2009
|
|
Termino berri honi esker, sintomatologia larriak ertainetatik desberdindu ahal izan dira, lehenengoari nahaste disforiko zentzuaemanez eta bigarrenari sindromearena. Aipatu behar da, ordea, autore denek ezdutela
|
bien arteko
desberdintasuna sintomen larritasunean oinarritzen, beraufrogatzeko datu gehiago behar omen baitira (Halbreich, 2007). Halaber, HilekoarenAurreko Nahastea aldaketa kontzeptutik bereizten da; azken honek aldaketa positibo eta negatiboak kontuan hartzen dituen bitartean, lehenak negatiboak eta larritasuna azaltzen duten sintomak kontuan hartzen baititu.
|
2010
|
|
Beraz, eta ondorio gisa, argi gera bedi bi prozesu, zibila eta penala, desberdindu nahi direla. Zigor-prozesua ez den oro, zibila da, eta
|
bien arteko
desberdintasuna haietan eraentzen duten printzipioetan dago. Horrenbestez, lan-prozesua eta prozesu administratiboa prozesu zibilaren berezitasunak dira.
|
2011
|
|
Azken horrek ankerkeriarekin eta bidegabe, etxeko animaliei tratu txarra ematea, heriotza eraginez edo urripen fi siko larria dakarten lesioak eraginez, zigortzen du. Horrenbestez,
|
bien arteko
desberdintasuna ondorioen larritasuna da. Delituan etxeko animaliek, tratu txarren ondorioz, hil edo urripen fi siko larriak pairatzen dituzten bitartean, faltan tratu txarrek ez daukate ondorio hain larririk.
|
|
Euskal sintaxiaren zenbait arazo, Euskal testuak eta hiztegigintza, eta Euskara ikasteko metodoak. Bandresek urte horretan bertan Argian argitaratutako elkarrizketa batean zehazten zituen hizkuntzari dagokionez udako ikastaro
|
bien arteko
desberdintasunak zeintzuk ziren: UEUren helburua hizkuntza zen, euskara, hizkuntza gaitzea hizkuntza modernoa izan zedin, eta UPV/EHUrena, berriz, hizkuntza tresna bat zela zioen, eta gaia lantzea zela garrantzitsuena625 Kontua da, alderantziz ere esan daitekeela, hau da, Donostiakoetan gaiak berak markatzen zuela hizkuntza, eta horregatik euskarazko hitzaldiak euskarari buruzkoa zirela, halako ghettifikazioa-fenomeno bat eraginez, eta, aldiz, UEUkoetan hizkuntza ez zela edozein gai lantzeko oztopo.
|
2014
|
|
mutil nerabeek neskek baino masa muskular gehiago eta koipe gutxiago dute; hori dela-eta, indar fisikoko probetan, neskek baino emaitza hobeak lortzen dituzte. Baina aurrerabide biologikoek ez dute
|
bien arteko
desberdintasuna bere osotasunean azaltzen; ez dute zehazki azaltzen zergatik hazten diren 12 urtetik 17 urtera arteko neska nerabeak eta zergatik jarraitzen duten pisua hartzen. Hala ere, ziurrenik, jarduera fisikoa egiten jarraitzea erabakitzen dutenek muskulu handiak lantzeko probak hobetuko dituzte, pixkanaka.
|
2015
|
|
Teknikoek, askotan bi kontzeptuak nahasten dituzte, eta
|
bien arteko
desberdintasuna argi izanbehar da. Arkitektoak bezero batentzako lan egiten duenean, arauak, bete?
|
|
Badira IEren eta EEren ikuspegiak alderatzen dituzten zenbait azterlan. 1990eko hamarkadan zehar ahaleginak egin ziren
|
bien arteko
desberdintasunak azpimarratze aldera eta, era berean, EE diziplina zientifiko autonomotzat hartze aldera. Bi ikus-pegien arteko diferentziak aztertu zituzten autoreak, besteak beste, Aguilera Klink eta Alcántara (1994), van den Bergh (2000), eta van Kooten eta Bulte (2000) dira.
|