Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2002
‎Horrek guztiak bi ondorio nagusi izan ditzake:
‎Lanpostu motak aztertuz, euskal lerroan bi ondorio nagusi atera daitezke: i) irakasleriaren egonkortasuna txikiagoa dela, irakasle lagunen eta behin behinekotitularren portzentajea askoz altuagoa delako, eta ii) irakasleen menpekotasunahandiagoa dela, lanpostu motak maila baxuagokoak direlakd.
2007
‎Dinamika atmosferikoari dagozkion arazo ugariak azaltzeko zailtasuna zela medio, gainera, kimikaatmosferikoan aktibitate teoriko emankorra abiarazi zen. Ozonoaren ingurukolehen gatazka horietatik, bi ondorio nagusi jaso daitezke:
‎Horien inguruan egin diren azterlanek bi ondorio nagusi nabarmentzen dituzte: a) ez dago korrelaziorik boterea bermatzeko eta maitasuna ukatzeko praktikeneta heldutasun moralaren zenbait indizeren artean; b) indukzio bidezko arrazoibidearen eta heldutasun moralaren indize horien artean, berriz, korrelazioa dago (Hoffman, 1994).
2010
‎Kontzentrazio printzipioak bi ondorio nagusi dakartza berekin; batetik, egintza prozesalak audientzia bakarrean edo gutxitan, egintzen batasunean, alegia, egin behar direla, guztiak magistratuaren gogoan gera daitezen; eta bestetik, azken sententzian, arazo edo gatazka nagusiarekin batera, aurreko arazoak, intzidenteak eta aurrejudizialak konpondu behar direla, dokumentuen faltsukerian oinarritutako zigor arazo prejudizialak ... Printzipio horrek uzi metaketa, akzio metaketa legegilearen hitzetan?
2014
‎Ikerketa hauek erakusten digutena kontuan izanda, bi ondorio nagusi har ditzakegu:
2017
‎Bigarrenik, intepretegaiek zeinuz ekoiztutako testuak aztertu eta ekoizpenean dituzten zailtasunak eta oztopoakidentifikatuko ditugu. Emaitzek balio digute bi ondorio nagusi ateratzeko: batetik, hizkuntzarenmodalitateak ez du testuen azpiegituran eragiten; bestetik, ordea, hizkuntza modalitateak eragina duedukiak ekoizteko erabiltzen diren ikuspegietan, eta oinarrian talde bakoitzaren errealitate soziodiskurtsiboari lotuta daude.
2019
‎Azkenik, baloiaren portaera dinamikoa aztertzeko, gorputza anplitude eta presio ezberdineko0 Hz bitarteko seinale sinusoidalekin kitzikatu da, baloiaren lehen maiztasun naturalariburuz bi ondorio nagusi ateraz (ikus 2.taula): batetik, baloiak 0 Hz maiztasun eremuanmodu estrukturalak dituela, eta bestetik, presioak duen garrantzia handia dela, presio mailaaltuagoek frekuentzia naturala eta erantzunaren anplitudea ere areagotu egiten dutelarik (ikus5.irudia).
‎Emaitza hauei esker bi ondorio nagusi atera daitezke. Batetik, ingurune aberastuko baldintza berezianerabezaroko gehiegizko alkohol kontsumoak plastikotasunean eragiten dituen kalteak berreskuratzeko gai dela; bere potentzialtasun terapeutikoa bermatuz.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia