2001
|
|
– Euskal Telebistako saioren baten aipamena egin dutenen artean, bereziki
|
bi
saio mota izan dira aipatuenak: Kirol erretransmisioak eta. Goenkale?.
|
2002
|
|
Askotan, lehenengo elkarrizketa honekin ez da nahikoa, eta, horretarako, prestatuta dauzkagu lehenengo
|
bi
saioak. Bertan proposatzen zaizkien lanakerrazak dira, edozein mailatan egiteko modukoak (bere burua aurkeztu etalagunekin planak egin).
|
2007
|
|
20 laguneko talde batean, zenbait sistemaetikori buruz ordubeteko aurkezpena egin ondoren, ikasle bakoitzak bere hausnarketak adieraziko ditu aurkezpen horiei buruz, 3 laguneko talde batean. Taldebakoitzak idazlan bat aurkeztuko du gelaren aurrean ordubeteko beste
|
bi
saiotan (edo gehiagotan) eztabaida giroan. Azkenik, talde txikitan egindako idazlaneksortutako eztabaiden akta egingo da, zertarako eta ikastaroan zehar azalduko direngaiekin alderatzeko.
|
2008
|
|
Hitzak garbi ahoskatu behar dira eta behar den bestetan errepikatuko dira, hautemate hutsegiterik gerta ez dadin. Bertsio luzea aplikatu behar denean,
|
bi
saiotan bana daiteke. Denboraz urri ibiliz gero, bertsio laburra aplika daiteke:
|
|
Kontzientzia Fonologikoa Lantzeko Programaren
|
bi
saio aurkeztuko ditugu, 20 eta 40 saioak, hain zuzen ere (ikus, Haranburu, Alonso Arbiol, Balluerka eta Gorostiaga, 2008):
|
2011
|
|
Azkuek Akademia berpizteko
|
bi
saio egin zituen. Lehenengoan 1938 urtean frankistek sortutako Instituto de Españaren baitan Euskaltzaindia txertatzen saiatu zenean, ez zuen arrakastarik izan.
|
|
Urkixo Mintegiak eta Euskaltzaindiak Donostian antolatutako hitzaldi guztiak ez ziren euskal literaturaren historiari buruzkoak. Manuel Lekuona
|
bi
saiotan euskarazko bokatiboaren gainean aritu zen eta Euskera buletinean argitaratu ziren. Hitzaldiaren hasieran Lekuonak berak honakoa aitortzen zuen:
|
2012
|
|
inguruarekin harreman integralabideratzea, eta jolasa ikasketaren oinarri gisa erabiltzea. Jolasak presentzia bereziadu haur eskoletan, haurren heziketako baliabide funtsezkotzat hartzen baita.Egunero ordu eta erdiz kanpoan jolasten dira haurrak, eta udaberrian eta udazkeneanegunak luzeagoak direnean, ordu eta erdiko
|
bi
saio egiten dituzte kanpoan. Eskolak, alabaina, ez dira edukiak transmititzeko zentro bakarrik, haurrek egunean hirujatordu bero jasotzen dituzte ikastetxean, 9etan, 12etan eta 15:30ean, eta bazkalduondoren, 7 urte bitarteko ume guztiek ordu eta erdiko edo bi orduko lo kuluxka egitendute.
|
2015
|
|
Teknika hau erabili ohi da hainbat lanetan nahasketa bitarretan (Alonso de Mezquia et al. (2012)). Nahasketa hirutarren kasuan, Larrañaga et al. (2014) b lanean difusio molekularrekokoefizienteak zehazteko metodologia analitikoa garatu da. Nahasketa baten koefizienteaklortzeko hasierako kontzentrazio ezberdinak dituzten
|
bi
saio behar dira.
|
|
Laugarrensaioan, ikasle taldearen eta eragile sozialaren topaketa gauzatzen da, normalean eragile sozialarenegoitzan, eta orain arteko proiektuaren diseinua aurkeztu eta adostasun batetara iristen dira, orainartekoa eraldatuz eta birdiseinatuz. Datozen
|
bi
saioetan proiektua bera hobetzen eta xehetasunezlantzen da eta zerbitzua gauzatzeko beharrezko material guztia nahiz aurrekontua zehazten da.Zazpigarren saioan proiektua errealitatean aplikatzen da, zerbitzu bat eskainiz eta erronkarierantzunez. Azken saioan proiektuaren, esperientziaren eta taldearen ebaluazioa gauzatzen da, proiektu guztiak aurkezten dira eta moduluari itxiera ematen zaio.
|
2017
|
|
Aurreko DBan gertatu bezala, 4 taula aztertuz baiezta daiteke klusterren erdietan baino gehiagotanguk definitutako
|
bi
saio moten nagusitasuna% 74tik gorakoa dela. Kasu honetan, porrota gisahautatutako klusterretan, porrota motako 6.842 saio daude.
|
|
Lan honetan UPV/EHUko matrikulazio eZerbitzua web meatzaritzako tekniken bidezmodelatu da. Lehenik eta behin, eZerbitzu honen nabigazioen amaierari erreparatuz (azkenklikaren zonaldea eta eduki mota)
|
bi
saio mota definitu ditugu: arrakasta eta porrota.
|
|
Esaterako, arrakasta gisa etiketatu diren klusterretan dauden saioen% 90etik gora arrakasta motakoak dira eta porroten kasuan% 90 inguru. Gainera, gainbegiratutakoikasketa bidez,
|
bi
saio motak era automatikoan desberdintzeko gai gara% 96ko asmatze tasa batekin.Beraz, lan hau etorkizunean eZerbitzu hau hobetu ahal izateko oinarri ona dela uste dugu.
|
|
Horregatik, matrikulazio zonaldea eZerbitzu baten moduan modelatu ahalizateko gure sailkapena ere erabiltzaileak saioa amaitu duen moduan oinarritu da. Horrenarabera
|
bi
saio mota bereizi ditugu, arrakasta/ porrota. Hurrengo lana erabiltzaile saioakautomatikoki sailkatzeko saioak bi modutan adieraztea izan da:
|