Emaitzak: 6
2008 | ||
Metodo ez esperimentalen artean, berriz, kasu azterketa, behaketa, elkarrizketa eta metodo klinikoa. Honako hau da | bi metodo horien arteko desberdintasun nagusia: metodo esperimentaletan, esperimentatzaileak edo ikertzaileak aldagaia edo aldagaiak manipula ditzake. | |
2010 | ||
Datu horien arabera, EFSAk izozteaz bestelako tratamenduak ebaluatu ditu anisakis parasitoak kentzeko, eta horietako gehienak tamaina, espezie edo osaera bezalako faktoreen mende daude, eta, beraz, zailagoa da horiek gauzatzea. Eraginkorrenak eta errazenak gatzuna eta eskabetxea dira, baina, | bi metodo horiek aztertu ondoren, emaitzak ez dira espero bezain onak izan. Bi tratamendu kimiko horiek larbak desaktibatzeko erabilienak diren arren, anisakisa gatzarekiko sentikorra da baldintza jakin batzuetan soilik. | |
Bestela, eta bigarrenik, Ausubelen psikologia kognitibotik eta Chomskyren gramatika transformatzailetik abiatzen den" kode kognitiboaren ikaskuntza" aipatu behar da. Bada, 1950eko eta 1960ko hamarkadetan garatutako | bi metodo horiek, neurri handi batean bederen, elkarren kontrakoak dira, hain zuzen, lehenengoak ikaste mekaniko memoristikoa hobesten duelako, eta bigarrenak berriz arauen kontrol mentalari ematen diolako lehentasuna. Nunanek, jarraian, hizkuntzak irakasteko metodoen" tradizio humanistikoaz" hitz egiten du: | |
2011 | ||
Bestalde, maila klinikoan ere egin daitezke ikerketak, esaterako, gaixo talde ezberdinengan tratamendu ezberdinak aplikatuz eta emaitzak aztertuz. Hala ere, | bi metodo horiek badituzte bere mugak. Zelula mailako ikerketek zehaztasun handia izan dezaketen arren, ez dute gorputz osoko zelula eta ehunen arteko elkarrekintza azaltzen. | |
2015 | ||
Artikulu honetan hitzen semantikaren errepresentazio osoagoa lortzeko algoritmo berria aurkezten dugu.Gure proposamenak bi metodo konbinatzen ditu: ezagutza baseetan eta corpusetan oinarritutakoak.Hasieran, konbinatu barik, | bi metodo horiekin antzekotasuna deituriko prozesu kognitiboa aztertudugu, eta gero azken horiek uztartzen dituen algoritmoa enpirikoki frogatu dugu. Bi faseetan gizairizpideetan oinarritutako antzekotasun urre patroiak hartu ditugu ebaluaziorako erreferentzia legez.Metodoak konbinatzerakoan baliabideak asko optimizatu ditugu, konbinatu barik lortutako emaitzakberdinduz edota gaindituz. | |
PFFT metodoa, aldiz, magnitude ordena bat azkarragoada aurrekoa baino, pareko paralelismo maila lortuz. Hots, | bi metodo horiek azelerazio faktore parekoadute. Bestalde, ISF metodoa aurreko bi metodoak baino azkarragoa da, baina, prozesu asko erabili behardirenean, errendimendua jaitsi egiten da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 6 (0,04) |
Lehen forma
bi | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Consumer | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bi metodo | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bi metodo horiek | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |