Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2001
‎– Euskal Telebistako saioren baten aipamena egin dutenen artean, bereziki bi saio mota izan dira aipatuenak: Kirol erretransmisioak eta. Goenkale?.
2002
‎Askotan, lehenengo elkarrizketa honekin ez da nahikoa, eta, horretarako, prestatuta dauzkagu lehenengo bi saioak. Bertan proposatzen zaizkien lanakerrazak dira, edozein mailatan egiteko modukoak (bere burua aurkeztu etalagunekin planak egin).
2007
‎20 laguneko talde batean, zenbait sistemaetikori buruz ordubeteko aurkezpena egin ondoren, ikasle bakoitzak bere hausnarketak adieraziko ditu aurkezpen horiei buruz, 3 laguneko talde batean. Taldebakoitzak idazlan bat aurkeztuko du gelaren aurrean ordubeteko beste bi saiotan (edo gehiagotan) eztabaida giroan. Azkenik, talde txikitan egindako idazlaneksortutako eztabaiden akta egingo da, zertarako eta ikastaroan zehar azalduko direngaiekin alderatzeko.
2008
‎Hitzak garbi ahoskatu behar dira eta behar den bestetan errepikatuko dira, hautemate hutsegiterik gerta ez dadin. Bertsio luzea aplikatu behar denean, bi saiotan bana daiteke. Denboraz urri ibiliz gero, bertsio laburra aplika daiteke:
‎Kontzientzia Fonologikoa Lantzeko Programaren bi saio aurkeztuko ditugu, 20 eta 40 saioak, hain zuzen ere (ikus, Haranburu, Alonso Arbiol, Balluerka eta Gorostiaga, 2008):
2011
‎Azkuek Akademia berpizteko bi saio egin zituen. Lehenengoan 1938 urtean frankistek sortutako Instituto de Españaren baitan Euskaltzaindia txertatzen saiatu zenean, ez zuen arrakastarik izan.
‎Urkixo Mintegiak eta Euskaltzaindiak Donostian antolatutako hitzaldi guztiak ez ziren euskal literaturaren historiari buruzkoak. Manuel Lekuona bi saiotan euskarazko bokatiboaren gainean aritu zen eta Euskera buletinean argitaratu ziren. Hitzaldiaren hasieran Lekuonak berak honakoa aitortzen zuen:
2012
‎inguruarekin harreman integralabideratzea, eta jolasa ikasketaren oinarri gisa erabiltzea. Jolasak presentzia bereziadu haur eskoletan, haurren heziketako baliabide funtsezkotzat hartzen baita.Egunero ordu eta erdiz kanpoan jolasten dira haurrak, eta udaberrian eta udazkeneanegunak luzeagoak direnean, ordu eta erdiko bi saio egiten dituzte kanpoan. Eskolak, alabaina, ez dira edukiak transmititzeko zentro bakarrik, haurrek egunean hirujatordu bero jasotzen dituzte ikastetxean, 9etan, 12etan eta 15:30ean, eta bazkalduondoren, 7 urte bitarteko ume guztiek ordu eta erdiko edo bi orduko lo kuluxka egitendute.
2015
‎Teknika hau erabili ohi da hainbat lanetan nahasketa bitarretan (Alonso de Mezquia et al. (2012)). Nahasketa hirutarren kasuan, Larrañaga et al. (2014) b lanean difusio molekularrekokoefizienteak zehazteko metodologia analitikoa garatu da. Nahasketa baten koefizienteaklortzeko hasierako kontzentrazio ezberdinak dituzten bi saio behar dira.
‎Laugarrensaioan, ikasle taldearen eta eragile sozialaren topaketa gauzatzen da, normalean eragile sozialarenegoitzan, eta orain arteko proiektuaren diseinua aurkeztu eta adostasun batetara iristen dira, orainartekoa eraldatuz eta birdiseinatuz. Datozen bi saioetan proiektua bera hobetzen eta xehetasunezlantzen da eta zerbitzua gauzatzeko beharrezko material guztia nahiz aurrekontua zehazten da.Zazpigarren saioan proiektua errealitatean aplikatzen da, zerbitzu bat eskainiz eta erronkarierantzunez. Azken saioan proiektuaren, esperientziaren eta taldearen ebaluazioa gauzatzen da, proiektu guztiak aurkezten dira eta moduluari itxiera ematen zaio.
2017
‎Aurreko DBan gertatu bezala, 4 taula aztertuz baiezta daiteke klusterren erdietan baino gehiagotanguk definitutako bi saio moten nagusitasuna% 74tik gorakoa dela. Kasu honetan, porrota gisahautatutako klusterretan, porrota motako 6.842 saio daude.
‎Lan honetan UPV/EHUko matrikulazio eZerbitzua web meatzaritzako tekniken bidezmodelatu da. Lehenik eta behin, eZerbitzu honen nabigazioen amaierari erreparatuz (azkenklikaren zonaldea eta eduki mota) bi saio mota definitu ditugu: arrakasta eta porrota.
‎Esaterako, arrakasta gisa etiketatu diren klusterretan dauden saioen% 90etik gora arrakasta motakoak dira eta porroten kasuan% 90 inguru. Gainera, gainbegiratutakoikasketa bidez, bi saio motak era automatikoan desberdintzeko gai gara% 96ko asmatze tasa batekin.Beraz, lan hau etorkizunean eZerbitzu hau hobetu ahal izateko oinarri ona dela uste dugu.
‎Horregatik, matrikulazio zonaldea eZerbitzu baten moduan modelatu ahalizateko gure sailkapena ere erabiltzaileak saioa amaitu duen moduan oinarritu da. Horrenarabera bi saio mota bereizi ditugu, arrakasta/ porrota. Hurrengo lana erabiltzaile saioakautomatikoki sailkatzeko saioak bi modutan adieraztea izan da:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia