2002
|
|
Lan honetan, oro har,
|
bi
zati bereiz daitezke. Lehendabizi, arriskuaren gizartea azalduko da modernizazio erreflexiboaren bi ideia arautzaileak aurkeztuz.
|
|
Azken hamarkadetan ematen ari den indibidualizazio prozesua modernitatearen erreferentziarako kategoriak ahulduta daudela erakusteko jazoera aipagarriena da. Ahultasun horri lotuta, ondoko orrialdeetan
|
bi
zatitan bereizita, indibidualizazioak gizabanako garaikidearengan sortzen duen egoera paradoxikoa aurkeztuko da: Batetik, gizarte garaikidean, inoiz baino bitarteko gehiago daude erabaki askeak hartuz norberaren nortasuna bakoitzak nahi bezala eraiki ahal izateko; bestetik, horri aurre egiteko, sistemak kontrolerako bitarteko berriak sortzen ditu, gizabanakoak bere nortasuna lantzeko beharrezkoak dituen esanahiak eta zentzuak kontrolatuz.
|
2005
|
|
Hala ere, gaur eguneko sismografo zehatzekin itzal eremuaren barnean anplitude txikiko uhinak sumatzen dira. uhinen abiadurak erabiliz nukleoaren barnean
|
bi
zati bereizten dira: likidoen ezaugarri sismikoak dituen kanpo nukleoa (8 km/ s) eta solidoen portaera erakusten duen barne nukleoa (11 km/ s).
|
2009
|
|
Antsietatearen barruan
|
bi
zati bereizi behar dira, bata, antsietateari edoeuskal «larritasun» hitzari dagokiona; eta bestea, erdal hizkuntzetako angustia hitzari dagokiona: «estuasuna».
|
|
Nola lortzen du konputagailu batek IP helbide bat? Berriro ere, helbideen
|
bi
zatiak bereizi behar ditugu. Konputagailuak lortu nahi duen IP helbidea bere sare interfaze bati (sare txartelari) esleitzeko izango da, baina interfaze hori sare konkretu batekin konektatzeko izango da.
|
2013
|
|
bere osagaiak sakabanatuta edo barreiatuta dituena. Adibidez, Nucleus tegmentalis pedunculopontinus barruan
|
bi
zati bereizten dira, bata Pars compacta, trinko eta mugatua, eta bestea, mugatzeko zailagoa, Pars dissipata.
|
2015
|
|
Jolas horietan protagonistek bideo pieza horretan egin duten ariketa berreraikitzea da asmoa, erabiltzaileok protagonista horien lekuan jartzeko, haien esperientziara hurbiltzeko ariketa eginez. ...ando para recordar» atalaren ondoren «Juego de letras» jolasean aritzeko aukera eskaintzen da, eta kantu baten letra osatzeko eskatzen zaio erabiltzaileari; edo «04 Marca tu ritmo propio» atalaren ondoren «Juego ritmo» izenekoan teklatuarekin errepikatu behar da erritmoa; edo «05 El coro» atalaren ondoren zuzendaritza lanak egitera gonbidatzen du «Juego de dirección» delakoak (pantaila
|
bi
zatitan bereizten da, gizonezkoak eta emakumezkoak, eta erabiltzaileak adierazi egin behar du pasarte bakoitzean nori dagokion kantuan egitea). Eta abar.
|
2017
|
|
Atal honetan
|
bi
zati bereizi behar ditugu. Lehendabizikoan, irudien bitartez, gure ikasleak euren gaztelerazko alfabetatze prozesua nolakoa izan den adierazten saiatzen dira.
|
|
Azkenik, spin banandutako okupatuta dauden egoera elektronikoak hartzen baldin baditugu, elektroibanda egitura
|
bi
zatitan bereiztea komeni zaigu:
|
2019
|
|
Fatxada nagusiak eta albokoak izkina osatzen dute, biak kareharrizko harlanduzeginak. 3 (a). irudian ikus daitekeenez, fatxada nagusiak
|
bi
zati bereizi ditu: jatorrizko eraikuntzaridagokiona, kareharrizko harlandu grisez osatutakoa, eta hurrengoa, harea koloreko emokadura etapinturaz estalitako harlanduaz.
|
|
Fatxada nagusiak eta albokoak izkina osatzen dute, biak kareharrizko harlanduzeginak. 3 (a). irudian ikus daitekeenez, fatxada nagusiak
|
bi
zati bereizi ditu: jatorrizko eraikuntzaridagokiona, kareharrizko harlandu grisez osatutakoa, eta hurrengoa, harea koloreko emokadura etapinturaz estalitako harlanduaz.
|