Emaitzak: 7
2009 | ||
Hurrengo saioetan, tarte garrantzitsua eskaintzen zitzaien familia bakoitzean ipuin kontaketaren nondik norakoak azaltzeari. Familia bakoitzeko gertaerak ezberdinak izanik, tailerra oso aberats bihurtu zen emozioen lanketen inguruan sortutako gorabeherak azaltzeko garaian (ume bakoitzaren erreakzioak, gurasoen bizipenak elkarrizketa" berri" horietan, etab.). Taldekideen arteko interakzioak garrantzi handia hartu zuen | bi zentzutan: emozioez mintzatzean, eta, mintzatzeko unean, emozioak. | |
2012 | ||
Auzoko taldeak irekiak izatea, | bi zentzutan; euskaratik urrun bizi direnenei dagokionez;" Euskaraz ez dakien edonorentzat diseinatutako Hizkuntza Hurbilpen prozesua da" (UNZALU/ ELKORO 2010: 75) Eta irekia, parte hartzaileen eremu pertsonalari dagokionez: | |
2016 | ||
Erabilera baldin bada indartu beharreko alderdi nagusia, zergatik da hizkuntza gaitasunaren gaia ere garrantzitsua HINBEren ikuspegitik? Hizkuntza gaitasuna erabilerarako zoru delako, honako | bi zentzuotan gutxienez: | |
zer da asturieraz hitz egitea? Eta galderaren erantzuna | bi zentzutan bilatu behar da: barnehizkuntzalaritzak egokitzen digun karakterizazio tipologikoaren eta soziologikoaren zentzuan. kuantitatibo hotzak; horrez gain, emaitza horien ondorioak eta metodoak eztabaidan jarri dira. | |
zer da asturieraz hitz egitea? Eta galderaren erantzuna | bi zentzutan bilatu behar da: barne hizkuntzalaritzak egokitzen | |
2022 | ||
K08 testuaren kasuan, muga hitzak | bi zentzu izango ditu. Batetik, mugaren desagerpenak batasuna islatuko luke. | |
2023 | ||
" Sozializazioa —handi handika harturik— haurrari edo heldu hasiberriari komunitate jakin baten gizarte bizitzan eraginkortasunez eta egoki parte hartzeko beharrezkoak diren ezagutzak, joerak eta jarduerak eskuratzea ahalbidetzen dion prozesua da" (Kasares 2017, 29). Sozializazio prozesuak hizkuntzaren erabileraren bidez gauzatzen dira, | bi zentzutan: batetik, haurra edo heldu hasi berria komunitate batean txertatu ahal izateko jarduerak hizkuntza erabiliz egiten dira; bestetik, sozializatzeko prozesuan haurrak zein hasi berriak barneratuko du hizkuntza nola erabili behar den dena delako komunitate edo talde horretako kide bihurtzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 7 (0,05) |
Lehen forma
bi | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bi zentzu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bi zentzu bilatu | 2 (0,01) |
bi zentzu gutxi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |