Emaitzak: 6
2010 | ||
Horrela, bada, lan honetan aipatzen ditugun zenbait autorek komunikazio gaitasuna osatzen duen ezagutzaren berri eman dute. Halaber, lan honetan irakasleak izan beharreko komunikazio gaitasuna zehaztu dugu eta horretarako bi | bide hartu ditugu; batetik, irakasleak bere eguneroko jarduera akademikoan dituen hiru lan eremuak zehaztu ditugu; bestetik, Europako Erreferentzi Marko Bateratuak aipatzen duen C1 hizkuntza maila oinarri hartuta, irakasleak izan beharreko komunikazio gaitasuna aipatutako hiru eremuotan azpimarratu dugu. | |
20 urte pasatu dira lehenengo loraldi hura gertatu zenetik, baina bien bitartean komunikazioa eta hedabideak asko aldatu dira eta etengabe aldatzen ari dira teknologia berriei eta digitalizazioari esker. Globalizazioak gero eta indar handiagoa duen gizarte honetan bizirauteko, eta, etorkizuna ganoraz diseinatu ahal izateko, beharrezkoa da jakitea norberaren tokia zein den, zertan ari den eta zein | bide hartu behar duen aurrerantzean. Horretarako produktuak jasotzen dituzten irakurleen profila nolakoa den eta irakurleen iritziak jasotzea ezinbestekoa da. | |
2013 | ||
Lehia politikoko jokaleku horretan, autonomia estatutua eskuratzeko lasterketari eman zitzaion hasiera, baina bi | bide hartuta horretarako: udalena edo gestorena. | |
2014 | ||
Korronte politiko ezberdinen arteko eztabaidagaien artean nagusitzen hasi zen hizkuntzaren auzia, komunikatzeko tresna izatetik helburu politiko zehatz batzuk lortzeko aitzakia edo trabatzat erabiltzen hasi baitziren alderdi guztiak. Herri bat egituratzeko orduan hizkuntzaren auzia ezinbestean jorratu beharra zegoela agerian geratu zen, eta horren aldekoak ez zirenek, bi | bide hartu zituzten: hizkuntzaren eta nortasun nazionalaren arteko erlazioak ukatu, batak bestea baldintzatu ezin zezakeela defendatuz, edota ordura arte hain agerian ez zegoen beste nortasun nazionala indartu, kasu horretan, espainiarra13 Euskararen izaera bera, iragana eta etorkizuna zalantzan jarri zen aurrenekoz14. | |
2022 | ||
61 Pezu ‘balantza’ Cf. OEH (s. v. pezu, 3). pifu leitakian; amoregatic balioa aguer ladin, nor bere moldes bizi da, ez cer | bide hartzen dian es cer oren bere orduan den arrancuraric bague. pisu62 leitakian; amoregatik balioa63 ager ladin, nor bere moldez bizi da, ez zer bide hartzen dian64 ez zer oren bere orduan65 den66 arrankurarik bage. | |
2023 | ||
Proiektuan parte hartzeak maila profesionalean ere eragina izan duela diote partaideek. Batetik, etorkizun profesionala zehazteko balio izan diela uste dute; izan ere, gradua amaitu ostean zer egin nahi duten edo zer | bide hartu nahi duten erabakitzeko garaian proiektuan parte hartzeak lagundu diela diote. Batzuei etorkizun akademikoa erabakitzeko balio izan die, eta besteei, lan mundurako bidea zehazteko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bide | 6 (0,04) |
Lehen forma
bide | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
bide hartu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bide hartu behar | 1 (0,01) |
bide hartu horretarako | 1 (0,01) |
bide hartu nahi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |