Emaitzak: 8
2010 | ||
Zulaika, J. (1985): Bertsolaritzaz | bi saio, Bertsolari liburuak. | |
Proba saio bakoitzean, animalia guztiek 30 minutuz kontsumo librea izan zuten botila batean proba bakoitzari zegokion soluzioarekin. Bukatzeko bi botilako | bi saio burutu ziren A eta B soluzioekin 30 minutuko kontsumo librean botila bakoitzean, kokapena kontrabalantzeatua izanik. Arratsaldeko saioan animalia guztiek uraren kontsumo librea izan zuten. | |
2013 | ||
Aurreko guztia erdiesteko testuinguraketaren estrategiaz baliatu da irakaslea, ikasleen aurrezagutzak aktibatuz eta ikasi dituzten kontzeptu berriak ulertzen lagunduz. Aztertutako | bi saioen hasierako interakzioan, testuinguraketari ekin zaio; gaia ikasleentzat hurbila izateak aldamiatzean laguntzen dielako, hots, zentzua hartzen diote ikasi behar duten horri eta ez zaie arrotz egiten. Keinu hau, Vygotsky k (1976) planteatutako ikuspegi sozioeraikitzailearen printzipioa kontuan hartuz, tresna baliotsua da edukiak aurkezteko, eta gainera hizkuntza modu honetara ez da ulertzen, ezagutzen, transmisio bezala, baizik eta ikaskuntza bideratzen duen tresna bezala. | |
Estrategia hauek guztiek giro atsegina sustatzen dute ikasgelan eta, aztertu dugun bezala, ikasleen aldetik jasotzen den erantzuna parte hartzeko nahia izaten da. Jarrera komunikatibo hauen eta estrategia diskurtsiboen artean elkarren menpekotasuna eta osagarritasuna agertzeaz gain, errepikagarritasun bat ere agertzen da ikertutako | bi saioen hasieran estrategia antzekoak identifikatu dira-eta. Horri guztiari Meyer-ek eta Turner ek (2002) diotena gehitzean, ezaugarri hauek aldamiatze egoki bat gauzatzeko behar beharrezko faktoreak direla ohartzen gara eta horiek erregulatzeko tresna hitzezko hizkuntza nahiz ez hitzezkoa lirateke. | |
2014 | ||
–, (2003): Bertsolaritzaz | bi saio, Bertsolari liburuak, Andoain. | |
2015 | ||
azterketa kualitatiboa zein kuantitatiboa hartuko ditugu kontuan guk, hau da, edukiaren berezitasunak ba al dauden, eta hala bada, zein maiztasunekin agertzen diren behatzeaz gain, zein modutan azaltzen diren ere erreparatuko diogu. Adibidez, | bi saiotan umorea gizonen ikuspegitik lantzen dela esaten badugu, hori nola agertzen den ere azalduko dugu. | |
2021 | ||
Kumeak jaio eta ondorengo 14, 15 eta 16 egunetan egin zen aurreazalpen fasea. Egun bakoitzean | bi saio egin ziren, goizean eta arratsaldean, guztira 6 aurreazalpen egin ziren hiru egunetan. Saioak 15 minutukoak izan ziren. | |
Aurreazalpena. 1 irudiak taldeen aurreazalpeneko egunen kontsumo abarkak deskribatzen ditu, egun bakoitzaren | bi saioen batez bestekoa kalkulatuz. Behatu daiteke nola talde guztiek kontsumoa igo zuten fase honetan zehar, baina taldeen arteko ezberdintasunik ikusi gabe. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 8 (0,05) |
Lehen forma
bi | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bi saio | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bi saio hasiera | 2 (0,01) |
bi saio bat | 1 (0,01) |
bi saio burutu | 1 (0,01) |
bi saio egin | 1 (0,01) |
bi saio umore | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |