Emaitzak: 5
2007 | ||
Hortaz, «Habeas Corpusaren» arauketa eragingarria izan dadin, prozedura arina ezarri behar da, eta prozedura hori izan behar da atxiloketaren legezkotasuna eta atxiloketa egiteko baldintzak epaiketa | bidez berehala egiaztatzeko bezain arina. Halaber, prozedura hori erraza izan behar da, herritar guztiek horretaz baliatzeko aukera izan eta agintari judizialarengana jo dezaten, alferrikako zailtasunik gabe. | |
(§7 Zioen Azalpena) (e)... «Habeas Corpusaren» arauketa eragingarria izan dadin, prozedura arina ezarri behar da, eta prozedura hori izan behar da atxiloketaren legezkotasuna eta atxiloketa egiteko baldintzak epaiketa | bidez berehala egiaztatzeko bezain arina. Halaber, prozedura hori erraza izan behar da, herritar guztiek horretaz baliatzeko aukera izan eta agintari judizialarengana jo dezaten, alferrikako zailtasunik gabe. | |
2011 | ||
Irratiarekin komunikatzeko ez da zehaztapen tekniko handirik behar, eztafisikoki tokialdatu behar ere, telefono | bidez berehala egin daitekeen zerbait delako, hedabidearen adierazpen aukerei kalterik egin gabe (Rost, 2006). | |
2013 | ||
tableten abantailak, Bartzelonako Unibertsitate Autonomoko DIM (Didaktika, Berrikuntza, Multimedia) ikerketa taldeak, Pere Marquès ek zuzenduta, honako hauek nabarmentzen ditu: informazio iturri askotarako sarbidea, Internet | bidez berehala komunikatzea ikaskideekin eta irakasleekin, haren eramangarritasuna eta multifuntzionaltasuna, ikaskuntza autonomoaren eta sormenaren sustapena, metodologia didaktiko berrien aplikazioa, «ikasleek motibazio handiagoa dutela», horiekin lan egitean. Testu-liburu digitalak Giza gorputzaren atalak 3Dko grafikoen bidez ikastea, simulagailuekin esperimentatzea laborategi birtual batean, ariketa interaktibo autokorregarriak egitea, zientziara eta hizkuntzara hurbiltzea bideo didaktikoak, audioak eta animazioak erabiliz… Hauek dira batzuk aukerak eta testu-liburu digitalak. Baliabide estatikoa izan beharrean, ustekabe kaxa dira ikasleentzat. | |
2022 | ||
Denek zekiten nor bizi zen han edo nor zen turista edo despistatua. Arte fakultatea, museo garaikidea eta Bartzelonako leku interesgarrienak gehienez handik hogei minutura zeuden oinez eta metro | bidez berehala heltzen zen edozein tokitara ordu erdi batean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bide | 5 (0,03) |
Lehen forma
bidez | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Deustuko Unibertsitatea | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bide berehala | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bide berehala egiaztatu | 2 (0,01) |
bide berehala egin | 1 (0,01) |
bide berehala heldu | 1 (0,01) |
bide berehala komunikatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |