Emaitzak: 5
2012 | ||
Hausnarketa saioetan langileek aurkezpen diapositibak ikusten zituzten eta ondoren ikusitakoaren inguruan solasaldia, eztabaida zabaltzen zen. Saioen helburua zen, pertsuasiorako erdiko | bidea erabiliz, euskararekiko jarrera hobetzea eta erabilera areagotzea, euskara erabiltzeko zituzten zailtasunez hitz egitea, oztopoak bistaratzea, irtenbide posibleak zerrendatzea, ekintza zuzentzaileak proposatzea, alderdi positibo edo negatiboak irudikatzea, arrakasta edo porrota kontrolatzea, ohiturak aldatzeko egin zitekeenaz eztabaidatzea eta gogoeta egitea, euskararen egoeraz jabetzea, eta azke... Hausnarketa talde bakoitza dinamizatzeko EMUN enpresako teknikari bat aritu zen (euskararen normalizazio prozesuan, lan mundua euskaraz garatzeko hizkuntza zerbitzuak eskaintzen dituen enpresa da). | |
Saio horietan galderetan oinarriturako aurkezpenak egin ziren; hain zuzen ere, gogoeta egiteko, iritziak emateko eta abar. Kasu honetan pertsuasiorako erdiko | bidea erabiliz, subjektuengan jasotako informazioaren gaineko elaborazio maila altua bultzatu nahi zen. Hauek izan ziren saioetan landutako gai eta nondik norakoak: | |
Bigarren bidea, bide periferikoa edo elaborazio baxukoa deiturikoa gertatzen da, informazioaren prozesamendua azkarra, azalekoa eta automatikoa denean, hau da, komunikazioa gertatzen ari den testuinguruko elementuetan oinarritzen da mezuaren argumentuen kalitatea kontuan hartu beharrean. Edozein bide edo estrategia erabilita sor daitezke jarrera aldaketak; baina, noski, probabilitate handiagoz sortzen dira erdiko | bidea erabiltzen denean, bide horrek sortzen dituen jarrera aldaketak iraunkorragoak dira eta eragin handiagoa dute portaeretan eta erresistentzia txikiagoa sortzen dute bide periferikotik eratorritako estrategiek baino (Haugtvedt eta Petty, 1992; Petty eta Wegener, 1999). | |
2013 | ||
«EFQM». Horrela, aurreko | bidea erabilita lortu ez ditugun aipamen bibliografikoak eskura ditzakegu. | |
2021 | ||
Paperean argitaratzen ziren aldizkariak lortzeko bideak mugatuak ziren: harpidetzak ordaintzea; erakunde argitaratzaileko kide izatea; edota aldizkarien trukatze | bidea erabiltzea (ohikoa liburutegi eta erakunde zientifiko eta kultural askotan). Digitalizazioak beste sarbide mota batzuk ahalbidetu ditu, ohiko harpidetzaz gain, doako sarbidea posible baita gaur egun. Badira, orobat, lehendabizi paperean argitaratzen diren aldizkariak, eta epe baten ondoren, online doan eskuratu daitezkeenak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bide | 5 (0,03) |
Lehen forma
bidea | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bide erabili | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bide erabili lortu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |