2015
|
|
ez herri hizkerak dira txarrak, ez batua da artifiziala. Biak dira onak eta naturalak, biak jakin beharrekoak, baina esparru eta eginkizun zehatzak eta bereziak ditu
|
bietako
bakoitzak.
|
|
b. Adiera bana eman
|
bietako
bakoitzari: golko/ kolko, gorputz/ gorpu, itxi/ hertsi, lasai/ nasai, ukitu/ hunkitu bikoteetan egin den bezala.
|
2017
|
|
Ez diote elkarri hitz zatarrik esaten, ez keinu zakarrik egiten, eta baliteke dena nire irudipen hutsa izatea, baina hona etorri nintzenetik susmatuak gauzatzen eta goganbeharrak egia bihurtzen ikusi ditut bata bestearen atzetik, eta honetan ere beldur naiz, ez ote dudan berriro asmatuko. Baina, bi biak elkarren etsaigoan aritzeak ez du lasaitzen, ez du ibitzen nik haiengana dudan tirria eta aiherkundea, eta ez galdetu zer esan nahi dudan bi hitzokin,
|
bietako
bakoitzak bi esanahi izanik, nik bi biak adierazi nahi baititut, alegia, batetik jorana, irrika eta apeta, eta bestetik, aldiz, herra eta ezinikusia. Bitxia da gero, hitz batek bi adiera izatea, eta biak ere elkarren aurkakoak.
|
2018
|
|
eremu pribatuaren eta eremu publikoaren arteko banaketa. Izan ere, elkarren aurkakoak diren bi esparrutan bereizita dago gizarte zibila, eta
|
bietako
bakoitzak bere asoziazio molde bereizgarria du, bestearen kontrakoa. Hala eta guztiz ere, bi eremuetako bati baino ez zaio erreparatzen, eta huraxe jotzen da interes politikoko esparru bakartzat.
|
2019
|
|
asperdura. Senarrak lortzen badu bere oihartzun bihurtzea emaztea, edo
|
bietako
bakoitza bere munduan gotortzen bada, hilabete edo urte batzuen buruan ez dute izaten ezertxo ere elkarri esateko: autonomia galdu baina bakardadetik libratu ez diren bi kideren komunitatea, horra zer den halakoetan bikotea; bata bestearekin estatikoki asimilatuak daude biak, harreman dinamiko bizi baten sostengua izan beharrean; horregatik, hala arlo espiritualean nola erotikoan, ezin dezakete ezer eman, ez ezer trukatu.
|
|
Bere hatzek beste emakume baten gorputza moldatu eta emakume haren hatzek gorputza moldatzen diotenean soilik obratzen da ispiluaren miraria. Gizonaren eta emakumearen artean, amodioa egintza bat da;
|
bietako
bakoitza, bere buruarengandik erauzirik, beste bihurtzen da: emakume maitemindua liluratzen duena zera da, gizon karra izatea bere haragiaren langidura pasiboaren isla; emakume nartzisistak, aldiz, bere xarma baizik ez du ikusten, aski modu nahasian, sexu tentetu horretan.
|
|
emakume maitemindua liluratzen duena zera da, gizon karra izatea bere haragiaren langidura pasiboaren isla; emakume nartzisistak, aldiz, bere xarma baizik ez du ikusten, aski modu nahasian, sexu tentetu horretan. Emakumeen artean, amodioa kontenplazioa da; laztanak gehiago dira nork bere burua astiro astiro sorberritzeko bestearen bitartez, besteaz jabetzeko baino; banaketa ezeztatua da, ez dago borrokarik, ez garaipenik, ez porrotik; erreziprozitate zehatz batean,
|
bietako
bakoitza subjektua eta objektua da aldi berean, subiranoa eta esklaboa; dualtasuna konplizitatea da. –Antz handiak, dio Colettek?
|
|
Bi sexuak aldi berean dira bestearen biktima eta beren buruaren biktima, eta, egiaz, horregatik da hain zaila gurpil zoroa haustea; beren askatasun aratzean buruz buru ari diren bi aurkari aise jar daitezke ados, batez ere gerra horrek ez dakarkiolako probetxurik inori; kontu honetan guztian, ordea, alde bakoitza da etsaiaren konplizea, eta horregatik da hain auzi konplexua; emakumea amore ematearen ametsa bete nahian dabil, eta gizona, berriz, alienazio ametsa bete nahian; garesti ordaintzen da zinezkotasun falta:
|
bietako
bakoitzak besteari leporatzen dio gainean erori zaion zorigaitza, nahiz eta errazkeriaren tentazioari amore emateagatik etorri zaion; zera gorrotatzen dute bestearengan bai gizonak eta bai emakumeak: norberaren fede txarraren eta ahuleziaren porrot ezin nabarmenagoa.
|