Emaitzak: 5
2011 | ||
Guttika guttika guregandik urruntzen doaz izendatzen ere ez ditugunen itzalak beraien itzulerak espantuz beteko baigintuke. Egun batez esnatzean ohartzen gara etxe argitsu hartaz doi doi garela oroitzen, lotsa eta kolera itolarrituz lasterka goaz haruntza, baina, ametsa iduri, dena da orain desberdin pertsonak, gauzak, egoitzak, hormak eta ez gaitu nehork ezagutzen, atzerritar ote gara, oh Jauna, | bidea galdurik ote gabiltza... | |
Hiria zatikatzen duen ibaia begiratzen zenuen, pausatu zinen zubietan zantzutuz ixurkiak eta hondartzak, kresal usaina itsasoaz mintzatzen zitzaizun hain hurbila hura eta hain bizkarremailea handik joan baitziren jendeak eta ametsak, sosegu lokartu bat dago | bidea galdu zuen uraren joanean han, bihurgune eta hondardietan, zuk ere izan zenuen behin ibai eta itsaso izateko aukera eta ifarralde lanbrotsu batetan galtzekoa edo agian suzko lerro bat gurutzatuz ekialdeko kaia galduetaruntz abiatzekoa usain eta begiradak dauden hirietaruntz, baina fatalitate batek lotu zintuen zubiek gurutzatzen duten ibaiaren egoitzetara, ez zen indarkeriarik izan zuk, zuk bakar... | |
2013 | ||
—1856an espedizio bat etorri zen hona, Kalifoniara joan nahi zuten ehun eta gehiago pertsona, baina izugarri eguraldi gogorra suertatu zitzaien eta | bidea galdu zuten. | |
2020 | ||
" Emeki, | bidea galdu duenaren tankeran eta zantzuetan nahasten, poesiara nintzen hurbildu, edo, hobeki esan, poesia hurbildu zitzaidan. Sinisten baitut orain hitzen dohaina nonbaitetik datorkigula, eta idazten dugunok bitartekari batzuk besterik ez garela". | |
2021 | ||
Lider onak, Ken Robinsonek adierazi bezala, autonomoa izateaz gain, esperientzia nahikoa eta sormena eduki behar du. Batetik, liderrak etorkizunari begira egon behar du beti, helburuak eta horiek erdiesteko bide berriak pentsatzen eta hausnartzen, beti ikuspegi etiko eta pedagogiko batetik; komunitate eskolarra zuzendu behar duen heinean, behar duten langileak motibatzeko gaitasuna eduki luke, | bidea galdu dutenak zuzentzeko gaitasuna bezala; bestetik, ideia edo teoriak berez nahikoak ez direnez, lider onak gestore ona ere izan luke, ideia horiek lortzeko edo gauzatzeko beharrezkoak diren bitartekoak lortu ahal izateko. Diezek ere, zentzu bertsuan, dio egungo eskolek lider eta gestore apartak diren zuzendariak behar dituztela, Leena Liusvaara finlandiarrak" ongizate pedagogikoa" deitzen duena gerta dadin; hots, zuzendariak baldintza guztiak zaindu behar ditu irakasleak beren lanean zentra daitezen eta modurik hoberenean burutu dezaten; bestela esanda, irakasleei behar beste denbora, autoritate, ezagutza eta errekurtso eskaintzea ume bakoitza behar bezala lagundu ahal izateko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bide | 5 (0,03) |
Lehen forma
bidea | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Pamiela | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bide galdu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bide galdu ote | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |