Emaitzak: 6
2000 | ||
1) komunikazio sozialaren mekanismoak eta joera errepresentatiboak ez dira bereziak euskaldunontzat; 2) gure komunikazioan gauzatzen diren fenomenoak eta agertzen direnkategoria analitikoak Mendebaldeko gizarte guztietan agertzen direnak dira; 3) errepresentazio kulturalak konbentzionalki finkatutakoak dira (gero azalduko dugu ideiahau); eta 4) betiko topiko kulturalen bidez norbere burua defendatzea (objektukulturalaren ezaugarri fisikoak, jatorria eta abar aipatuz, alegia) antzua eta ez zientifikoa izateaz gain, galdegilearekiko morrontza adieraztea da. Azkenik, argigarria izandaiteke zuzenean politikoak diren | bi galdera egitea: Euskal Herriaren independentziaren alde al zaude? | |
2006 | ||
Egunkarian leituaz salbu, ipuin oso gogorra omen zen eta irakurlebiren oharraz aparte, ipuin horretan egia izpirik ez zela alegia, uste nuen inork ezzuela Txotxen istorioa begimendu. Ondorioz | bi galde neuzkan buruan: non dajasangarri zaion gogortasunaren neurria euskaldun irakurle batentzat? | |
2007 | ||
Amak jakin gabe, semea ohartzen daamak benetan bizikleta opari egingo diola. Geroago, ama amonarekin elkartzen da, eta horrek amari | bi galdera egiten dizkio: batetik, ea haurrak ba ote dakien benetanizango duen oparia; bestetik, zer den haurrak espero duen oparia? | |
2010 | ||
Kontrako kasuan, eta aipatutako asetzea lortzeko bidean, adierazpen prozesuan garaile atera den demandatzaileak demandatuaren kontra betearazpen prozesu bati hasiera eman dio. Horren gainean bi ñabardura eta | bi galdera aurkez daitezke. | |
2011 | ||
EITBko erredaktoreek konbergentzia kontzeptuaren gainean pentsatzendutena (erronboen lerroa) eta errealitatea jasotzeko duten modua (karratuen lerroa) erakusten du. Ikerketa taldeak landutako inkestan, | bi galdera landu ziren; bakoitzazortzi aldagairekin. Lehenengoan, teoria ezagutu nahi zen, eta bigarrenean, berriz, teoria horrek eguneroko errealitatean duen aplikazioa. | |
2014 | ||
«Sally nora joango da bere puxtarria bilatzera?». Azkenik, beste | bi galdera egiten dira: bat, memoriari buruz («non zegoen puxtarria hasieran?»), eta beste bat, errealitateari buruz («non dago puxtarria oraintxe bertan?»). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 6 (0,04) |
Lehen forma
bi | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
bi galde | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bi galde egin | 3 (0,02) |
bi galde aurkeztu | 1 (0,01) |
bi galde eduki | 1 (0,01) |
bi galde landu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |