Emaitzak: 6
2001 | ||
garai haietan garrantzia zeukaten biltzar nagusiek eta jendartearen iritziek. Gero, sozietate zibilak batere kontrolatzen ez duen talde militar bilakatu da ETA, eta militarrek ezker abertzaleko erakunde politikoei | bidea markatu behar dietela onartu zen. Orain, ezker abertzaleak barneratua dauka ETAk bakarrik erabaki behar duela zer egingo duen, eta prest dago erakunde legalen jardunak ETAren bideari egokitzeko, ondorioak edozein izanik ere. | |
2010 | ||
dietarekin zerikusia duten gaixotasun ez kutsagarriak murriztea, haur eta nerabeen obesitaterako joera alderantzikatzea eta mikronutrienteen urritasunen prebalentzia murriztea, eta, aldi berean, elikagaiek transmititutako gaixotasunak gutxitzea. Milurtekoko Garapen Helburuekin bat, sei urteko emaitzak lortu nahi dira eta lehenengo hirurek | bidea markatu behar dute. Ez da bistatik galtzen helburu nagusia: | |
2012 | ||
Haur Hezkuntzan kalitateranzko | bidea markatu behar da, eta M. A. Zabalzak argitaratutako Calidad en la Educación Infantil liburuan adierazten den bezala, hezkuntza proiektuak honako hamar eragile hauetaz egoki blaituta badaude, kalitate maila ezin hobea lor daiteke: | |
garai haietan erabakiak hartzen ziren biltzar nagusietan eta jendartearen iritziek garrantzia bazeukaten. Gero, sozietate zibilak batere kontrolatzen ez duen talde militar bilakatu da ETA, eta militarrek Ezker abertzaleko erakunde politikoei | bidea markatu behar dietela onartu zen. Orain, Ezker abertzaleak barneratua dauka ETAk bakarrik erabaki behar duela zer egingo duen, eta prest dago erakunde legalen ihardunak ETAren bideari egokitzeko, ondorioak edozein izanik ere. | |
2018 | ||
Horregatik guztiagatik, eleaniztasunaren bidea euskalgintzak modu egokian diseinatu eta kudeatuz gero, euskararen biziraupen duina eskuratzea erraztu liteke zertxobait. Hau da, jardun inklusiboa baliatuz, beste hizkuntzez interesa edota kezka duten sektore sozialei | bidea markatu behar die euskara ardatz izan nahi duen munduak. Hasteko, beste horien ikuspegiaren balioa eta legitimotasuna onartuz, Sarrionandiak dioen bezala: | |
2021 | ||
gardentasuna, artifizioa eta askatasuna. Gardentasunari dagokionez, irakasleak argi eduki behar du bera ez dela garrantzitsuena eta, hortaz, desagertzen ere jakin behar duela ume edo nerabeak bere bidea egin dezan; hau da, | bidea markatu behar du, ikaslearen ordez bidea egin barik. Bestela esanda, gardena izateak zera esan nahi du, interferentziaren efektu edo ondorioak ahalik eta gehien gutxitzea; artifizioa ere izan behar du irakasle onak, ume eta nerabeak ezjakituriatik ateratzeko premia eta gaitasuna izan behar baitu, ume eta nerabeek, jakin minerako joera ustez naturalaz gain, esfortzu ezarako joera ere baitaukate. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bide | 6 (0,04) |
Lehen forma
bidea | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Maiatz liburuak | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bide markatu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bide markatu behar | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |