Emaitzak: 4
2002 | ||
Euskarazko ikasketak aldarrikatzeak zentzuabadu ikasleak prestakuntza hobea eta osatuagoa jasotzen badute, Euskal Herriaketa gizarteak goi mailako tituludunei eskatzen diena betetzeko prestaturik badaudeeta, horrela, dagokien onespena jasotzen badute. ...zte bere gain hartu euskararen komunitatearengarapenerako erantzukizunak; komunitate horren garapenerako ez baita berdinabere goi mailako tituludunak euskaraz edo beste edozein erdaratan ikasiak izatea.Ez da, soilik, euskararen komunitateak euskaraz ikasitako osagileak, erizainak, abokatuak, informatikariak... behar dituenik, baizik eta, batez ere, euskarazikasitako unibertsitarioek komunitatearen | burua osatu behar dutela, euskararenkomunitatearen biziberritzeko eragileak izan behar direla. | |
2015 | ||
Antropologikoki baietz esango nuke: jendeak bere | burua osatu behar baitu, eta osatze hura hobetzea da. Baina irakurketa soziologikoa egin banu, kontrakoa esango nuke gaurko gizartearen joeraz. | |
2019 | ||
766 Erlijioa ez zen hasi lehenbiziko izarpe eta babesgabetasunekin, ez lehenbiziko intuizioekin, heriotzaren inguruko lehen jabetzeekin edota lehen galera eta ehorzketekin ere, ezta ustelkeriaren eskarmentuarekin ere, ez aldaketak eta zikloak ulertzeko ezintasunetik edo eragiteko nahietatik, ezta lehen zurztasun garrasiekin ere; filosofia grekoa piztu zen puntu berean ernatu zen erlijioa, paradoxikoki, izatea guregandik zerbait beste zela antzinako gizakiaren susmoarekin, izatea ongia zela, eta gu izatearekiko beste zerbait baginenez litekeena zela beregandik urrun egotea eta litekeena zela ere beregana gerturatzea. Horretaz ustezko egiazko errealitaterako bidea aurkitu eta erakutsi behar izana, bertaratzeko edo hobeto esanda itzultzeko (noizbait egiazko izatetik egotzitakoak omen ginen), arauak izendatu eta jarraitu behar izana, zentzua azaltzekoa, geure | burua osatu beharra... | |
2023 | ||
elikadura txarra Azterketa horien emaitzak inork ukatzen ez dituen arren, galera horiek kalte txikitzat jotzen dituzten ikertzaileak ere badaude, mundua elikagaiz hornitzeko aukera eman duen ekoizpenaren hazkunde handiarekin alderatuta. Egoera horren aurrean, pertsonek defizit egoerak saihesteko geure | burua osatu behar dugun galde dezakegu. Maria González, Galiziako Dietikagile Nutrizionisten Elkargo Ofizialeko presidentea (CODINUGAL), zuhurra da, eta hauxe dio: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
buru | 4 (0,03) |
Lehen forma
burua | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
buru osatu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
buru osatu behar | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |