|
|
" Bisualki gaztea hain
|
dago
kode horietara ohituta, ba kode horretan sortzeko aukera ematen badiozu, sorkuntzan zaude, hitzekin jolasten, baliabide literarioak erabil ditzakezu, baina gero emaitza oso gaur egungoa da. Baina horretarako gaitasun digitalean ere gaitu beharra dauka ikasleak".
|
|
Zinkunegik erreferentzia konpartituen falta azpimarratzen du berriro ere (2014); zakilari buruz milaka bertso abestu izan direnez, bertsolariak badaki nola egin umorea horren inguruan, baita entzuleak horren aurrean nola erreakzionatu ere. Aitzitik, umorearen hiztegiari buruzko atalean adierazi bezala, aluari buruz ez denez abesten, ez
|
dago
kode konpartiturik, bertsolariak ez du erreferentziarik eta publikoak ez daki nola erreakzionatu. Abesten ez denaren gaineko metaforizazioa ere eraikitzeke dago [25].
|