Emaitzak: 8
2006 | ||
Hizkuntz politika zein immigrazioa zehar lerro moduan landu ohi diren bi gai ditugu. Kasu honetan euskararen hizkuntz normalizazioa abiapuntua izanik ere, esandako | bi ikuspuntuak uztartzen saiatu gara, kasu honetan Hezkuntzaren eremuan kokaturik. | |
2008 | ||
Nahiz eta Saussureren jarraitzaile anitzek hizkuntza instituzio soziala dela onartu duten, ez dute teoriaren ikuspuntu hori sakondu eta zuzenean jo ohi diote barruko hizkuntzaren azterketara(" la langue en elle meme et pour elle meme"), Beraz, Meillet | bi ikuspuntu horien artean dabil zalantzan: alde batetik, hizkuntza" systeme ou tout se tient" gisa; eta, bestetik," fait social" gisa. | |
2010 | ||
Noski, | bi ikuspuntuak legitimoak dira. Gauzak modu baikorrean bizi nahi izateak ez du kendu behar eskubideen urratzeak eta injustiziak sortzen duen amorrazioa; dena den, jarrerak eta erabilerak aldatzeko kanpainak prestatzen direnean, kontuan hartzeko moduko puntuak dira hemen aipatu direnak. | |
2011 | ||
egoera diglosikoa nonbaitetik dator, bere arrazoiak baditu, egoera injustua da eta aldatu egin daiteke hizkuntza plangintzaren bitartez. Diglosiaren kontzeptuaren inguruan dagoen karga emozionala, seguruenik, | bi ikuspuntu ezberdin horietatik dator partez. Hasiera batean bi ikuspuntu horien arteko aldea txikia dela dirudi, baina benetan handia da, eta horregatik da hain giltzarria diglosia kontzeptua. | |
Diglosiaren kontzeptuaren inguruan dagoen karga emozionala, seguruenik, bi ikuspuntu ezberdin horietatik dator partez. Hasiera batean | bi ikuspuntu horien arteko aldea txikia dela dirudi, baina benetan handia da, eta horregatik da hain giltzarria diglosia kontzeptua. | |
2013 | ||
Badirudi, | bi ikuspuntuak ezkontzeko, gizarte zientzietakook, alde batetik, gure eredu metodologikoak erraztu genituzkeela aldagai eraginkorrenak zehaztuz eta aldagaien arteko elkarreraginak diskriminatuz. Beste alde batetik, zientzia gogorretako zientzialariek gizarte zientzietatik datozen ekarpenak egoki erabili lituzkete eta denon artean lan hipotesiak finkatuz joan. | |
Epiktetorentzat, adibidez, filosofo ona ez da hainbeste diskurtso onak egiten dituena bere etika irakasteko, baizik eta bere etikaren arabera bizi den filosofoa, adibidearen bidez irakatsiz (Epikteto, Gidaliburua). Soziolinguistikaren kasuan eta hizkuntzen kudeaketan, | bi ikuspuntuak seguruenik osagarriak dira; halaxe agertzen da, behintzat, azken aspaldi honetan egiten diren ikerketetan. Argi dago jarreren mundua aski konplexua dela eta jarrera, iritzi, aurreiritzi, ideologia eta abarren taxonomia findu litzatekeela. | |
Framing moduko kontzeptualizazioek | bi ikuspuntuak lotzeko balio digute. Gurpil bat osatzen da jarrera eta ekintzaren artean, zeinean batak bestean eragina duen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 8 (0,05) |
Lehen forma
bi | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Jakin | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bi ikuspuntu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bi ikuspuntu horiek | 2 (0,01) |
bi ikuspuntu ezberdin | 1 (0,01) |
bi ikuspuntu ezkondu | 1 (0,01) |
bi ikuspuntu legitimo | 1 (0,01) |
bi ikuspuntu lotu | 1 (0,01) |
bi ikuspuntu seguruenik | 1 (0,01) |
bi ikuspuntu uztartu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |