Emaitzak: 7
2002 | ||
Hori egin ezean, honako hauek ager daitezke: logura, nekea, | buru lanak eta zeregin fisikoak egiteko zailtasuna, aldartea, suminkortasuna, arreta falta, oroimena eta kontzentrazioa, digestio arazoak eta beste organo eta sistema batzuk. Bidaia Lurrak biratzen duen norabide berean denean, “denbora irabazi du” sentsazioak. | |
2003 | ||
Emaitza bera izan zen bai arreta probetan, bai ikusmen estimuluetan: | buru lan konplexuen aurrean pezetatik eurora bitarteko kalkuluak, deskribapen espazialak, oroitzapenak edo entzumena birsortzea…, “begirada kontzentratu egiten da, ispiluei eta belozimetroari begiratzeari uzten zaio”, eta batek “denbora gehiago behar du erreakzionatzeko, edo ez du erreakzionatzen, eta argiei erantzuteko orduan nahasten da”. “Adimena hartuta, denbora gutxi edo gutxi begiratzen da. | |
2011 | ||
Zirkulazio txarra duten pertsonek, zaindu ezean, pentsatzeko arazoak izango dituzte luzarora, nahiz eta | buru lana bizkortzeko jarduerak egin. | |
Neurologiaren esparruko hainbat ikertzailek nabarmentzen dute aisialdiko jarduerek murriztu egiten dutela Alzheimerra pairatzeko arriskua, eta, bereziki, | buru lan gehien eskatzen duten jarduerek. | |
2012 | ||
Hori arriskutsua da, burmuinera iristen den odol, oxigeno eta mantenugai kantitatea ez baita nahikoa funtzionaltasun normalerako. Akats horrek eragin negatiboa du | buru lanetan: kontzentratzeko zailtasunak eta epe laburreko oroimenean, eta, aldi berean, buruko mina eta astuntasuna handitzen dira, eta horrek eragina du gaitasun erretentiboan eta ikaskuntzan. | |
2013 | ||
Garuneko jardueran glukosari buruzko hainbat ikerketak frogatu dute: azukre hori hartzeak funtzionamendu kognitiboa hobetu dezake, batez ere, epe laburreko oroimena eta arreta. glukosa jaitsierak kalte egin diezaieke arreta, oroimena eta ikasteari burmuinak glukosa gehiago kontsumitzen du | buru lan sinpleenetan baino lan mental gogorragoetan. odolean glukosa maila ezin hobea izatea oso garrantzitsua da, funtzio kognitibo ona izateko, eta hori erregulartasunez jaten da edo karbohidrato konplexuak kontsumitzen (osoko zerealak, pasta pasta, arroza, etab.).) glukosa pixkanaka pixkanaka odol korrontean ekartzea. Gosariak odoleko glukosa indizea handitzen du, eta gaueko baraurik nabarmen jaisten da. | |
2015 | ||
Arrazoibide logiko matematikoa. Xakeak eskatzen duen | buru lana matematikako arazo bati aurre egiten zaionean egiten denaren antzekoa da. Trierreko (Alemania) Unibertsitateko adituek egindako azterketa batek frogatu zuenez, lau urtez matematikan kalifikazio hobeak lortu zituzten lehen hezkuntzako eskola bateko ikasleek matematikan kalifikazio hobeak lortu zituzten irakasgai hori lantzen jarraitu zuten eta mahai jokoa egin ez zuten beste ikasle batzuek baino. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
buru izan | 7 (0,05) |
Lehen forma
buru | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
buru lan | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
buru lan bizkortu | 1 (0,01) |
buru lan gehien | 1 (0,01) |
buru lan konplexu | 1 (0,01) |
buru lan matematika | 1 (0,01) |
buru lan sinple | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |