Emaitzak: 9
2002 | ||
Horrek guztiak | bi ondorio nagusi izan ditzake: | |
Lanpostu motak aztertuz, euskal lerroan | bi ondorio nagusi atera daitezke: i) irakasleriaren egonkortasuna txikiagoa dela, irakasle lagunen eta behin behinekotitularren portzentajea askoz altuagoa delako, eta ii) irakasleen menpekotasunahandiagoa dela, lanpostu motak maila baxuagokoak direlakd. | |
2007 | ||
Dinamika atmosferikoari dagozkion arazo ugariak azaltzeko zailtasuna zela medio, gainera, kimikaatmosferikoan aktibitate teoriko emankorra abiarazi zen. Ozonoaren ingurukolehen gatazka horietatik, | bi ondorio nagusi jaso daitezke: | |
Horien inguruan egin diren azterlanek | bi ondorio nagusi nabarmentzen dituzte: a) ez dago korrelaziorik boterea bermatzeko eta maitasuna ukatzeko praktikeneta heldutasun moralaren zenbait indizeren artean; b) indukzio bidezko arrazoibidearen eta heldutasun moralaren indize horien artean, berriz, korrelazioa dago (Hoffman, 1994). | |
2010 | ||
Kontzentrazio printzipioak | bi ondorio nagusi dakartza berekin; batetik, egintza prozesalak audientzia bakarrean edo gutxitan, egintzen batasunean, alegia, egin behar direla, guztiak magistratuaren gogoan gera daitezen; eta bestetik, azken sententzian, arazo edo gatazka nagusiarekin batera, aurreko arazoak, intzidenteak eta aurrejudizialak konpondu behar direla, dokumentuen faltsukerian oinarritutako zigor arazo prejudizialak ... Printzipio horrek uzi metaketa, akzio metaketa legegilearen hitzetan? | |
2014 | ||
Ikerketa hauek erakusten digutena kontuan izanda, | bi ondorio nagusi har ditzakegu: | |
2017 | ||
Bigarrenik, intepretegaiek zeinuz ekoiztutako testuak aztertu eta ekoizpenean dituzten zailtasunak eta oztopoakidentifikatuko ditugu. Emaitzek balio digute | bi ondorio nagusi ateratzeko: batetik, hizkuntzarenmodalitateak ez du testuen azpiegituran eragiten; bestetik, ordea, hizkuntza modalitateak eragina duedukiak ekoizteko erabiltzen diren ikuspegietan, eta oinarrian talde bakoitzaren errealitate soziodiskurtsiboari lotuta daude. | |
2019 | ||
Azkenik, baloiaren portaera dinamikoa aztertzeko, gorputza anplitude eta presio ezberdineko0 Hz bitarteko seinale sinusoidalekin kitzikatu da, baloiaren lehen maiztasun naturalariburuz | bi ondorio nagusi ateraz (ikus 2.taula): batetik, baloiak 0 Hz maiztasun eremuanmodu estrukturalak dituela, eta bestetik, presioak duen garrantzia handia dela, presio mailaaltuagoek frekuentzia naturala eta erantzunaren anplitudea ere areagotu egiten dutelarik (ikus5.irudia). | |
Emaitza hauei esker | bi ondorio nagusi atera daitezke. Batetik, ingurune aberastuko baldintza berezianerabezaroko gehiegizko alkohol kontsumoak plastikotasunean eragiten dituen kalteak berreskuratzeko gai dela; bere potentzialtasun terapeutikoa bermatuz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 9 (0,06) |
Lehen forma
bi | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
bi ondorio | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
bi ondorio nagusi | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |