Emaitzak: 4
2017 | ||
Haatik, egungo gaitasunetan oinarritutako heziketa sistemak ezagutzari egiten dio muzin, eztabaida epistemologiko eta politikoa baliogabetuz, geroan agertu beharreko belaunaldi eta profesional berriak definituz. Honek guztiak | bi ondorio nagusi ditu. Batetik, edukien baliogabetzeak degradazio profresionala dakar ezinbestean. | |
2018 | ||
Honek guztiak, finean, | bi ondorio nagusi ekarri zituen: alde batetik, Nabarreriako auzolagunek San Zerningo forua lortu zuten eta, ondorioz, gizarte maila hobea, nahiz garesti ordaindu; beste aldetik, oinarriak jarri ziren beste auzune berri bat sortzeko, San Zernin eta Nabarreriaren arteko lurretan haziko baitzen, Nabarreriako harresiaren ondo ondoan. | |
2021 | ||
Edukiak transmititu behar dira; eta, Ken Robinsonek dioen moduan, oraindik eduki askoz gehiago, benetako piloa osatu arte, horrekin bakarrik dena errotik aldatuko ez dela jakin arren. " Ikasten ikasi" eta" ikasi" behar da, biak baitira ezinbesteko eta elkarren osagarri —elkarren beharra daukate ia beti— Horren bitartean, zoritxarrez, ale gutxirekin jarraitzen dugu, | bi ondorio nagusirekin: alde batetik, edukien baliogabetzeak degradazio profesionala ekarri du, konpetentziek hutsaren hurrengo bihurtu baitute irakaslea; beste alde batetik, ezagutzen baliogabetze eta degradazioa ere ekarri du, Robertson ek dioen bezala, mozkinak sor ditzakeen ezagutzak baino ez baitira garrantzitsuak egun. Interes ekonomikorik ez duten ezagutzak antzuak dira, apaingarri hutsak. | |
Hori bai" zaharruno" eta atzerakoia!" Pentsalari dogmatiko eta atzerakoi horren hitz horiek berreskuratu baditut irakaslearen autoritatearen beharra nabarmentzeko baino ez da izan, zeinek, ezinbestean, nolabaiteko" hierarkia" definitzen duen, ikaslea ez baita autoritate bat. Egungo hierarkiarekiko mesfidantza eta atakeek | bi ondorio nagusi posible izan ohi dituzte. Batetik, ume eta nerabeak, nagusi eta heldu bihurturik, irakaslearen parean (edo gainean) jartzen dira, azken horren autoritatea desagerraraziz eta hezkuntzaren funtsarekin amaituz; bestetik, edo aldi berean eta paraleloan, irakasleak, ume nagusi bihurturik, ume eta nerabeen parean jartzen dira, dagozkien funtzio batzuei muzin eginez eta, noski, autoritate oro galduz eta hezkuntzaren funtsarekin amaituz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 4 (0,03) |
Lehen forma
bi | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Pamiela | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bi ondorio | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bi ondorio nagusi | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |