Emaitzak: 5
2012 | ||
Subjektu euskalduna eraikitzen dabiltzan testu aztarnen errepikapen etadiferentzien lorratzari jarraituko diogu, hortaz. Manifestu eta historietan irakurrikoditugun egiak, bazterketa estrategiko | bidez soilik ezar daitezkeen heinean (Spivak, 2010: 151), identitate bilakaeran parte hartu duten biolentzia sinbolikoeta epistemikoak aztergarri egingo dira. | |
Subjektu euskalduna eraikitzen dabiltzan testu aztarnen errepikapen etadiferentzien lorratzari jarraituko diogu, hortaz. Manifestu eta historietan irakurrikoditugun egiak, bazterketa estrategiko | bidez soilik ezar daitezkeen heinean (Spivak, 2010: 151), identitate bilakaeran parte hartu duten biolentzia sinbolikoeta epistemikoak aztergarri egingo dira. | |
2015 | ||
Ikus entzuleek telebistari esleitzen dioten garrantzia, adiera eta esanahia beraienadierazpenaren | bidez soilik ezagutu ditzakegu. Hori esanda, ikerlanaren izaera kualitatiboa ez dahurbilketa kuantitatiboekin kontrajarrita bezala aurkezten ezta ulertzen ere, osagarriak eta elkarlotesleak baitira zentzu askotan. | |
Z2 zereginaren kasuan, eredu dinamikoaren | bidez soilik azter daitezke soluzioa existitzeko beharrezkoak diren baldintzak. Ikaslea gai da kasu bateragarri eta bateraezinak grafikoki aztertzeko, baina prozedura aljebraiko zorrotzik gabe ezin da emaitzarik lortu. | |
2019 | ||
Nagusiena, noski, herritarguztien ongizatea sustatzea da. Sinplea dirudien arren, hau ere, Gizarte Zerbitzuen baitan ematen denbanakako eta familiako esku hartzearen | bidez soilik gauzatzea ezinezkoa da, modu horretara, bertanartatuak diren norbanakoen ongizatean eragiteko aukera besterik ez baituzu eta ez, herritar guztienean.Konkretuagora joanez gainera,, pertsonen autonomia sustatzea; mendetasun, babesgabezi, bazterketazein larrialdi egoerek eragindako beharrizanei aurre hartu eta erantzutea eta gizarteratzea sustatzea, aipatzen da. Aipatutako helburu hauek aurrera eramateko mekanismoen artean, aldiz,, komunitateakGizarte Zerbitzuen esparruan arreta jaso dezaketen gizarte beharrizanei erantzuten parte har dezatensustatzea, bereziki erabiltzaile eta Gizarte Zerbitzuen eremuko erakundeek, banaka, elkartuta parte hardezaten sustatzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bide | 5 (0,03) |
Lehen forma
bidez | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bide soilik | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bide soilik ezarri | 2 (0,01) |
bide soilik aztertu | 1 (0,01) |
bide soilik ezagutu | 1 (0,01) |
bide soilik gauzatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |